Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorex schreef:Ik hoop dat ik eind mei gewoon mijn tweede prik krijg. Ik weiger me nu ook nog eens 2 keer te laten inenten door een ander vaccin. Dus als ik mijn tweede niet krijg, dan haal ik er daarna ook geen andere meer dit jaar. Want de wisselwerking tussen 2 vaccins daar zijn al helemaal geen dingen over bekend.
JECKYLL schreef:Themba schreef:Hier na 3 weken nog steeds een harde plek onderhuids. Zo groot als 10 cent. En waar gespoten is, is de huid nog wT droog en verkleurd
Ja precies dat.. alleen is mijn plek groter dan een 2euro muntstuk. Smeer jij er wat op?
san4nie schreef:IMJ schreef:Nu 24 uur geleden AZ gehad. Tot nog toe alleen een iets pijnlijke prikplek. Misschien wat moe maar kan ook psychisch zijn
Ik ga zo mijn eerste halen. En houd me hier aan vast. Beetje moe en zeer plekje op de arm kan ik wel aan.
Bowo schreef:Ik heb vrijdag avond de eerste gehad. Die nacht slecht geslapen omdat ik niet op de geprikte arm kon liggen. Zaterdagochtend iets verhoging en niet 100% fit, dus paracetamol genomen. Toen ging het prima. Lekker paardjes gereden enzo. Toen de 2e paracetamol s avonds uitwerkt, werd het wel koorts, dus toch weer een 3e genomen en daarna ging het prima. Nu zondag middag. Vanmorgen toch maar wel even ziek gebeld voor mijn werk, aangezien dat toch fysiek te zwaar is als ik weer koorts krijg en zo voelde het wel vanmorgen. Arm doet nog steeds iets pijn bij druk of als ik hem boven schouderhoogte optil,verder niet. Nu kijken hoe het de rest van de dag gaat.
IMJ schreef:Bowo schreef:Ik heb vrijdag avond de eerste gehad. Die nacht slecht geslapen omdat ik niet op de geprikte arm kon liggen. Zaterdagochtend iets verhoging en niet 100% fit, dus paracetamol genomen. Toen ging het prima. Lekker paardjes gereden enzo. Toen de 2e paracetamol s avonds uitwerkt, werd het wel koorts, dus toch weer een 3e genomen en daarna ging het prima. Nu zondag middag. Vanmorgen toch maar wel even ziek gebeld voor mijn werk, aangezien dat toch fysiek te zwaar is als ik weer koorts krijg en zo voelde het wel vanmorgen. Arm doet nog steeds iets pijn bij druk of als ik hem boven schouderhoogte optil,verder niet. Nu kijken hoe het de rest van de dag gaat.
Had daar al rekening meegehouden. Ik ben rechts maar slaap op links. Toch rechts laten vaccineren.
karuna schreef:Garantie is er niet maar bij az is nu gebleken dat de kans daarop best aanwezig is. Meer dan vooraf gedacht en veel meer dan bij de rest
Hubbels schreef:Ik heb donderdagavond ook de 1ste gehad en dacht ik slaap op links dan laat ik hem rechts zetten (kan ik in ieder geval lekker liggen vannacht)
De eerste nacht super geslapen , geen centje pijn, maar naarmate de vrijdag vorderde hoe meer last ik kreeg van....................mijn linker arm! En eind van de middag , ik had de houtkachel zo opgewarmd dat de kamer temperatuur 28,5 graden aangaf en ik nog rillend voor de kachel zat hahaha
En een spierpijn dat ik had, echt het gevoel dat mijn armen door een mangel gehaald waren![]()
Vrijdag in totaal 4 paracetamolletjes geslikt en gister ochtend ook nog 1, daarna nergens last meer van.
Nichtje van mij heeft hem ook donderdag gehad en zij begint nu pas op te knappen.
Collega kreeg hem vrijdag en omdat zij Positief getest is geweest in januari hoeft zij maar 1x de Astra Zenica geprikt te worden ivm al aanwezige anti stoffen.