moonsparkle schreef:Hoe ziet zo'n werkgevers verklaring er eigenlijk uit? Het lijkt me iets wat zo simpel na te maken is.
Geloof dat die via de overheid beschikbaar wordt gesteld voor werkgevers om in te vullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Dat zal waarschijnlijk niet tellen als je van kantoor komt?
Joy_Mennings schreef:Ik vind de avondklok niet zo heel erg.
Zit wel met een vraag in mijn gedachten. Ik heb op 27 januari in de ochtend een examen in Brussel. Hiervoor moet ik de 26e 's avonds naar mijn kot vertrekken. Nu moet mijn vader me brengen, aangezien het openbaar vervoer echt heel veel langer duurt en ik ook liever niet met te veel mensen in contact kom.
Nu kunnen we makkelijk voor 20u vertrekken, maar mijn vader zal dan wel echt later terugkomen. Ook wanneer ik gehaald zal worden de volgende dag, zal ik niet voor 20u thuis zijn (eerder rond 22u of 22.30u). Hoe zit het met dat soort gevallen?
Joy_Mennings schreef:Ik vind de avondklok niet zo heel erg.
Zit wel met een vraag in mijn gedachten. Ik heb op 27 januari in de ochtend een examen in Brussel. Hiervoor moet ik de 26e 's avonds naar mijn kot vertrekken. Nu moet mijn vader me brengen, aangezien het openbaar vervoer echt heel veel langer duurt en ik ook liever niet met te veel mensen in contact kom.
Nu kunnen we makkelijk voor 20u vertrekken, maar mijn vader zal dan wel echt later terugkomen. Ook wanneer ik gehaald zal worden de volgende dag, zal ik niet voor 20u thuis zijn (eerder rond 22u of 22.30u). Hoe zit het met dat soort gevallen?
Sheran schreef:Joy_Mennings schreef:Ik vind de avondklok niet zo heel erg.
's middags vertrekken? Niet de volgende dag halen maar later?
Iris82 schreef:Joy_Mennings schreef:Ik vind de avondklok niet zo heel erg.
Heen en weer tussen Veldhoven en Brussel kan toch wel voor 20u? Kun je wel 3x op en neer voor die tijd.
Keet schreef:moonsparkle schreef:Hoe ziet zo'n werkgevers verklaring er eigenlijk uit? Het lijkt me iets wat zo simpel na te maken is.
Geloof dat die via de overheid beschikbaar wordt gesteld voor werkgevers om in te vullen
Sheran schreef:@oy: JEn als je het weekend gaat? Dus het ene weekend heen en het andere weekend terug?