topsylover schreef:Wat ik niet heel duidelijk op internet kan vinden is wanneer je nu wel en niet vruchtbaar bent. Sommige websites zeggen dat je alleen de 2 dagen rondom je ovulatie vruchtbaar bent, andere websites zeggen dat je altijd vruchtbaar bent (in mindere mate).
Ik en mijn vriend hebben een gruwelijke hekel aan kinderen dus we zijn beide doodsbang om een foutje te maken.
Dan kan ik je de cursus Sensiplan aanraden, dan weet je het daarna precies
Ook aan jou BillyJ kan ik echt de cursus aanraden. Pb mag altijd, ik wil best wat vertellen erover, evt ook via de telefoon. Dit geldt natuurlijk ook voor anderen die geïnteresseerd zijn (en nee ik heb geen aandelen

Wat CairnTerrier als eerste zegt is in ieder geval veel te onbetrouwbaar. Dat is ook wat zij zelf daaronder ook zegt. Als je niet zwanger wilt worden moet je NOOIT gaan gokken met dagen. Sensiplan daarentegen is betrouwbaarder dan de pil en dan ben je volledig hormoon- en metaalvrij
Om even kort antwoord te geven op je vraag: je bent maar 12 uur per cyclus vruchtbaar, namelijk vanaf de eisprong totdat het eitje afgebroken wordt
Echter kan sperma een aantal dagen leven en daardoor kan sperma wat je er al eerder “in gestopt” hebt, “wachten” op de eisprong. Sterker nog, sperma wat er van tevoren al in gestopt is, geeft juist makkelijker een zwangerschap dan als je pas gaat beginnen wanneer je ovuleert.
Je bent absoluut niet altijd vruchtbaar. Dat is dikke b*llshit.
12 uur plus de overlevingstijd van sperma daaraan voorafgaand is waar je rekening mee moet houden. Maar doe de cursus, zelf aanklooien is zéér onverstandig
Een leuk weetje: je kunt als je juist wél zwanger wilt worden, met de timing ook enigszins invloed uitoefenen of het een jongetje of een meisje wordt, als je een voorkeur hebt. Het is niet waterdicht, maar je kunt de kans op een jongetje of juist meisje wel vergroten door met bepaalde dingen rekening te houden. Ook geleerd tijdens de cursus. Ik wil helemaal geen kinderen maar het is wel een grappig weetje
Sowieso is het ook leuk dat je de cursus juist ook kunt gebruiken als je wél zwanger wilt worden. Je weet precies wanneer je moet schieten zegmaar. Mijn consulente werd gelijk de maand waarin ze had besloten zwanger te willen worden, zwanger. Je weet namelijk precies wat je doet