mvdende schreef:
Wow, dan verbruiken jullie echt veel....
Met 1L badschuim/ douchgel doe ik zn beetje 3/4 jaar.... normale fles shampoo ook meerdere maanden. Maar ik douche dan ook zeker niet iedere dag en ben zuinig in gebruik. Schampoo precies genoeg om overal in mn haar een beetje schuim te krijgen en douchgel meestal een klein kneepje op mijn washandje.
Ja, we gebruiken veel, maar ik ga echt niet vies naar bed en we zijn allebei echt smerig. Er komt echt veel zand en vies van me af als ik douche.
Qua schuim gebruik ik niet gek veel, maar denk dat het ook niet echt geconcentreerd is.
En dat is een beetje dubbel. Heb weleens duurdere schuim en daar doe je meer en langer mee, maar als je zoveel gebruikt, pak je toch snel iets goedkopers.
Ik vind die bars echt veel beter qua milieu. Wij leveren bijv plastic apart in en wij hebben meer plastic afval dan restafval. De grijze bak zetten we amper buiten. En ik ben verder echt niet van kant en klaar voedsel, teveel verpakt of dat soort dingen.
Heb je ook afwas? Had even terug wel iets milieu vriendelijks gekocht, maar maakte echt heel slecht de pannen schoon, dus maar weer gewone afwas.
Als we een bar nemen, wil ik wel een speciaal bakje/plankje.