xCODA schreef:laraxXxemma schreef:xCODA dat lijkt me zo moeilijk om bij zo'n studie weinig/geen contacten te kunnen leggen met je klasgenoten. Dat herken ik ook heel erg, ik denk dat ik veel makkelijker contact had kunnen leggen als ik ze in real life had gezien. Dikke knuffel. Je kan zeker niet nog vakken wisselen? Of tegen februari (als ze dan ook starten) iets anders kiezen? Ik vind het knap dat je doorbuffelt in ieder geval.
Vakken wisselen mag, maar alleen als je het betreffende tentamen en de herkansing daarvan niet haalt. Wel moet je dan in periode 4 een ander vak volgen, maar dan volg ik dus al 2 vakken. Dat wordt ook lastig, want 1 vak wordt 2 dagen gegeven. Nu heb ik bijvoorbeeld maandag en dinsdag les, volgende periode maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Eigenlijk past dus nóg een vak daar niet tussen...
Maar mocht ik het niet halen en de herkansing ook niet, is dat eigenlijk wel de enige mogelijkheid...
Ik kan wel een keer met je meekijken welke vakken relatief weinig tijd kosten/makkelijk zijn om er eventueel bij te proppen als je de her niet haalt

--
Hier gaat het wel redelijk. Heb feedback op mijn scriptie dus weer een heel concreet doel om aan te werken. Op zich fijne, positieve feedback maar ook heel frustrerend dat er weer feedback is op dingen die eerder al goed gekeurd waren enzo. Het is echt zo'n never ending cirkel van begeleider pleasen

Maargoed, nieuwe week, nieuwe kansen