Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Emma_V schreef:Minder eten dan wat je verbruikthet aantal kcal wat je verbruikt kun je op internet makkelijk berekenen. Ik ben daar dagelijks 500-800 kcal onder gaan zitten wat neerkwam op ongeveer 1500 kcal per dag. Met uiteraard af en toe ruimte voor wat lekkers.
Maar dan moet je bijna wel flink sporten want anders mag je wel heel weinig eten. ik zit de hele dag op kantoor en verbruik volgens mij echt weinig calorieën. Als ik daar 500 in de min op moet dan kan ik niks eten denk ik, een wortel.
Danjel schreef:DeMolenhoek schreef:Ik ben even aan het kijken naar WW en twijfel welk plan ik moet nemen. Wat hadden jullie?
Ik doe de digitale versie, heb een jaar lidmaatschap.
Suzanne F. schreef:Relaxed schreef:Dat ligt aan je lengte en gewicht.. Mij wordt altijd nog 1500 kcal aangeraden om af te vallen, dat lukt prima met voeding, hoef ik niet perse bij te sporten.. Maar als je maar klein bent is dat natuurlijk anders.
Als ik 1500 calorieën eet dan kom ik aan.
DeMolenhoek schreef:DeMolenhoek schreef:Ik ben even aan het kijken naar WW en twijfel welk plan ik moet nemen. Wat hadden jullie?
Ik doe de digitale versie, heb een jaar lidmaatschap.
DeMolenhoek schreef:Ik vind het ook vrij veel geld inderdaad. Maar hoop dat het mij wat rust geeft ivm alles wegen en cal tellen. Dat is altijd een flink stress moment, zeker met kind en vriend die ondertussen van alles willen. Hoop dat het wat rust brengt dat een heel aantal voedingsmiddelen niet gewogen moeten worden.
__Sannne schreef:Hoe ben je daar zo zeker van?
@DeMolenhoek ik ben zelf erg te spreken over WW, of in ieder geval over het concept! Ik ben er destijds wel weer mee gestopt omdat ik het best wat geld vind, en je moet je maaltijden echt goed vooruit plannen.
Suzanne F. schreef:__Sannne schreef:Hoe ben je daar zo zeker van?
@DeMolenhoek ik ben zelf erg te spreken over WW, of in ieder geval over het concept! Ik ben er destijds wel weer mee gestopt omdat ik het best wat geld vind, en je moet je maaltijden echt goed vooruit plannen.
Omdat ik nu al lang niet kom aan 1500 en ik geen gram afval. Vroeger sportte ik en was er geen probleem. Nu niet meer en dat maakt best een verschil. Ik eet niet veel maar afvallen doe ik niet. Maar ik eet verkeerd, dat weet ik zelf ook. Ik vind brood zo lekker en dingen met suiker.
Dat zal ik eerst moeten veranderen.
Ik zeg wel altijd: als je mij op een onbewoond eiland neerzet ben ik degene die het langste overblijft zonder eten.Mijn lichaam heeft maar heel weinig calorieën nodig.
DeMolenhoek schreef:Ik ben even aan het kijken naar WW en twijfel welk plan ik moet nemen. Wat hadden jullie?
DeMolenhoek schreef:Klopt, ik doe het ook digitaalMaar ondertussen heeft het systeem mij al plan groen gegeven
Misschien weet jij antwoord op mijn vraag: Bij de zero punten staat aardbei. Maar daarbij staat 1 stuk. Wil dit zeggen dat maar 1 aardbei zero points is en ik de rest wel moet tellen?
Emma_V schreef:Minder eten dan wat je verbruikthet aantal kcal wat je verbruikt kun je op internet makkelijk berekenen. Ik ben daar dagelijks 500-800 kcal onder gaan zitten wat neerkwam op ongeveer 1500 kcal per dag. Met uiteraard af en toe ruimte voor wat lekkers.