Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blussem schreef:Het grote punt is dat we allemaal ook prima kunnen leven met minder industrie, vervuiling, meer vrije tijd, echt tijd voor je kinderen, enz.
Minder stress, minder burnouts,enz.
Ik denk dat het leven en en wereld veel mooier zou uitzien hierdoor.
Echter vinden we zelf belangrijk om elk jaar een nieuwe telefoon te hebben en elk 4 jaar nieuwe auto, enz.
Ook ben mee eens dat overbevolking zeer groot probleem is. Hier voor moet echt oplossing komen. Bijv anticonceptie in drinkwater.
Blussem schreef:Het grote punt is dat we allemaal ook prima kunnen leven met minder industrie, vervuiling, meer vrije tijd, echt tijd voor je kinderen, enz.
Minder stress, minder burnouts,enz.
Ik denk dat het leven en en wereld veel mooier zou uitzien hierdoor.
Echter vinden we zelf belangrijk om elk jaar een nieuwe telefoon te hebben en elk 4 jaar nieuwe auto, enz.
Ook ben mee eens dat overbevolking zeer groot probleem is. Hier voor moet echt oplossing komen. Bijv anticonceptie in drinkwater.
_Penotti schreef:Citaat:Bijv anticonceptie in drinkwater.
![]()
![]()
Wow, veel meer valt over zulke uitspraak toch niet te zeggen.
Fijn voor die 3 jarige die aanmaak limonade krijgt, gewoon even als voorbeeld.
Loretta schreef:purny schreef:Ga ik eerst eens lekker naar de kapper. Haren knippen en kleurtje erin.
Ik heb een staartje gemaakt en knip de pony self bij. Werkt goed en bespaart ook nog wat centen. Je leert best nog iets met zo'n crisis.