Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suze_ schreef:Ik heb zojuist toch ook maar even de HA gebeld. Sinds zaterdag hoesten, zondag en maandag koorts. Buik doet raar. Koorts is weg sinds gisteren maar hoest me rot, knisperend geluid in mn longen en vandaag gewoon last met goed ademhalen en voel mw een vaatdoek. Zo snel moe. Werd er duizelig van. Maar idd... gewoon thuis uitzieken. Pas als je stil zit en amper kan ademen weer bellen. Ik wilde ze ook eigenlijk niet lastig vallen maar je gaat toch piekeren
Cayenne schreef:De meeste mensen met Corona hebben ook koorts dacht ik?
Century schreef:Cayenne schreef:De meeste mensen met Corona hebben ook koorts dacht ik?
Ik krijg de indruk dat veel ook alleen maar verhoging hebben / tegen koorts aan zitten. Dus koorts is niet 'nodig'.
En gerustgesteld willen worden is prima. Ik ben gisteren toch naar het speciale spreekuur gegaan, had zo'n moeite met ademen. Erg getwijfeld maar toch blij dat ik ben gegaan. Voelde voor mij ook als 'lastigvallen', maar ze zijn er ook voor, en liever toch heen en dat het goed is, dan niet gaan en permanente longschade.
Mars schreef:Ik heb minder moeite met mensen die even bellen voor de zekerheid dan met de figuren die met lichte of zelfs zwaardere klachten doodleuk de deur uit gaan voor het een of ander. Met het risico anderen te besmetten, ook op bokt lees je over zulke acties. Niet gek dat het virus zich zo hard blijft verspreiden...