germie schreef:Ik heb mijzelf een einddatum gesteld. Geen volledige vrijheid terug, dan ben ik weg. En dat is ruim korter dan een jaar. En ik doel op alles het oude, dus ook reizen waarheen en wanneer je wilt.
Ik ga echt geen andere hobby zoeken. Dat heet uitzichtloos lijden. Knap dat een ander het langer wil volhouden om zichtzelf te kwellen en voor de gek wil houden, maar niet iedereen doet dat.
Ik denk zowieso dat na dit alles de wereld egocentischer geworden is. Nu even elkaar helpen, maar straks moet je vechten voor je rechten en vrijheden.
Overigens hoef ik geen ic bed hoor bij corona. Ik vraag alleen maar mijn vrijheid terug. Geef mij dat virus maar dan ben ik daarna immuum. En pakt het verkeerd uit, dan mag je me een spuitje geven. Beter dat dan beperkt overleven. Maar dat is ook zo bij kanker of een ongeval. Ik lever geen kwaliteit van leven in.
Weg waarheen?
En stel je voor je krijgt corona en je longen zijn zo aangetast dat je niet meer kan duiken, wat dan? Want dat is ook mogelijk en je krijgt niet zo snel een spuitje.
Je kan op dit moment niks aan de situatie veranderen, dus we moeten het accepteren hoe het nu is en hopen dat we stapje voor stapje weer naar een normaal leven gaan.
Het is voor iedereen lastig en moeilijk op dit moment. Stress is slecht voor de weerstand en hierover stressen/piekerrn gaat niks helpen aan deze situatie.
Ik ben in ieder geval blij dat ik nog kan wandelen/fietsen.