Wij denken ook aan Roby. Hier brandt een kaarsje, het minste dat we kunnen doen. Wij wensen haar en haar naasten heel veel kracht.
Uiteraard ook vanuit mijn profiel een kaars en meerdere hier in huis, met het raam open zodat al de warmte en licht jullie kant op gaat
Ook hier brandt zowel een digitaal als een echt kaarsje. Alle warmte, sterkte en kracht gewenst, wat ben je een prachtig mens
Wat een mooi initiatief. Uiteraard doe ik ook mee.Heel veel sterkte voor Roby en voor iedereen die het nodig heeft
Oscar schreef:Wat een mooi initiatief. Uiteraard doe ik ook mee.Heel veel sterkte voor Roby en voor iedereen die het nodig heeft Mijn kaarsje brandt ook voor jou hoor! En iedereen die het nodig heeft...
Oscar schreef:Wat een mooi initiatief. Uiteraard doe ik ook mee.Heel veel sterkte voor Roby en voor iedereen die het nodig heeft Ook voor jou brand ik kaarsjes, in mijn ava en thuis.
poetser schreef:Oscar schreef:Wat een mooi initiatief. Uiteraard doe ik ook mee.Heel veel sterkte voor Roby en voor iedereen die het nodig heeft Ook voor jou brand ik kaarsjes, in mijn ava en thuis.Absoluut waar, hier branden de kaarsjes ook non-stop voor beide kanjers
Ook hier een kaarsje voor jullie allemaal. Diep respect voor je en ik hoop dat jullie nog een fijne tijd samen hebben
Ook hier brand zowel een virtueel als echt kaarsje! Heel veel sterkte gewenst voor Roby en iedereen die het nodig heeft.