pmarena schreef:Ik heb het geplaatst als dat het veelzeggend is, dat zelfs de beleidsmakers het al niet met elkaar eens zijn welk vaccinatieschema nu eigenlijk het beste is om te hanteren.
Waar zegt het dan iets over precies?
pmarena schreef:En dus dat er helemaal niet zo laatdunkend gedaan hoeft te worden
Maar wie doet er laatdunkend dan? En wat vind je er laatdunkend aan?
pmarena schreef:......dan het heilige RVP schema
Wat is je punt hiermee?
Wat wil je suggereren met het gebruik van dit woord?
pmarena schreef:Eigenlijk gewoon precies zoals het er al staat dus....
Mja, toch niet helemaal imo. Ik heb er een paar zinnen uitgehaald, waar je dingen lijkt te suggereren zonder ze uit te spreken.
Wat ik wil zeggen is dit: ik snap wel dat mensen dingen gaan invullen bij deze zin:
pmarena schreef:Maar in elk land gaat het ook anders, op zich is dat al best veelzeggend hoe oneens men het al is wat nu eigenlijk het beste is.
Het woord 'veelzeggend' laat daar wel wat ruimte voor.
Ik begrijp nu dat je het hebt over het schema op zich. Anderzijds is er ook geen orgaan dat een universeel vaccinatieschema vaststelt, dus het lijkt me dat verschillen dan te verwachten zijn. Maar er lijkt nog een punt onder te zitten wat je wilt maken maar niet uitspreekt.
Ik voor mij zou het fijn vinden als je wat directer zou kunnen zijn
ik snap soms niet helemaal wat je bedoelt, en dit is platte tekst, dus de non verbale cues die duidelijkheid zouden kunnen geven zijn er niet