Body Hair Everywhere

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 20:17

Jennyj01 schreef:
Een niet getoiletteerde pony met lange hoeven en mok op de benen vinden we er ook niet mooi. Dus waarom zullen we er zelf wel zo bijlopen? Iedereen moet zelf weten wat hij of zij wil. Maar wanneer ik met dit warme weer om me heen kijk..... :oo

Mok en te lange hoeven zijn medische aandoeningen, naar mijn weten is een beetje haar dit niet.
Vind dit een uiterst merkwaardige vergelijking die dan nog geen vergelijk is. Zelfde als appelen met peren vergelijken.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 20:19

Whale schreef:
We hebben het hier over scheren. Het is niet alsof wanneer je je niet scheert je ineens een onverzorgd, vies uitziend mens bent.

Volgens sommigen wel blijkbaar :+
helaas

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 20:23

Als jij je daar goed bij voelt zou ik zeggen, lekker laten groeien die handel!

Ik ben zelf erg lui qua scheren. Mijn beenhaar scheren voelt ook erg nutteloos. Als ik onder de douche vandaag kom heb ik bij wijze van alweer stoppels en stoppels prikken veel meer dan iets langere haren. Als het te lang groeit krijg ik wel haarpijn, dus dan scheer ik het weer. Oksels scheer ik wel veel. Is een kleine moeite en staat wel zo netjes. Daarnaast stelt mijn vriend dat wel op prijs. Mijn ‘doos’ scheer ik regelmatig, maar altijd met de haarrichting mee, want anders krijg ik enorme jeuk en rode bultjes.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:03

Jennyj01 schreef:
Een niet getoiletteerde pony met lange hoeven en mok op de benen vinden we er ook niet mooi. Dus waarom zullen we er zelf wel zo bijlopen? Iedereen moet zelf weten wat hij of zij wil. Maar wanneer ik met dit warme weer om me heen kijk..... :oo

_O- _O- raap mij op.
Wat een vergelijking zeg. :=

Heyy, je hebt je niet geschoren? Ik ben een shetlander, dit hoort bij mij. Jij als kwpn moet je oksels wat beter bijhouden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:06

Jennyj01 schreef:
Maar wanneer ik met dit warme weer om me heen kijk..... :oo

Het lijkt me een stuk gezonder om op jezelf te focussen.

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:13

MarcoBorsato schreef:
Het lijkt me een stuk gezonder om op jezelf te focussen.

:')

Okselhaar vind ik een beetje wennen maar vind dat zeker niet smerig. Op het plaatje in de eerst begin post vind ik t ook zelfs wel wat hebben.

Schaamhaar vind ik wel iets anders. Nog steeds niet smerig hoor, het blijft gewoon haar wat iedereen krijgt. Maar ik weer nog goed dat ik als klein meisje met een stieftante ging zwemmen en daar kwamen de plukken uit en liep het op jaar bovenbenen, ik kon mijn ogen er niet vanaf houden.
Ik scheer het ook niet altijd, maar probeer een echte rimboe te voorkomen.

Ach iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen, je kunt iemand er njet om veroordelen.

Iemand met een strakgeschoren/geharste/onthaarde poes kan hem ook een week niet wassen en naar vis laten stinken...

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:13

Sunnda schreef:
Jennyj01 schreef:

_O- _O- raap mij op.
Wat een vergelijking zeg. :=

Heyy, je hebt je niet geschoren? Ik ben een shetlander, dit hoort bij mij. Jij als kwpn moet je oksels wat beter bijhouden.

_/-\o_ _O- _O-

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:18

Ik hoop maar dat sommige hier last hebben van een brainmelt :')

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:29

Gwenvd schreef:
Iemand met een strakgeschoren/geharste/onthaarde poes kan hem ook een week niet wassen en naar vis laten stinken...

Hmm lekker forelletje *\o/* :')

Briljant topic dit!

Leven en laten leven jongens. Daar worden de meeste dingen veel leuker vab

zonnebloem18

Re: Body Hair Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:33

Toch vraag ik me wel eens af hoe anderen het doen, want als ik mijn oksels scheer heb ik een paar uur later al duidelijk zwarte puntjes.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:35

zonnebloem18 schreef:
Toch vraag ik me wel eens af hoe anderen het doen, want als ik mijn oksels scheer heb ik een paar uur later al duidelijk zwarte puntjes.

Dat heb ik dus overal. Blijft nooit mooi glad

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:42

Amber_anne schreef:
zonnebloem18 schreef:

Dat heb ik dus overal. Blijft nooit mooi glad

Hier idem hoor. Als ik dan lees dat er mensen zijn die eens per half jaar scheren in dit topic dan denk ik, hoe dan? Dat wil ik ook -O-

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:44

Nja, het is mij allemaal eigenlijk om het even. Soms sta ik te douchen en denk ik ineens, ja, vandaag is de dag en dan scheer ik alles wat ik scheren kan. :D
Maar net zo vaak vind ik het teveel gedoe en laat ik het voor wat het is. Manlief maakt het allemaal niet uit, ik denk zelfs dat hij ‘natuurlijk’ prefereert boven ‘biljartbal’.
Qua geur maakt het niet uit, ik stink niet, zelfs niet na twee dagen warm weer en volop werken en met of zonder haar maakt ook geen verschil.
Wat ik wel lastig vind is als mijn okselhaar de volle lengte heeft bereikt, het soms trekt als je, je arm beweegt, dus dan grijp ik toch weer naar het scheermes.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:55

Benen scheren zijn vrouwen vroeger gaan doen omdat anders de lange haren door de nylons gingen, niet omdat het mooi was. En in de tijd van de hollywoodglamour moesten met al die strapless jurken de oksels er ook asn geloven.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:58

Ik vind het ook uitzonderlijk ranzig, okselhaar, beenhaar (bovenbeen vind ik minder erg), snorhaar, schaamstreek etc.
Als iemand bij mij zou solliciteren die okselhaar laat staan, kan je nog een geweldig CV en ervaring hebben. Maar je werkt bij ons helaas niet in een magazijn, maar met mensen.. Nee dat zou een ongelofelijke afknapper zijn.
Een tattoo vind ik kunnen (mits niet obsceen) maar okselhaar... No.

Ik vind ook het feministische nergens meer voor nodig.
Ik voel me zeker genoeg om voor mn eigen rechten op te komen en wil me ook enkel omringen met mensen die er net zo in staan als ik.. De eerste kerel die tegen mij zegt dat mijn recht het aanrecht is moet nog geboren worden. Bovendien staan daar de messen.

Toevoeging: als je met okselhaar in de horeca werkt (in de keuken oid) moet je dan ook je okselhaar in een vlechtje? Want wat als het loslaat en je klant krijgt een okselhaar in zn eten.. Brrrr

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:04

Een beetje kok werkt echt niet met blote oksels. :)
En bij bediening vind ik het sowieso niet fris als de oksels onbedekt zijn, doet dan niet meer ter zake of ze geschoren zijn of niet.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:06

Hutcherson schreef:
Toevoeging: als je met okselhaar in de horeca werkt (in de keuken oid) moet je dan ook je okselhaar in een vlechtje? Want wat als het loslaat en je klant krijgt een okselhaar in zn eten.. Brrrr

Het lijkt mij sterk dat een kok met een bloot hesje in de keuken staat.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:07

Hutcherson schreef:
Ik vind het ook uitzonderlijk ranzig, okselhaar, beenhaar (bovenbeen vind ik minder erg), snorhaar, schaamstreek etc.
Als iemand bij mij zou solliciteren die okselhaar laat staan, kan je nog een geweldig CV en ervaring hebben. Maar je werkt bij ons helaas niet in een magazijn, maar met mensen.. Nee dat zou een ongelofelijke afknapper zijn.

Ik voel me zeker genoeg om voor mn eigen rechten op te komen en wil me ook enkel omringen met mensen die er net zo in staan als ik.. De eerste kerel die tegen mij zegt dat mijn recht het aanrecht is moet nog geboren worden. Bovendien staan daar de messen.

Don't worry, ik ken een man die hetzelfde heeft met nagelbijters... Niet in zijn team...

Je bent volledig normaal en gezond.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:08

Janine1990 schreef:
Hutcherson schreef:

Don't worry, ik ken een man die hetzelfde heeft met nagelbijters... Niet in zijn team...

Je bent volledig normaal en gezond.

Is toch totaal iets anders? :+
Waarom zou je je oksels moeten scheren om in de horeca te kunnen werken? Mag je ook geen wenkbrauwen hebben als je kok bent soms? Of geen nagels?

Echt wtf gewoon..

Snowie17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-19 22:09

Ik vind toch altijd wel (persoonlijke ervaring) dat mensen met oksel haar iets van power en creativiteit uitstralen... Misschien ben alleen ik dit...

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:10

Snowie17 schreef:
Ik vind toch altijd wel (persoonlijke ervaring) dat mensen met oksel haar iets van power en creativiteit uitstralen... Misschien ben alleen ik dit...

Nou, hier sluit ik me echt niet bij aan. :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:11

Snowie17 schreef:

Wat vind je creatief aan mensen met okselhaar?

Snowie17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-19 22:11

Palmera schreef:
Snowie17 schreef:

Er zijn altijd uitzondering natuurlijk ;)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:15

Snowie17 schreef:
Palmera schreef:

Er zijn altijd uitzondering natuurlijk ;)

Ik denk dat je je mening een beetje baseert op uitersten misschien? :) We zien natuurlijk vaak wat we wíllen zien in mensen.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:19

Mijn vriend werkt als kok, en denk maar niet dat hij met zn behaarde oksels boven het fornuis hangt :+
Hij heeft gewoon een shirt en daarover een buis met lange mouwen aan, ook als het 30 graden of meer is.