Elitedeux schreef:Ik ben afgelopen week lekker fanatiek bezig geweest, 4 x naar de sportschool geweestIk wil aankomende zondag voor het eerst "hiit power" proberen, daarbij heb je elke 30 seconden een intense workout en dan ga je door naar het volgende onderdeel. Zit van alles tussen, en lijkt mij wel leuk om te doen
Klinkt best pittig! Hier hebben ze dat niet.
Ik wil aankomende zondag voor het eerst "hiit power" proberen, daarbij heb je elke 30 seconden een intense workout en dan ga je door naar het volgende onderdeel. Zit van alles tussen, en lijkt mij wel leuk om te doen 
Ondanks mijn niet-afstuderen gaat het sporttechnisch opeens gigantisch lekker. Dat is mij eigenlijk wel net zo veel waard, voelt onwijs goed namelijk. 
(Maar was zelf ook mentaal te druk om iets te kunnen..)
Dat was heel fijn.
Maar! Alles gerend, niet gestopt en ook niet uitgedaagd met de hele meute veel te hard te gaan lopen (een hele rare verschijning van groepsdruk, ieder die je inhaalt zorgt ervoor dat je harder gaat lopen..) uiteindelijk de tijd van mijn leven gehad daar! Ik zou dit mensen écht aanraden, wat een ervaring! Wat een medaille én wat een herinnering. Ik ben helemaal om, volgend jaar weer!