Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Rintah schreef:
Balen dat je zo'n pijn had hutcherson...
Even als tegenhanger; bij mij zijn ze ook alle 4 tegelijk verwijderd (ook narcose) maar ik zat vanaf dag 1 al onder het max wat ik aan pijnstillers mocht. Binnen een week de paracetamol volledig afgebouwd (bewust die eerst ipv ibuprofen, ivm ontstekingsremmende werking daarvan) en ibu was ik na 10 dagen compleet af.
We hadden een aantal dingen ingeslagen voor na de operatie waar ik niet op hoefde te kauwen, voor paar dagen zeg maar, maar binnen een week na de operatie slobberde ik al weer pasta met roomsaus naar binnen :p en we hadden vla/yoghurt ed over, want niet nodig
Ook geen last gehad van zwelling oid, sterker nog, als je goed keek kon je een lichte blauwe plek zien op m'n wang, maar dat was het. Ik heb meer en (veel) langer last gehad van waar ze het infuus hadden geprikt
Nu ben ik me er bewust van dat mijn herstel wel ongeveer het ideaalplaatje is, maar ik hoop dat het je toch wat rust geeft om te weten dat niet iedereen veel last heeft van veel pijn en andere ongemakken.
Hoe lagen/stonden jouw kiezen erbij?
Die van mij onderin lagen plat en moest eruit gesneden/gebroken worden. Daardoor leek mijn onderkaak op die van frankenstijn xD. Had echt een vierkante kaaklijn maar geen eieren erop en ook geen verkleuring. Dat trok weg na 5 dagen ofzo. Binnen een week at ik ook weer geprakte spruitjes. Lekker was dat!
BETUWE schreef:Bij mij hebben ze een kant al gedaan daar eigenlijk geen problemen gehad. Maar heb op een of andere manier het idee dat als de wortels blijven zitten het eerder problemen oplevert..