22 jaar en de diagnose kanker..

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silvia58

Berichten: 1838
Geregistreerd: 05-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 20:23

Wauw......wat ben jij een positieve vrouw.
Wat enorm knap dat je iedereen mee laat delen in deze zo moeilijke
periode in jouw leven _/-\o_
Hopelijk kun je veel troost en kracht halen uit de wetenschap dat er
zoveel mensen aan je denken en met jou meeleven Y;(
Heel veel sterkte :(:)

Isa_Sofie

Berichten: 223
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 20:36

Geen woorden voor. Wat een prachtige foto en wat ben jij sterk! Niks dan respect.

Dawn1993

Berichten: 361
Geregistreerd: 08-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 20:38

Ben stil van je foto, zit met tranen in mijn ogen te kijken. Je straalt een enorme vechtlust uit, wat een prachtige vrouw ben jij. Heel veel sterkte met je gevecht. :(:)

MyHorseGirl

Berichten: 3566
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Daar, achter die mooie duinen

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 20:41

Wat een vreselijk bericht, maar wat ben jij een strijder! Stil van je foto's, vooral de laatste. Ik wil je heel veel kracht en vooral sterkte toewensen. :(:)

eenitraM
Berichten: 10952
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 20:47

daiswees schreef:
Inmiddels een tijdje niks laten horen , alles is ineens zo snel gegaan en echt een rollercoaster.
Gister de laatste chemo van mijn eerste kuur gehad.. dus nu 4 keer geweest.
Ik voel me nog redelijk gelukkig! Dagen gaan met ups en downs..
Inmiddels heb ik ook mn haar eraf laten halen.
Best wennen en heel pijnlijk maar helaas hoort dat wel bij deze poedersuiker ziekte..
Operatie is nu 2 weken terug ( voelt al veel langer!)
Gister is er ook een picc line gezet zodat ik niet meer constant geprikt hoef te worden! Ding doet nog best zeer in mn arm maar het moet maar even..
Op naar genezing!
En wat ben ik blij dat Nikki de Kerf samen met mij dit proces vastlegt. Zo kan ik straks alles rustig verwerken en het een plek geven.
[ [url=m/in4OBS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een ontzettend krachtige, heftige en bewustwordende foto met heel veel impact. Maar zo mooi vast gelegd. Eigenlijk is omschrijven wat ik zie niet te doen.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe!

corine1981

Berichten: 5302
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 20:54

Heel veel sterkte TS! Veel te jong ben je om over dit soort ellende na te moeten denken.

Prachtige, maar ook confronterende foto...

Yaralisa

Berichten: 2180
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Zeeland

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 23:33

Ook ik kreeg kippenvel van de foto...
Heel erg veel sterkte TS!

Tomos
Berichten: 94
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 23:59

Jeetje wat heftig, 22 jaar en ineens de bodem onder het bestaan zoals je het kende, weggeklapt. Je weet pas wat het is, als je het meemaakt, je kan het je niet voorstellen.

Zo te lezen zit je al in de rollercoaster, en ik zou zeggen: fasten your seatbelts, heel veel sterkte, probeer toch ook plezier te houden, en inderdaad: er is licht aan het einde van die tunnel, hou je daaraan vast.

Ik was 23 toen ik dezelfde diagnose kreeg; M. Hodgkin’s lymfoom, stadium 2b. Dat is nu 28 jaar geleden. Na een jaar van zware (nu ouderwetse) behandeling van chemo en bestraling, ben ik er goed uitgekomen, en eigenlijk zonder grote problemen; ik werk nog steeds full time, reis veel, en doe de dingen die ik (die we) leuk vinden.

Dat wens ik jou ook toe.

Toen ik het kreeg, vertelden ze me dat ze al ruim 20 jaar mensen konden genezen. Dat is nu dan al ruim 50 jaar geworden.

Mijn Hodgkin verleden is al heel lang geen onderdeel meer van m’n leven, ik denk er nooit meer aan, behalve als ik zoiets in m’n omgeving hoor. Dan besef ik weer hoe mooi het is wat de medici voor ons kunnen doen, en hoeveel ze ons terug kunnen geven.

Makkelijk is het niet, en je hebt die weg nog te gaan, heel veel sterkte meid, ik bewonder hoe je met het verlies van je haar om gaat, daar had ik het verschrikkelijk moeilijk mee. Sterkte en veel liefs!

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 12:41

_Tristan schreef:
Ik krijg tranen in mn ogen van die foto.. Wat dapper om die te delen.
Zelfs zonder lange haren heb je nog een prachtig gezicht.


Precies mijn gedachten.

Sterkte TS. Wat een heftig jaar zal dit worden, maar zoals je zelf zegt, op naar genezing!

MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 12:48

Ik vind het werkelijk 1 van de krachtigste foto's die ik heb gezien. Kippenvel vanuit mijn tenen gewoon. Sterkte :*

Tinkertje89

Berichten: 984
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Noorden

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 16:37

Heel veel sterkte!

Fearn

Berichten: 4785
Geregistreerd: 06-02-13

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 00:01

Hoi Daisy, ik zag de foto's op Facebook voorbij komen, die kwamen bij mij ook wel echt binnen. Ik herkende je van Bokt, jij hebt altijd zulke prachtige foto's met je paarden (en je bent zelf ook zo'n prachtige meid).

Zelf ben ik ook 22 en ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om zulk nieuws te krijgen. Je wilt gewoon gezond zijn en alles kunnen doen.. Maar helaas bestaan er van die rotziektes!!

In dit topic zeggen veel mensen dat dit door henzelf of anderen al vaak is overwonnen! Dat moet vast goed zijn om te lezen. En natuurlijk vanuit het ziekenhuis dat ze grote kans geven op genezing.

Ik wens je bij deze ontzettend veel sterkte met de chemo's (en alles er omheen)!! Gelukkig krijg je veel steun van je vrienden en familie, hopelijk helpt dat je er een beetje doorheen, en de berichtjes op bokt een beetje!

Gimme_Joy

Berichten: 7771
Geregistreerd: 27-10-10

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 00:06

Ook ik zag het berichtje op fb net voorbij komen. En nogmaals, ik vind je een powervrouw!

Ik heb zelf een haaraandoening, waardoor ik heel dun haar heb (pruikwaardig bijna). Ik heb drie haartransplantaties gehad, maar nu sta ik voor de keus om een haarwerk te nemen of niet. Ik stel het uit omdat ik dan (een deel van) mijn haar moet laten afscheren. Maar dat zou ik nu niet trekken. En jij, met alle emoties die je al hebt gehad, kiest ervoor om "preventief" (zeg ik dat een beetje goed?) Te doen. Wauw. Diep respect. _/-\o_

Sterkte. Ik kom niet verder dan sterkte gek genoeg. Dit is zo vreselijk f*cking oneerlijk dat eigenlijk geen woord goed genoeg is. |( Y;(

Anoniem

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 00:08

Ik wil je gewoon heel veel liefde en knuffels sturen. De foto’s die Nikki heeft gemaakt raken me echt tot m’n hart.

En de band tussen jou en je vader komt wederom zo mooi naar boven.

Je bent prachtig Daisy. Echt, wat heb ik een respect voor je. :+:

Kim_RC
Berichten: 851
Geregistreerd: 01-01-14
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 14:38

Ook ik zag net de foto's van Nikki voorbij komen op Facebook, en jeetje, wat hebben die mij geraakt.. Heb ze bekeken met de tranen in mijn ogen..
Heel veel knuffels Daisy. ;(

Riel

Berichten: 2143
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 21:11

-O- Een emotionele foto... Dikke, dikke knuffel :(:)

Veraaaaah

Berichten: 2337
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 21:23

Een hele heftige maar toch ook prachtige foto! Diep respect voor je. Niemand zou dit mee mogen maken, al helemaal niet op zo’n leeftijd |( .
Komende tijd zal ik je blijven ‘volgen’ en je alle kracht toewensen in de komende strijd!

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 09:23

Geen woorden bij nodig bij de foto.
Heel veel sterkte!

daiswees

Berichten: 1158
Geregistreerd: 04-08-11
Woonplaats: Assendelft

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-19 10:45

Vrijdag is Nikki weer even langs geweest om even te ontspannen bij m’n lieve witte vriend!
Inmiddels heb ik anderhalve week rust tot de volgende chemo kuur erin gaat.
Helaas nog niet echt goede dagen gehad, hele weekend veel pijn gehad door zweren en onstekingen in mn mond wat praten , eten , drinken en vooral slikken echt ondragelijk maakte.
Vandaag is dat redelijk opgeknapt maar begon de ochtend met bizar veel haaruitval wat zorgde voor een paniekaanval en om het nog prettiger te maken heb ik ineens onwijze last van de prik van vorige week woensdag die de aanmaak van witte bloedcellen versterkt.
Dat houd in helse rugpijn en in mijn heupen en benen..
Ik weet ook niet waar ik het zoeken moet momenteel van de pijn. Hopen op morgen eindelijk weer een goede dag!
Afbeelding

Rinkex

Berichten: 1509
Geregistreerd: 03-09-14
Woonplaats: Thuis

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 10:46

Dikke knuffel... :(:)

Anoniem

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 10:48

Dikke knuffel :+:

Chapeau2002

Berichten: 897
Geregistreerd: 18-03-15
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 10:49

Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen. :(:) De foto's zijn weliswaar prachtig maar het grote verdriet en de strijd die je levert spreekt uit elke foto..
Een hele dikke knuffel, gelukkig heb je mensen om je heen die je steunen in deze strijd.

Renee1991

Berichten: 5991
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 11:01

Tjonge Daisy, wat heb ik oneindig veel respect voor jouw houding in deze ellende.. Je zult zelf misschien denken dat je niet anders kunt, want het is nu eenmaal zo, maar je straalt zoveel kracht en doorzettingsvermogen uit. Ongelofelijk. Ik hoop enorm dat je dat vast kunt houden.
Nikki, voor jou heb ik ook ontzettend veel bewondering, dat je deze uitdaging aangaat en het op zo'n wonderbaarlijk mooie, goede en indrukwekkende manier weet vast te leggen.

koetje28

Berichten: 343
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: apeldoorn

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 11:16

wauw meid wat een respect heb ik voor jou en de manier hoe je hiermee omgaat!!!
heel veel sterkte, liefde en kracht gewenst voor de komende periodes!!

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: 22 jaar en de diagnose kanker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 11:29

ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat een enorme impact heeft deze ziekte toch op werkelijk alles...
ik wil je niets anders wensen dan kracht, liefde en veel steun.