Dus ik stem voor lopen

Ik wil het liefst een zaterdag of zondag overdag, ivm reistijd terug...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mingming schreef:Ik stem voor een les van Dineke haha, ik heb nu elke week les dus kan het haar altijd vragen! Ze kan goed voor verschillende niveaus doen. Ik loop meestal vanaf het station centraal erheen, ik vind het wel een leuk stukje door Amsterdam, maar ik weet niet hoe dat met jullie zit. Anders kan je dus met de bus vlakbij komen (maar dat is niet fijn voor Banjer) of met de tram. Het is bij Sportief paaldansen daar.
Als we met z'n 3'en zijn is het denk ik 35 euro pp voor 1 uur en 55 euro pp voor 1.5 uur (en dan een totaal van 12.50 voor zaalhuur geloof ik), maar voor de zekerheid kan ik het even navragen, ook als we met 4 of meer zouden zijn.
Op vrijdagavonden geeft ze ook standaard les in sportief dus dan is het gewoon met een les van hun van 1.5 uur. Dat is ook een optie
Banjer schreef:Lopen of tram is primaal heb ik in de tram wel iemand nodig die me aan de praat houdt, als het een langer stukje is, ivm claustrofobie en mogelijke paniekaanval
Dus ik stem voor lopen
Ik wil het liefst een zaterdag of zondag overdag, ivm reistijd terug...
mingming schreef:@blingh, ik ga soms op vrijdag. Alleen als ik tijd heb. Kunnen we samen doen! Laat maar weten wanneer handig is.
Van mij mag je mee hoor Jolien, maar kan me voorstellen dat een les van bv Dineke duur is als je nog niet super veel lessen hebt gehad!
Wie is er verder in Amsterdam? Tatjana is hier sowieso ook, verder heb je tiffany, ik weet niet of jullie haar kennen. T_contortia op Instagram.
Ik kan zo snel niet bedenken wie hier nog meer zit. Hanka wil ik ook ooit les van, maar dat is helemaal in Nijmegen![]()
Voor mij is de max prijs wel rond de 55/60 euro als het 1.5 uur is.
mingming schreef:@Blingh, ik ook niet haha, duurt nog wel zo'n 3 of 4 weken voor ik weer tijd heb op vrijdag.
Mij lijkt het leuk om Tatjana te vragen en anders Juul? Zullen we vragen wat Tatjana vraagt, of weet je dit toevallig?
En veel plezier bij ADC!!! Ik ben daar ook nog nooit geweest, laat je weten hoe dat was? Welke les ga je volgen?
VeronicaM schreef:Leuke foto´s MingmingMooie act!
Ik ga niet naar dineke kamp in amsterdam. Wel naar Marlo Fisken die in oktober naar amsterdam komt. http://flowmovement.net/calender/2018/3 ... c7re-sfzgg
mingming schreef:Ik vind het ook duur eigenlijk. Vorig jaar zat ik in Portugal voor 900 euro bij een paaldanskamp en dat was all inclusive (dus eten en slapen ook). En Amsterdam is ook duur qua overnachtingen.