Paaldansen / Pole Fitness

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Paaldansen / Pole Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 21:42

Lopen of tram is prima :) al heb ik in de tram wel iemand nodig die me aan de praat houdt, als het een langer stukje is, ivm claustrofobie en mogelijke paniekaanval :o

Dus ik stem voor lopen :))

Ik wil het liefst een zaterdag of zondag overdag, ivm reistijd terug... :+

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:56

mingming schreef:
Ik stem voor een les van Dineke haha, ik heb nu elke week les dus kan het haar altijd vragen! Ze kan goed voor verschillende niveaus doen. Ik loop meestal vanaf het station centraal erheen, ik vind het wel een leuk stukje door Amsterdam, maar ik weet niet hoe dat met jullie zit. Anders kan je dus met de bus vlakbij komen (maar dat is niet fijn voor Banjer) of met de tram. Het is bij Sportief paaldansen daar.

Als we met z'n 3'en zijn is het denk ik 35 euro pp voor 1 uur en 55 euro pp voor 1.5 uur (en dan een totaal van 12.50 voor zaalhuur geloof ik), maar voor de zekerheid kan ik het even navragen, ook als we met 4 of meer zouden zijn.

Op vrijdagavonden geeft ze ook standaard les in sportief dus dan is het gewoon met een les van hun van 1.5 uur. Dat is ook een optie :)

Of we gaan uit de comfortzone en doen een lesje Floorwork bij Maria (zij geeft les bij PDFA) := Zij is zo'n goeie danseres en kan goeie tips geven om transities te maken van de ene naar de andere paal.

Maar Dineke vind ik ook goed hoor :D wat een verschil trouwens tussen 1 uur en 1.5 uur >;) Als jij wilt navragen of hoeveel het is met 4 personen van echt verschillende niveaus(volgens mij) graag! :D
Misschien dat ik iets met Sportief regelen dat de zaalhuur lager is, maar dat weet ik niet.

Ga jij vrijdags ook naar Sportief paaldansen? We kunnen een keertje samen gaan :D Normale les van Dineke wil ik ook sowieso volgen.
Banjer schreef:
Lopen of tram is prima :) al heb ik in de tram wel iemand nodig die me aan de praat houdt, als het een langer stukje is, ivm claustrofobie en mogelijke paniekaanval :o

Dus ik stem voor lopen :))

Ik wil het liefst een zaterdag of zondag overdag, ivm reistijd terug... :+

Hahaha dan zou ik gewoon lopen, trams in Amsterdam in het weekend is echt niet te doen soms.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 12:30

Les van Maria vind ik ook leuk! Floorwork is echt een ding voor mij dat niet lekker loopt. Ik zal het eens vragen aan Dineke. Ik ga deze week op vakantie en zie haar daarna pas weer. Als we het eerder willen weten dan kunnen we beter even mailen!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 12:49

Ik ben echt nog beginner he meiden :+ Als jullie uit willen pakken vooral doen, dan sluit ik gewoon een andere keer aan als we gewoon gaan trainen oid. Met een groep trainen is al uit mijn comfort zone, haha. Heb altijd les gehad met 1 of 2 vriendinnen. En jullie zijn al zo veel verder :oo Dan kunnen jullie gewoon lekker op niveau trainen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 13:01

Ik heb liever geen les floorwork... wil me juist verbeteren in de paal :o

Jolienn: gewoon meedoen hoor... ik ben ook nog niet heel goed ofzo :)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 15:23

@blingh, ik ga soms op vrijdag. Alleen als ik tijd heb. Kunnen we samen doen! Laat maar weten wanneer handig is.

Van mij mag je mee hoor Jolien, maar kan me voorstellen dat een les van bv Dineke duur is als je nog niet super veel lessen hebt gehad!

Wie is er verder in Amsterdam? Tatjana is hier sowieso ook, verder heb je tiffany, ik weet niet of jullie haar kennen. T_contortia op Instagram.
Ik kan zo snel niet bedenken wie hier nog meer zit. Hanka wil ik ook ooit les van, maar dat is helemaal in Nijmegen :+

Voor mij is de max prijs wel rond de 55/60 euro als het 1.5 uur is.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 15:28

Ik zet mn grens op €50... maar we kunnen altijd kijken naar mn mogelijkheden als er concreet iets is afgesproken ofzo :)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 15:49

mingming schreef:
@blingh, ik ga soms op vrijdag. Alleen als ik tijd heb. Kunnen we samen doen! Laat maar weten wanneer handig is.

Van mij mag je mee hoor Jolien, maar kan me voorstellen dat een les van bv Dineke duur is als je nog niet super veel lessen hebt gehad!

Wie is er verder in Amsterdam? Tatjana is hier sowieso ook, verder heb je tiffany, ik weet niet of jullie haar kennen. T_contortia op Instagram.
Ik kan zo snel niet bedenken wie hier nog meer zit. Hanka wil ik ook ooit les van, maar dat is helemaal in Nijmegen :+

Voor mij is de max prijs wel rond de 55/60 euro als het 1.5 uur is.

@mingming: Ja moeten we een keer afspreken! Komende tijd kan ik sowieso niet i.v.m vakanties en werk

Amsterdam: Tatjana inderdaad, Tiffany, Nicole (de eigenaresse van spirit N roses), Juul de metz, Maria (van de floorwork maar is ook een goede paaldanser) Je hebt zoveel in Amsterdam :+

We kunnen ook afwachten totdat er weer een keer een polestar deze kant op komt en misschien priveles geeft. Ik weet dat Bendy Kate op het paaldanskamp van PDFA komt. Alleen is zij wel een stuk duurder natuurlijk.

In other news:
Volgende week donderdag ga ik een lesje bij ADC volgen bij Amanda. Ik ben erg benieuwd <3

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 16:41

Ik ben bang dat ik niet het niveau heb om een workshop van Bendy Kate te volgen :o

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 19:30

@Blingh, ik ook niet haha, duurt nog wel zo'n 3 of 4 weken voor ik weer tijd heb op vrijdag.

Mij lijkt het leuk om Tatjana te vragen en anders Juul? Zullen we vragen wat Tatjana vraagt, of weet je dit toevallig?

En veel plezier bij ADC!!! Ik ben daar ook nog nooit geweest, laat je weten hoe dat was? Welke les ga je volgen?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 09:10

mingming schreef:
@Blingh, ik ook niet haha, duurt nog wel zo'n 3 of 4 weken voor ik weer tijd heb op vrijdag.

Mij lijkt het leuk om Tatjana te vragen en anders Juul? Zullen we vragen wat Tatjana vraagt, of weet je dit toevallig?

En veel plezier bij ADC!!! Ik ben daar ook nog nooit geweest, laat je weten hoe dat was? Welke les ga je volgen?

Dit stond er op de website voor privelessen bij PDFA:
€65,- p.p. voor 1 persoon
€55,- p.p. voor 2 personen
€45,- p.p. voor 3 personen

Ik ga naar de advanced les toe :D

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 10:21

Oh ik kon het niet vinden op de website haha! Ik vind 45 euro helemaal goed :)

Pfff, vandaag eigenlijk training, maar ik zit met koorts en ontzettende keelpijn... Morgen ga ik op vakantie dus goede timing ook :brr:

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 15:20

Ik heb 7 mei mijn eerste les weer. Die wacht ik sws even af. Ik ken nog helemaal niet zo veel trucs en weet niet of ik degene die ik ken allemaal uit kan voeren met mn knie.

Voor zo'n workshop wil ik toch eigenlijk minstens wel op mn oude niveau zitten. Vandaar dat ik dacht dat jullie mss beter nu kunnen gaan en dat ik een andere keer aansluit.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 17:26

Ik denk dat ik ook nog niet echt niveau heb voor een workshop... Helaas.

Mijn rug/schouder pijn is weg, maar heb nu een flinke griep te pakken.. Zit niet mee dus... Voorlopig niet sporten...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 17:35

Een workshop is om te leren he, niet om te laten zien wat je al kan... ;)
Ik had net 3 lessen gehad toen ik mn eerste workshop volgde...

Wat vinden jullie trouwens van Cai Sanders? Zij lijkt me ook heel leuk voor een workshop... of Sabrina Bouziane :D

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 17:47

Ja dat is waar, maar een beetje wat basics kunnen is wel fijn. Maar wie weet bedenk ik me hoor :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 17:48

Ik heb de helikopter tijdens mn eerste workshop geleerd... :P
En de vertical break en cliffhanger kon ik nog niet zonder hulp :P

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-19 21:52

@Jolien, spannend!! Heb je groepsles?

@Margo, ach nee, beterschap joh Y;(

@Banjer, Cai is super goed, maar hoef ik niet per see een workshop van. Ze geeft les op veel plekken hier in de buurt :Y) Sabrina zou ik weleens les van willen!

Jullie kunnen natuurlijk allemaal gewoon meedoen, zeker bij een workshop met ons is het dingen per niveau :) Ik ging ook op paaldanskamp toen ik nog maar net ondersteboven kon en verder niks. Daar toch veel geleerd :D

Ik heb ondertussen foto's van mijn wedstrijd!!! Heb onderstaande besteld, want op alle andere trok ik echt een raar gezicht :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En prijsuitreiking:
Spoiler:
Afbeelding

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 22:04

Gave foto’s! :D

Ik heb net nog ff getraind... bijna niks lukte vandaag, dus na 20 minuten was ik er alweer klaar mee :o

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-19 22:11

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 16:00

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 15:13

VeronicaM schreef:
Leuke foto´s Mingming :) Mooie act!

Ik ga niet naar dineke kamp in amsterdam. Wel naar Marlo Fisken die in oktober naar amsterdam komt. http://flowmovement.net/calender/2018/3 ... c7re-sfzgg

OOh daar wil ik ook wel graag naar toe, alleen ik vind het behoorlijk prijzig -O-

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-19 15:50

Ik vind het ook duur eigenlijk. Vorig jaar zat ik in Portugal voor 900 euro bij een paaldanskamp en dat was all inclusive (dus eten en slapen ook). En Amsterdam is ook duur qua overnachtingen.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-19 21:31

mingming schreef:
Ik vind het ook duur eigenlijk. Vorig jaar zat ik in Portugal voor 900 euro bij een paaldanskamp en dat was all inclusive (dus eten en slapen ook). En Amsterdam is ook duur qua overnachtingen.

Ik lees helemaal verkeerd. Maar die workshops wilde ik inderdaad ook heen, maar ook erg duur :o

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 15:22

Fijne training met mingming gedaan net :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding