Essia schreef:Sureido, mijn reactie is beslist niet persoonlijk geschreven maar ingestoken vanuit het opvoedkundige en educatieve. Lees het nog eens door zonder jezelf in de rol 'drinker' te plaatsen. Heb ik daar last van? Nee, ik heb al lang besloten hoe ik over drank denk. Hebben jongeren daar last van? Ja, want zij zijn die mening nog aan het vormen en zien op social media dat het normaal is. Kijk maar hoeveel mensen erin getagd worden.
Het enige waar ik wel last van heb is dat
sommige zwangere vrouwen in mijn omgeving een wijntje belangrijker lijken te vinden dan het welzijn van hun ongeboren kindje. Shoot me.
Hoezo? Je zegt dat ze niet drinken (maar ze missen t wijntje wel) en dan vinden ze volgens jou wijn belangrijker dan hun ongeboren kind?
Jij praat over imago.... nou dit soort veroordelende dingen zeggen vind ik iemand totaal niet sieren.
lieveli schreef:Hier doen jongeren eerder een ballonnetje dan alcohol drinken. Alcohol is duurder en lastiger te krijgen.
Lachgas is ook gewoon heerlijk
het verbaast me wel dat om wiet (hier in de buurt) krampachtig wordt gedaan, en lachgas kan je aan de tap halen terwijl dat ook niet ongevaarlijk is.