Permanente make up en Microblading

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 15:45

MarjanB schreef:
Ik moet weer maar weiger om in de zomer te gaan _O- met m’n onmogelijke huid is dat gewoon geen doen. Moet helaas een ander adres zoeken. Vind dat wel eng.

[ [url=m/qfohK6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waarom een ander adres? Als je er nu verder vandaan zit, zou ik er gewoon weer heen gaan. Dan maar verder rijden. Of is die persoon gestopt?

MarjanB

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 18:45

Ja is helaas gestopt...

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 21:13

Omg, ik heb dus nooit echte wenkbrauwen gehad, of zelf getekend. En heb een hele bleke huid, waardoor ik altijd heel flets eruit zie.

Nu heb ik vanmorgen een intake gehad bij een salon, en zij heeft nu gewoon met potlood heel netjes getekend. Ik ben er nu al echt zoo mega blij mee <3
Wow wat kan een paar potlood strepen al veel met je uitdrukking doen. Ik was bang dat ik er heel erg aan moest wennen, maar dat valt echt alles mee.
Heb nu gelijk ook dat potlood aangeschaft, dus voorlopig ga ik even tekenen. Maar dat is gewoon niet zo mijn ding, dus ik denk dat het niet lang duurt voor ik ook voor een meer permanente optie ga!!!

Waarschijnlijk microblading, maar misschien dat het ook wel een combinatie met powderbrow word. Ze doet het allemaal, dus dat is fijn *\o/*

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 21:23

Ik heb shadowliners!
Ik had eerst ergens anders mijn eyeliners laten doen.. Maar alles behalve tevreden niet netjes en de ene kant hoger dan de ander...

Ik was zo blij dat ze de mijne wou corrigeren!
Foto van ze
Ik krijg 18aug de nabehandeling
Ben er heel erg blij mee
Ik houd van iets wat er zit zeg maar, dus daarom ook deze keuze!
Afbeelding
Afbeelding

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 22:23

Ik kom ff binnen vallen :)
Ik heb vorig jaar boven en onder eyeliner laten zetten. Wel met tatoeage inkt ipv pmu.
Ik vond het geen fijn gevoel maar al met al toch meevallen. Het openschrapen van de huid was vervelend, het tatoeëren zelf vond ik goed te doen.

Het is zó fijn dat ik sochtends zoveel minder tijd kwijt ben aan opmaken.

Ik teken mijn wenkbrauwen nu bij. Eigenlijk vind ik het een ramp. Maar om ze permanente erop te laten zetten vind ik nog eng. Het zit zo opvallend op je gezicht. Mocht het niet naar mijn zin zijn dan zit ik er voor altijd mee.

Waren jullie daar niet nerveus voor?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 22:25

Nee, want het zit niet voor altijd. Was het maar zo’n feest. Is in de meeste gevallen binnen een jaar vervaagd en binnen een paar jaar weg. Uitzonderingen daargelaten. Voorheen was het bij mij zelfs met een half jaar weg. Nu niet meer, blijft nu goed zitten maar wordt wel grijs.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 23:11

Ik was wel bang :+ mijn vriend nog banger want zijn moeder heeft de ‘old skool’ getatoeëerde wenkbrauwen.

Na uitgebreid onderzoek durfde ik het aan, en ben er super blij mee! Mijn vriend ook :')

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 06:55

Ik heb ook uitbreid onderzoek gedaan en vond het spannend maar verheugde me enorm op.
Net als met mn tatoeage trouwens.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 08:16

Suzanne F. schreef:
Nee, want het zit niet voor altijd. Was het maar zo’n feest. Is in de meeste gevallen binnen een jaar vervaagd en binnen een paar jaar weg. Uitzonderingen daargelaten. Voorheen was het bij mij zelfs met een half jaar weg. Nu niet meer, blijft nu goed zitten maar wordt wel grijs.

Bij mij gaat de warmte ook heel snel er uit helaas. Is nou eenmaal m'n huid. Niets aan te doen.
Maar ben er nog steeds heel blij mee. *\o/*

paddraigh erg mooi!! Zag er pas een met een bruine shadow en dat vond ik ook echt heel mooi.

Tattoos kan ik me ook op verheugen ja.
Al heb ik vlak voor we beginnen wel wat gezonde spanning.
Als de eerste lijn gezet is is dat ook weer weg.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 11:32

Ja dat herken ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 11:38

Wat waren jullie kwijt voor microblading? en hoelang blijft het mooi?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 11:57

Hoe lang het mooi blijft, daarvoor zou ik het topic even doorlezen. ;)

Dat is heel erg wisselend.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:02

Needje schreef:
Suzanne F. schreef:

Bij mij gaat de warmte ook heel snel er uit helaas. Is nou eenmaal m'n huid. Niets aan te doen.
Maar ben er nog steeds heel blij mee. *\o/*

paddraigh erg mooi!! Zag er pas een met een bruine shadow en dat vond ik ook echt heel mooi.

Tattoos kan ik me ook op verheugen ja.
Al heb ik vlak voor we beginnen wel wat gezonde spanning.
Als de eerste lijn gezet is is dat ook weer weg.

Wanneer het bijgewerkt word zit ik eraan te denken en beetje blauw bij te laten doen of bruin... Twijfel nog maar nog even de tijd.. en bedankt! Heel blij mee

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:54

Zonnebloem92 schreef:
Wat waren jullie kwijt voor microblading? en hoelang blijft het mooi?

Rond de 400,- geloof ik. Bij mij bleef het 1,5 jaar mooi. Toen had ik het moeten laten bijwerken maar heb nog een half jaartje gewacht waardoor ik binnenkort voor een powderbrow (moet) gaan. Het pigment van de microblading is te onduidelijk om het nog mooi middels microblading bij te kunnen werken.

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:54

Bij mij gaat het 325 kosten. Doe ombre maar microblading is even duur daar.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 16:30

Weet niet meer wat ik betaald heb. Ben bij natalie geweest. Niet de goedkoopste maar het was zijn geld zeker waard. Na 1,5 jaar beginnen ze nu wat vaag te worden op sommige plekken.

Mijn huid houdt dit soort dingen lang vast.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 16:33

Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik vind 300 tot 400 euro wat ik hier lees voor1,5 jaar best veel geld.
Ik heb ook express voor tatoeage inkt gekozen bij mijn eyeliners omdat pmu er ook om bekend staat snel te vervagen.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 16:48

Tsja. Ieder z’n ding.
Met een beetje pech zit jij straks met blauwe lijntjes. :o

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 17:01

Zou zeker niet bezuinigen...
Ik was eerst bij een andere salon geweest voor eyeliners
Niet zozeer omdat ze goedkoper was maar op aanraden van..
Ik was zeker niet tevreden..
Nu heb ik een stuk meer moeten betalen a 350 voor enkel boven (shadow eyeliner)maar ik ben veeeeeeel gelukkiger , plus ik ben blij dat ze wou corrigeren.. Want ook dat doet ze lang niet altijd

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 17:24

TheWelsh schreef:
Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik vind 300 tot 400 euro wat ik hier lees voor1,5 jaar best veel geld.
Ik heb ook express voor tatoeage inkt gekozen bij mijn eyeliners omdat pmu er ook om bekend staat snel te vervagen.

Ik heb mij goed laten informeren en heb eerst in de buurt geïnformeerd. Zij raadde mij ook tatoeage inkt aan. Omdat dat een veel betere investering zou zijn.

Iets zij me dat dat niet het geval was. Aangezien ik als 17 jarige een tattoo heb laten plaatsen en daar veel spijt van heb gehad. Besloten het te laten weghalen. Nu ben ik na 1,5 jaar nog steeds bezig met verwijderen en zit nu op behandeling 10. Erg pijnlijk. En zeeeer kostbaar

Ik kwam bij Nathalie terecht op basis van dit topic. En wat zei toen zei over tatoeage inkt is heel erg waar. Het wordt blauw. Niet echt een kleur die je op je gezicht wil hebben..

Toen dacht ik terug aan mijn Thaise bazin, die dat in haar thuisland had laten toen. Oké, niet met de beste techniek... lees ronde massieve streep. Maar los daarvan werden haar wenkies blauw .. ook met die mooie warme Thaise huidskleur van haar.

Dus ja het was die prijs zeker waard om het advies van natalie op te volgen. Helemaal omdat het goed blijft zitten.

Ik raad het iedereen heel erg af voor tatoeage inkt te gaan. Die Mensen krijgen hoe dan ook uiteindelijk spijt.

En laseren een optie? Zou zeggen ga een keertje met mij mee... naar de huidkliniek. Piep je wel anders.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 17:35

Laseren is niet fijn nee.
Ik ga ook niet verder. Licht genoeg.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 18:29

Tot nu toe ben ik erg tevreden, maar oké het zit er nog maar een jaar op.
Ik zie het wel. Kan er altijd pmu overheen laten zetten mocht het nodig zijn. En anders zal ik weer moeten gaan tekenen :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 18:31

Ik teken nu ook dagelijks over de PMU heen voor de kleur. Ze zijn grijs nu dus pak ik een warmbruin potlood en dan is het weer goed. Ik ga in oktober weer bijwerken. Hopelijk zijn ze dan nog wat lichter.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 11:21

In de regio Rotterdam, Yevgenia in Hellevoetsluis.

Ik had ze bij willen laten werken, maar moet tot februari wachten. Ik was net te laat, of te snel zwanger :D

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 11:52

Ik heb ze vanmorgen voor de laatste keer getekend, vanmiddag eerste keer PMU behandeling. Zo spannend wel