verootjoo schreef:Wat heerlijk zeg! Fijn dat het werkt.
Als moeder weet je het ook altijd het beste wat er met je kind aan de hand is.
Ja, als mn partner dit nou ook eens aannam

maar als ik hem n tip wil geven wordt hij geirriteerd.. maar dan denk ik, ik zit bijna 24/7 met hem.. ik weet inmiddels wel wat het beste werkt en hoe ik er t beste mee om kan gaan
kascar schreef:Geef je ook nog de Hero pep voeding? Zou best kunnen dat je door de combi Pep en medicatie nu de juiste weg hebt gevonden! Heb gehoord dat als de maag ‘gewone’ voeding niet goed verdraagt, het de reflux versterkt. De maag gooit als het ware de voeding weer terug omdat het niet goed kan worden verwerkt door het lijfje. Door de Pep voeding wordt het dan nu rustiger in de maag en komt er minder omhoog. En omdat de medicatie de irritatie en pijn wegneemt, kan alles tot rust komen. Wie weet! Fijn dat je in elk geval vooruitgang merkt, word je zelf ook meteen een ander mens van!
De reflux zelf is niet verbeterd met de Hero Pep voeding, wel zijn zn darmen inmiddels n stuk rustiger, maar ik vraag me af of dat niet komt door de overstap van AR voeding naar pep waarbij wij zeld de jbpm toevoegde en er aanzienlijk minder bijdeden dan in de kant-en-klare voeding zat, dus krampjes door t blok beton wat zijn lijfje moest verwerken.
Vannacht had hij weer een poepluier en het was niet meer het diarree achtige van voorheen maar er zaten weer van die lekkere mosterdpitjes (

lieveli schreef:Wat is Sam een mooi jongetje, wauw!
Jaaa mijn knappe mannetje