Laux schreef:Haha dat kan ook anoniem online
dan nog niet...... op mijn leeftijd, pakje zal bij de buren gebracht worden, zou ze nooit meer aan durven kijken.....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_arola schreef:Het kopen vind ik geen probleem maar om het in mijn haar te doen.. wordt het niet ontzettend vettig?
Morrie schreef:Laux schreef:Haha dat kan ook anoniem online
dan nog niet...... op mijn leeftijd, pakje zal bij de buren gebracht worden, zou ze nooit meer aan durven kijken.....
Morrie schreef:billionache schreef:@Morrie: ik werk bij de drogist en je wordt echt niet raar aangekeken hoor als je wat glijmiddel koopt
wel in een dorp waar iedereen je kent...... ik hoor het gebep al en voel de blikken al![]()
IMJ schreef:Ik ga er eens over nadenken, gewoon laagjes does not do the trick iig!
billionache schreef:Heb je je elasticiteit getest? Want als je al een overload aan proteïne in je haar hebt, kan je haar heel droog en onhandelbaar worden bij gebruik van producten waar (veel) proteïnes inzitten.
C_arola schreef:billionache schreef:Heb je je elasticiteit getest? Want als je al een overload aan proteïne in je haar hebt, kan je haar heel droog en onhandelbaar worden bij gebruik van producten waar (veel) proteïnes inzitten.
Mijn haar is juist niet droog, daarnaast is het niet onhandelbaar, ik heb alleen weinig krul in mijn bovenlaag die ik er wel in zou willen hebben.
Met de milde shampoo en cremespoeling die ik vandaag voor het eerst gebruikte voelt mijn haar ruwer aan en heb ik meer klitten. Ik wil graag weten of dit normaal is bij siliconen en parabenen vrije producten of dat ik het krijg door deze specifieke producten.