Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lautje_ schreef:Ik rij iedere dag nog mijn paard en rij internationale eventingwedstrijden. Met kind.
Ze was 7 weken oud reed ik een cross en stond ze in wandelwagen mij op te wachten bij de finish.
Ken mensen die vlak voor ze dressuurproef ingingen kind nog even de borst gaven (maand oud).
Er kan heel veel als je heel graag wil.
Sanet schreef:Mazida schreef:Het enige wat er niet meer inzit is een eigen paard, zou niet weten waar ik daar nog de tijd vandaan moet halen.
Dat zie ik ook veel. En dat is echt een dikke vette no-go voor mij.
IMJ schreef:_lautje_ schreef:Ik rij iedere dag nog mijn paard en rij internationale eventingwedstrijden. Met kind.
Ze was 7 weken oud reed ik een cross en stond ze in wandelwagen mij op te wachten bij de finish.
Ken mensen die vlak voor ze dressuurproef ingingen kind nog even de borst gaven (maand oud).
Stil zitten in de buggy is nooit een hobby geweest van mijn dochter. In de wipstoel al niet, trouwens ook al niet in de wandelwagen als heel klein babytje. Ze sliep zolang ik liep..stond ik stil ging het alarm aan. No way dat ik dat naast een bakrand zet. Niet voor mezelf maar ook niet voor anderen.
Echt.. ieder kind is anders. Dit kan niet met elk kind.
Ik hoop echt voor jou Lautje dat je volgende net zo makkelijk zal zijn!
tita schreef:ik ben daar klaar mee ik wil naar strand ipv China, India, Afrika
Suzanne F. schreef:Eens. Die van mij kon ook echt niet even stilzitten in een buggy of lief liggen in een wandelwagen. Ook zelf spelen in de box was geen succes. Slapen was altijd maar een uurtje. Dat was echt niet leuk.
Hier was dat ook geen doen om bezig te zijn als zij wakker was, laat staan paardrijden.
IMJ schreef:Suzanne F. schreef:Eens. Die van mij kon ook echt niet even stilzitten in een buggy of lief liggen in een wandelwagen. Ook zelf spelen in de box was geen succes. Slapen was altijd maar een uurtje. Dat was echt niet leuk.
Hier was dat ook geen doen om bezig te zijn als zij wakker was, laat staan paardrijden.
Dat is mijn kind
_lautje_ schreef:Ik rij iedere dag nog mijn paard en rij internationale eventingwedstrijden. Met kind.
Magrathea schreef:. In de start van het topic werd TS toegejubeld van "gewoon doen want het is zo leuk", dat vind ik niet een heel realistisch beeld geven van hoe het echte leven is
mairead schreef:Mazida schreef:Je leven is niet voorbij als je een kind hebt. Je hebt er gewoon een extra pretletter bij. Gewoon niet te moeilijk denken. Ergens naar toe? Kleine kun je gewoon meenemen hoor, daar bestaan maxicosi's en luiertassen voor. En oppassen als je ergens naar toe wilt. Mijn baby is vijf maanden en al zes keer uit logeren geweest. Het is maar net hoe je er zelf instaat en moeite hebt me 'wegbrengen.' Voel me er echt geen slechte moeder door, maar geniet ook van de momenten als de 'baby is uitbesteed.' Het enige wat er niet meer inzit is een eigen paard, zou niet weten waar ik daar nog de tijd vandaan moet halen. Verder geniet ik niet minder van het leven, voordat ik een baby had. Ga nog lekker op stap
, met plezier naar mijn werk en geniet lekker van mijn kleine wurmpje alhoewel ik haar soms ook achter het behang kan plakken, maar heej, ook met een kind gaat het leven gewoon door en kun je ook nog verre reizen maken. Een neef van mij is nu op wereldreis met zijn vriendin en baby? Moeilijk? Gewoon doen!
Je leven is niet voorbij, dat is ook wel erg dramatisch. Maar je leven wordt wel heel anders. En ik ben nu eenmaal zeer tevreden met mijn leven zoals het is. Ruimte voor een liefde is er nog wel, maar zelfs dat hoeft voor mij niet persé.
Ik ben ook zeer tevreden met mijn lichaam zoals het nu is en daar wil ik ook niks aan veranderen.
Ik geniet van mijn leven zoals het nu iskinderen zouden het voor mij persoonlijk allemaal veel minder leuk maken.