Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eleionomae schreef:Ik wil toch even reageren in je topic na al onze pb'sje bent een powervrouw! En hoewel het als een enorme schok komt deze zwangerschap (er maar even vanuit gaande dat dit idd raak is), kun jij dit! Zoek optijd hulp (hier hebben ze ook zoiets als Stevig Ouderschap waar ze je al vanaf het begin vd zwangerschap gaan ondersteunen, via de GGD) en als ik bovenstaand berichtje lees heb ik het gevoel dat je sowieso al een eind gegroeid bent
Keep up the good work girl!
grijs_wolkje schreef:Nancy- Hubby komt om half vijf uit zijn werk, dus kunnen het vanavond in alle rust, face to face, bespreken. En inderdaad een kind willen is nog niet zo makkelijk. Op kleintje hebben we ook 4 jaar gedaan met vele fertiliteitsbehandelingen die geen resultaat hadden, we moesten door naar het ivf traject maar werden in de wachttijd toch spontaan zwanger.
Ik moet vanavond echt opletten niet in de aanval te gaan. Begrip hebben en aandachtig luisteren naar elkaar.. Onze communicatie is altijd heel goed alleen hebben we nog nooit zo'n heftige situatie aan de hand gehad.
Als het er nu op uitkomt dat hij het kind niet wil en ik wel, dan laten we het een weekje rusten denk ik. Dan kan het bezinken en kunnen we verder praten