Draagdoek

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Siri
Berichten: 677
Geregistreerd: 14-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 20:41

Karin_deB schreef:
Iemand toevallig ervaring met deze doek?

https://www.pinknova.com/product/paradise-saga/

Of een vergelijkbare blend, is dit te doen als niet hele ervaren knoper?

Ik ben er stiekem toch wel verliefd op :D


Ik heb (sinds gister) de paradise heatwave (zelfde blend, andere kleur) en hij is echt fijn! Wel stug nieuw, maar ook dan goed te knopen en naar mijn idee wordt hij snel zachter!

Karin_deB

Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 01:16

Oei nu wil ik hem helemaal hebben :D
Vindt de prijs wel wat aan de hoge kant, maar goed ik ben over 2 weken jarig dus wie weet verwen ik mezelf wel haha.

_Siri
Berichten: 677
Geregistreerd: 14-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 06:46

Karin_deB schreef:
Oei nu wil ik hem helemaal hebben :D
Vindt de prijs wel wat aan de hoge kant, maar goed ik ben over 2 weken jarig dus wie weet verwen ik mezelf wel haha.

Hij is het waard hoor! :D

De heatwave was met 100 euro korting van de week, dus dat maakte het extra leuk..


Afbeelding

Karin_deB

Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 09:57

Jaa die is ook zo gaaf!
Het is dat ik nu een zoon heb haha, dit is toch net iets té roze :D

Esplendido
Berichten: 3144
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 11:57

Ik draag mijn zoon ook in roze hoor. Probeer meestal een doek te pakken die een beetje bij mijn kleding past en dat kan ook roze zijn. Maakt hem niks uit hoor ;)

Ik ben aan het denken welke doeken ik mee ga nemen als we op vakantie gaan. In ieder geval een easycare shorty, een lange all silk doek, mijn drager en de drager van ML.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:41

Ik heb Zaterdag mijn nieuwe doek binnen gekregen. Ik ben helemaal verliefd! Morgen komt de consulente om te leren knopen :D

Afbeelding
Afbeelding

MaritB

Berichten: 8649
Geregistreerd: 18-04-10

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:43

Die is leuk zeg! Lekker vrolijk

Anoniem

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 13:10

Dat vond ik ook! Ik heb al twee rustige doeken, dus ik vond dat ik best een kleurrijke erbij mocht kopen <3

Soez

Berichten: 494
Geregistreerd: 07-03-14
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 12:01

Hele toffe kleuren <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 14:10

Afbeelding

Onze nieuwe hobby <3 Er is ook nog een draagzak onderweg waarmee ik hopelijk ml mee kan verleiden tot dragen! Grijs met oker geel achtig :)

Karin_deB

Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 14:11

Heerlijk!

Ik heb morgen een draagconsult :)

Wel balen, mijn man vindt de Pinknova Paradise Saga niet mooi :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:24

Aah dat is balen! Maar gaat je man ook dragen? Anders hoef je er geen rekening mee te houden haha :P

Met mijn doeken hou ik er ook geen rekening mee, maar met de drager heb ik er dan weer wel rekening mee gehouden omdat dat wat makkelijker voor hem is en ik hem niet met een erg kleurrijke drager zie lopen.

_Siri
Berichten: 677
Geregistreerd: 14-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:25

Heerlijk!
Volgens mij zag ik jouw foto ook al voorbij komen bij draagliefde op Facebook of niet? :D

Balen Karin, wat vindt hij er niet mooi aan?..

Britt

Berichten: 18906
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:41

Ik hou echt geen rekening met mijn man, als ik een doek koop haha. Zal hem ook een wordt wezen waar ik mee draag, zolang hij dat maar niet hoeft :P

Karin_deB

Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:55

Mijn man draagt wel.
Maar heb ook nog de PBL doek en de Kokadi Flip draagzak.
Hij vindt de kleur en de print niet zo haha.
Hoef ook niet perse rekening mee te houden maar bij een bedrag van 200,- is het wel zo leuk als je man het ook mooi vindt :D

Anoniem

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:01

Ja dat is ook zeker zo Karin. Mijn doeken en drager zijn wel een stuk goedkoper :')

Siri, dat kan zeker kloppen! Die foto met dat pruillipje ernaast omdat ze er uit moest :=

_Siri
Berichten: 677
Geregistreerd: 14-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:14

Karin_deB schreef:
Mijn man draagt wel.
Maar heb ook nog de PBL doek en de Kokadi Flip draagzak.
Hij vindt de kleur en de print niet zo haha.
Hoef ook niet perse rekening mee te houden maar bij een bedrag van 200,- is het wel zo leuk als je man het ook mooi vindt :D


Ja dat is dan wel zo leuk.
En deze dan; https://www.pinknova.comproduct/zena-break-up-babywrap/


Ashleydk schreef:
Ja dat is ook zeker zo Karin. Mijn doeken en drager zijn wel een stuk goedkoper :')

Siri, dat kan zeker kloppen! Die foto met dat pruillipje ernaast omdat ze er uit moest :=

Haha ja geweldig!

Dit is mijn bescheiden stapeltje tot nu toe (alleen de draagzak mist):

Afbeelding

Anoniem

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:50

Ooooh ik vind die tweede erg gaaf! <3

Guusje113

Berichten: 70
Geregistreerd: 05-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 19:58

Onderste <3

Eerstvolgende doek wordt bij mij een Maisaa of We are wovens denk ik! Maar baby moet nog geboren worden dus 1 doek is op dit moment nog even genoeg :D Geen idee of ik het überhaupt fijn vind.

Edit: of zoiets
Afbeelding

Esplendido
Berichten: 3144
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 21:56

Ik houd geen rekening met mijn man als ik doeken koop. We hebben een aantal dragers die hij altijd gebruikt en toen de jongste kleiner was had hij zijn eigen doek.

Dit is mijn stapel doekjes. De laatst binnengekomen staat nog niet op de foto en ik heb nog drie doekjes en twee custom SSC onderweg.
Afbeelding

Urbanus

Berichten: 44994
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 22:05

Ik gebruik nu een yaro ringsling, de grijze pussycat. Wat een blits ding! Moet alleen nog pittig oefenen met knopen, knoopt zo anders dan een gewone doek of clickzak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 22:19

Esplendido, wat een gave collectie zeg! Hele mooie doeken. <3

Lieveli, ik kreeg dinsdag tijdens het consult ook uitleg over de ringsling maar ik heb dat ding vandaag direct op marktplaats gezet :') Ik dacht echt dat ik het fijn zou vinden, maar ik krijg het gewoon niet aangespannen. Ook geprobeerd met de doek van de consulente, daar ging het iets beter mee, maar het is toch echt niet mijn ding.

Ik heb ook nog een rekbaar doek. Vind ik wel fijn werken, maar ook te koop gezet aangezien ik helemaal weg ben van mijn geweven doek en er daar graag meerdere van wil kopen. En ik heb vandaag natuurlijk nog een draagzak besteld :P
Op de draagliefde verkooppagina kwam ik ook nog een hele gave linnen Little Frog tegen, maar ik heb mijzelf tot nu toe kunnen inhouden om het niet te doen. Anders word ml echt boos denk ik :=

Esplendido
Berichten: 3144
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 22:26

Ik vind een RS ook irritant. Kan er, zelfs na al die jaren, geen vrienden mee worden. Ik gebruik dan liever een hele korte doek (maat 2) in een traditional Sling Carry. Zelfde effect als een RS, net zo snel en geen gedoe met ringen en niet makkelijk aanspannen.

Olikea

Berichten: 5462
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 22:39

Als ik dit topic lees, man, dan mis ik het dragen. De kleine man is nu 5, dus het is al even geleden.

Voor een wat groter kindje vind ik zelf de roses and rebellion drager echt de beste.
Toen hij klein was droeg ik hem in een diva milano :j

Gewoon zoeken en passen. Er zijn in nederland een heleboel consulentes, google helpt je vast verder.
Bij hun kun je ook allerlei systemen proberen, en die kennen veel knopen.
Of draagdoekmeetings ,ook heel gezellig :D

Cemlys

Berichten: 14983
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 23:20

Vandaag de tula toddler gekregen hij is mooi en zit heerlijk. Benieuwd of die voor lange afstanden ook lekker blijft zitten