Maar nu zo blij dat ik het gedaan heb. Ben echt de lijnen kwijt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
InekeN schreef:Gelukkig maar BloemBloem, dan heb je tenminste wel resultaat na het pijnlijden![]()
Eh... dames... als je na een maand of (5/6) weer terug moet om de fillers te laten ‘bijvullen’, dan hoeft er hopelijk toch veel minder in? Beter voor mijn portemonnee, maar ook tegen de pijn (ja, ik vond het echt errug naar).
BloemBloem schreef:Furrow schreef:Ik vind botox dan weer een fluitje van een cent. Hangt dus van de persoon af
Botox wel ja! We hebben het nu over fillers
InekeN schreef:Ik heb kaakbeenfiller![]()
Soms best pijnlijk, vooral als ze wat verder weg willen injecteren. Ook rondom kin en mondhoeken, ik vond het echt niet fijn, misschien omdat ze dan ook onder je spierweefsel moeten zijn. Werd zelfs ff wat misselijk en bleek... gelukkig deed de arts snel de stoel ff met hoofd naar achteren![]()
Botox is echt totaaaal niet pijnlijk, letterlijk een mini prikje, stelt echt niks voor.
Al met al... het ziet er wel mooi uit, maar of ik nog een keer durf... weet ik niet. Alleen als ze echt veel minder hoeven ‘bijvullen’ overweeg ik het.
InekeN schreef:Volgens internet ga je beter niet in de zon met fillers...? Jeetje, net nu het zulk mooi weer is. Iemand ervaringen mee? Lost het dan eerder op?
BloemBloem schreef:callass schreef:Bloembloem je maakt mij bang ik mag morge voor lippen,traangootjes en wenbrauwlift met botox. Ik kan al niet zo goed tegen naalden, pijngrens ligt ook laag
En?! Is het gelukt?
callass schreef:Ik heb het overleefd vond het inprikken gemeen daarna viel het mee.
Toen hij klaar was schrok ik mij kapot zooo groot wil ik ze niet dat heb ik duidelijk aangegeven. Al na een uurtje minder zwelling. Nu paar uur later doet t toch wel zeer en zwelt weer wat.
Traangootjes top geen pijn.
Mag je heel t weekend niet in de zon????
Tytonidae schreef:callass schreef:Ik heb het overleefd vond het inprikken gemeen daarna viel het mee.
Toen hij klaar was schrok ik mij kapot zooo groot wil ik ze niet dat heb ik duidelijk aangegeven. Al na een uurtje minder zwelling. Nu paar uur later doet t toch wel zeer en zwelt weer wat.
Traangootjes top geen pijn.
Mag je heel t weekend niet in de zon????
Dat het na een paar uur later weer opzwelt kan zeker. Mijn grootste zwelling kwam pas de avond van de behandeling, en bleef een paar dagen aan. Ik raakte ook lichtelijk in paniek maar toen de zwelling weg was was ik helemaal gelukkig met het resultaat!