Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

BloemBloem

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 11:10

Ik vond het echt wel heftig, hahaha!
Maar nu zo blij dat ik het gedaan heb. Ben echt de lijnen kwijt :)

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:22

denice schreef:
Raadt iemand een bepaald adres aan omgeving Rotterdam?

Artz medical en dan Ashwyn als arts! Echt een topper

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 19:15

Gelukkig maar BloemBloem, dan heb je tenminste wel resultaat na het pijnlijden :+

Eh... dames... als je na een maand of (5/6) weer terug moet om de fillers te laten ‘bijvullen’, dan hoeft er hopelijk toch veel minder in? Beter voor mijn portemonnee, maar ook tegen de pijn (ja, ik vond het echt errug naar).

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 19:59

yeentll schreef:
denice schreef:
Raadt iemand een bepaald adres aan omgeving Rotterdam?

Artz medical en dan Ashwyn als arts! Echt een topper

Tnx, ziet er erg goed uit!!

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:43

Bloembloem je maakt mij bang ik mag morge voor lippen,traangootjes en wenbrauwlift met botox. Ik kan al niet zo goed tegen naalden, pijngrens ligt ook laag -O-

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:48

InekeN schreef:
Gelukkig maar BloemBloem, dan heb je tenminste wel resultaat na het pijnlijden :+

Eh... dames... als je na een maand of (5/6) weer terug moet om de fillers te laten ‘bijvullen’, dan hoeft er hopelijk toch veel minder in? Beter voor mijn portemonnee, maar ook tegen de pijn (ja, ik vond het echt errug naar).

Over het algemeen gewoon hetzelfde. Bij mij na 8-10 maanden.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 10:10

callass schreef:
Bloembloem je maakt mij bang ik mag morge voor lippen,traangootjes en wenbrauwlift met botox. Ik kan al niet zo goed tegen naalden, pijngrens ligt ook laag -O-

Traangootjes vond ik zo goed als pijnloos terwijl ik echt alles pijn vind doen!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 11:14

callass schreef:

Het spijt me, maar ik ga het niet mooier maken dan het was.
Letterlijk even doorbijten, dan heb je ook wat!

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 11:28

Ik vind lippen geen pretje terwijl ik best n hoge pijngrens heb zoals bv tattoueren doet me niks.. := maar het is het wel waard voor mij dus blijkbaar niet pijnlijk genoeg :P Succes morgen!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 13:03

Ik vind botox dan weer een fluitje van een cent. Hangt dus van de persoon af

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 13:12

Furrow schreef:

Botox wel ja! We hebben het nu over fillers :D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 13:19

BloemBloem schreef:
Furrow schreef:

Botox wel ja! We hebben het nu over fillers :D

Aah, oeps ik dacht beiden. Zou super graag lipfiller eens willen voelen, maar heb al grote lippen.

Traangoot is voor mij wel een optie, ik ben nog steeds benieuwd naar mensen met kaakbeen filler.

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 17:38

Ik heb kaakbeenfiller :o
Soms best pijnlijk, vooral als ze wat verder weg willen injecteren. Ook rondom kin en mondhoeken, ik vond het echt niet fijn, misschien omdat ze dan ook onder je spierweefsel moeten zijn. Werd zelfs ff wat misselijk en bleek... gelukkig deed de arts snel de stoel ff met hoofd naar achteren :=
Botox is echt totaaaal niet pijnlijk, letterlijk een mini prikje, stelt echt niks voor.
Al met al... het ziet er wel mooi uit, maar of ik nog een keer durf... weet ik niet. Alleen als ze echt veel minder hoeven ‘bijvullen’ overweeg ik het.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 17:41

InekeN schreef:
Ik heb kaakbeenfiller :o
Soms best pijnlijk, vooral als ze wat verder weg willen injecteren. Ook rondom kin en mondhoeken, ik vond het echt niet fijn, misschien omdat ze dan ook onder je spierweefsel moeten zijn. Werd zelfs ff wat misselijk en bleek... gelukkig deed de arts snel de stoel ff met hoofd naar achteren :=
Botox is echt totaaaal niet pijnlijk, letterlijk een mini prikje, stelt echt niks voor.
Al met al... het ziet er wel mooi uit, maar of ik nog een keer durf... weet ik niet. Alleen als ze echt veel minder hoeven ‘bijvullen’ overweeg ik het.

Heb je nu het gevoel dat je meer strakkere kaaklijn hebt/ minder droelige dubbele kin? Ik zie altijd foto's van de zijkant, ik vraag me af wat je dan aan de voorkant ziet?

Lijkt me super pijnlijk

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 17:44

Ja, de kaaklijn is mooier geworden. Die was niet zo mooi door een ongeluk in het verleden, (deuk en wat hol in wang en naast kin), (nog) niet door ouderdom :+
Ik heb wel foto’s gezien van oudere dames die het hebben laten doen, zag er echt mooi uit.
Maar idd.... ik vond het echt wel pijnlijk, en het idee dat ze met een lang ding onder je huid zitten te ‘woelen’ was naar. Het is trouwens wel iets verdoofd, als je klaar bent voelt het net of je naar de tandarts bent geweest.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 17:49

Aja juist! Ik ben trouwens niet oud hoor, ik ben gewoon niet gezegend met een strakke kaaklijn. Maybe ooit lipo

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 17:52

Je kunt altijd even gratis advies vragen toch?

Wie weet of je na een behandeling met Radiesse om het bij te houden weer net zoveel ingespoten krijgt? Of kan het met minder toe als je het tijdig ‘bij laat vullen’? Dat ben ik minder gestresst denk ik :+
De arts zei dat het na ongeveer 8/9 maanden weer wat gevuld zou moeten worden om het ‘netjes’ te houden. Maar ik was zo in shock dat ik alles vergat te vragen :=

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 18:15

Interessant om jullie ervaringen te lezen en ook geruststellend.
Ik wil dit jaar echt traangoot fillers nemen en misschien Botox voor mijn voorhoofdrimpels.
Erger me al jaren aan mijn wallen en die rimpels op mijn voorhoofd nu ook.
Ik heb verder vrij weinig rimpels namelijk.

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 18:28

Volgens internet ga je beter niet in de zon met fillers...? Jeetje, net nu het zulk mooi weer is. Iemand ervaringen mee? Lost het dan eerder op?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 19:27

callass schreef:

En?! Is het gelukt :-) ?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 19:37

InekeN schreef:
Volgens internet ga je beter niet in de zon met fillers...? Jeetje, net nu het zulk mooi weer is. Iemand ervaringen mee? Lost het dan eerder op?

Dan is de werking minder.
Ik ga morgenavond weer maar deze keer voor 2 zones botox.

Ben bang dat de filler onder mijn ogen volgende maand mag al zou dag wel snel zijn na eind januari....

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 19:53

BloemBloem schreef:
callass schreef:

En?! Is het gelukt :-) ?

Ik heb het overleefd vond het inprikken gemeen daarna viel het mee.
Toen hij klaar was schrok ik mij kapot zooo groot wil ik ze niet dat heb ik duidelijk aangegeven. Al na een uurtje minder zwelling. Nu paar uur later doet t toch wel zeer en zwelt weer wat.

Traangootjes top geen pijn.

Mag je heel t weekend niet in de zon????

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 23:38

callass schreef:
Toen hij klaar was schrok ik mij kapot zooo groot wil ik ze niet dat heb ik duidelijk aangegeven. Al na een uurtje minder zwelling. Nu paar uur later doet t toch wel zeer en zwelt weer wat.

Dat het na een paar uur later weer opzwelt kan zeker. Mijn grootste zwelling kwam pas de avond van de behandeling, en bleef een paar dagen aan. Ik raakte ook lichtelijk in paniek maar toen de zwelling weg was was ik helemaal gelukkig met het resultaat! :j

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 08:30

Tytonidae schreef:
callass schreef:

Dat het na een paar uur later weer opzwelt kan zeker. Mijn grootste zwelling kwam pas de avond van de behandeling, en bleef een paar dagen aan. Ik raakte ook lichtelijk in paniek maar toen de zwelling weg was was ik helemaal gelukkig met het resultaat! :j

Dit heb ik nu ook hahaha, morgen is het een week geleden. Hoe lang was het dik bij jou?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 21:29

Ik snap echt niet dat mensen hun lippen durven laten doen. Zat vandaag bij de dokter te wachten en voor mij kwam een vrouw uit de behandelkamer met een tissue tegen der lippen en tranen in der ogen haha.

Ik vind de botox in mijn voorhoofd en frons al een beetje pijnlijk!

Over een week of 4 terug om mijn traangoten iets bij te laten vullen. Van de zomer wat belangrijke feesten en dan mag het er weet mooi uit zien.