Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saintelette schreef:Aanvullende vraag danwelke kleur haar hadden de mensen die wel/niet tevreden zijn?
Citaat:Niet meer verkrijgbaar omdat ie jaren oud is maar er is vast wel een soortgelijk apparaat nog te krijgen.
Ik krijg mijn bikinilijn en oksels nog niet 100% haar vrij maar er verdwijnt wel degelijk haar. Ik ben ook niet echt consistent moet ik eerlijk toegeven dus daar kan het ook aan liggen xD
Ik kan niet alle plekken op standje 5 laseren want dat is wel gevoelig/pijnlijk. Op m’n benen geen probleem, maar oksels en bikinilijn plekken doe ik op stand 3 of 4.
Tazzey schreef:Saintelette schreef:Aanvullende vraag danwelke kleur haar hadden de mensen die wel/niet tevreden zijn?
Ik heb het laten doen bij een salon dus ik heb geen ervaring met een thuis laser. Ik heb heel licht blond haar en been heel tevreden. Na 6 behandelingen zijn mijn oksels volledig haar vrij op wat dons na af en toe.
Elin_ schreef:Citaat:Niet meer verkrijgbaar omdat ie jaren oud is maar er is vast wel een soortgelijk apparaat nog te krijgen.
Ik krijg mijn bikinilijn en oksels nog niet 100% haar vrij maar er verdwijnt wel degelijk haar. Ik ben ook niet echt consistent moet ik eerlijk toegeven dus daar kan het ook aan liggen xD
Ik kan niet alle plekken op standje 5 laseren want dat is wel gevoelig/pijnlijk. Op m’n benen geen probleem, maar oksels en bikinilijn plekken doe ik op stand 3 of 4.
Nou ik vind stand 2 max te doenHoe dan.. Het schiet echt niet op zo.
Achterom schreef:Tazzey schreef:Ik heb zes behandelingen gehad en stond steeds binnen tien minuten weer buiten. Stelt echt niets voor.
Hmmm, klinkt dan toch wel weer interessant. Wordt namelijk ondertussen gek van al dat haar (dat ook nog eens steeds meer wordt....)