Definitief ontharen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Re: Definitief ontharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 14:57

Ja hij bevalt goed! Moet zeggen dat ik nu al een poos niet meer gelaserd heb haha. Was aan het begin trouw om de 2 weken maar nu weer versloft omdat ik in een verhuizing zit. Merkte toen na 4 keer wel dat het minder snel groeide, maar nu weer terug bij af. Ik vond het niet pijnlijk! Voelde er niks van eigenlijk. Behalve als mijn haren heel lang waren, dan voelde ik af en toe een scheutje.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 16:12

Saintelette schreef:
Aanvullende vraag dan :o welke kleur haar hadden de mensen die wel/niet tevreden zijn?

Ik heb het laten doen bij een salon dus ik heb geen ervaring met een thuis laser. Ik heb heel licht blond haar en been heel tevreden. Na 6 behandelingen zijn mijn oksels volledig haar vrij op wat dons na af en toe.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 16:13

Citaat:
Niet meer verkrijgbaar omdat ie jaren oud is maar er is vast wel een soortgelijk apparaat nog te krijgen.

Ik krijg mijn bikinilijn en oksels nog niet 100% haar vrij maar er verdwijnt wel degelijk haar. Ik ben ook niet echt consistent moet ik eerlijk toegeven dus daar kan het ook aan liggen xD

Ik kan niet alle plekken op standje 5 laseren want dat is wel gevoelig/pijnlijk. Op m’n benen geen probleem, maar oksels en bikinilijn plekken doe ik op stand 3 of 4.

Nou ik vind stand 2 max te doen :') Hoe dan.. Het schiet echt niet op zo.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 16:30

Tazzey schreef:
Saintelette schreef:
Aanvullende vraag dan :o welke kleur haar hadden de mensen die wel/niet tevreden zijn?

Ik heb het laten doen bij een salon dus ik heb geen ervaring met een thuis laser. Ik heb heel licht blond haar en been heel tevreden. Na 6 behandelingen zijn mijn oksels volledig haar vrij op wat dons na af en toe.

Hoe lang ben je bij zo'n salon bezig? Ik heb jaren geleden zo'n thuis apparaat geprobeerd, maar alleen dat behandelen was al bijna een dag. En het hielp toen niks. Ondanks lichte huis en donkere beharing

Tazzey

Re: Definitief ontharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 16:32

Ik heb zes behandelingen gehad en stond steeds binnen tien minuten weer buiten. Stelt echt niets voor.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 16:34

Tazzey schreef:
Ik heb zes behandelingen gehad en stond steeds binnen tien minuten weer buiten. Stelt echt niets voor.

Hmmm, klinkt dan toch wel weer interessant. Wordt namelijk ondertussen gek van al dat haar (dat ook nog eens steeds meer wordt....)

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 17:04

Elin_ schreef:
Citaat:
Niet meer verkrijgbaar omdat ie jaren oud is maar er is vast wel een soortgelijk apparaat nog te krijgen.

Ik krijg mijn bikinilijn en oksels nog niet 100% haar vrij maar er verdwijnt wel degelijk haar. Ik ben ook niet echt consistent moet ik eerlijk toegeven dus daar kan het ook aan liggen xD

Ik kan niet alle plekken op standje 5 laseren want dat is wel gevoelig/pijnlijk. Op m’n benen geen probleem, maar oksels en bikinilijn plekken doe ik op stand 3 of 4.

Nou ik vind stand 2 max te doen :') Hoe dan.. Het schiet echt niet op zo.

Dan kan ik me voorstellen dat het misschien iets minder effectief is :’)
Misschien dan toch naar een salon? Wellicht is de professionele apparatuur minder heftig?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 17:37

Achterom schreef:
Tazzey schreef:

Hmmm, klinkt dan toch wel weer interessant. Wordt namelijk ondertussen gek van al dat haar (dat ook nog eens steeds meer wordt....)

Ik vond vooral het epileren erg vervelend worden. De ene keer kon ik het beter hebben dan de andere keer. Nu hoef ik er niet meer over na te denken. En ondanks dat ik wel gewaarschuwd werd dat het met blond haar wellicht minder goed werkt ben ik zeer tevreden.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 10:24

Tazzey schreef:

Ik weet niet om welke laser dit gaat maar ik vind het echt flink pijnlijk. :P