Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:En veel haargroei weg laten laseren kan heel veel opluchting geven en levensgeluk elke dag. Gewoon voor gaan.
Suzanne F. schreef:pien_2010 schreef:En veel haargroei weg laten laseren kan heel veel opluchting geven en levensgeluk elke dag. Gewoon voor gaan.
Grappig dat haren weg laseren wel als heel normaal en gewenst wordt gezien maar een spuitje Botox of filler is voor velen not done. Het heeft een slecht imago door de beelden in de media maar met mate ziet niemand het en kan je er echt heel blij van worden. Ik zie het een beetje als permanente make-up. Met make up shape je je gezicht en contouren ook. Ik kan nu makkelijk zonder make up de deur uit. Hoef de donkere kringen onder mijn ogen niet weg te werken, hoef geen blush te dragen om te accentueren, hoef geen lippenstift meer te dragen, ideaal. En het geeft veel zelfverzekerdheid. Ik krijg vaak van mensen te horen dat ik straal, dat ik er zo krachtig en zen uitzie. Dat zit hem inderdaad van binnen, dat klopt! Maar je gevoel van binnen is een combinatie van diverse dingen en dat zit hem natuurlijk niet alleen in je uiterlijk. Maar het kan je wel meer in balans brengen. En dat straal je uit.
Jonge meiden zijn vaak onzeker en die kunnen doorslaan hierin. Die zouden hun geluk meer van binnen moeten zoeken in plaats van buiten te blijven sleutelen. Daar ben ik het mee eens.
Suzanne F. schreef:Jonge meiden zijn vaak onzeker en die kunnen doorslaan hierin. Die zouden hun geluk meer van binnen moeten zoeken in plaats van buiten te blijven sleutelen. Daar ben ik het mee eens.
fokfanaat schreef:Suzanne F. schreef:Jonge meiden zijn vaak onzeker en die kunnen doorslaan hierin. Die zouden hun geluk meer van binnen moeten zoeken in plaats van buiten te blijven sleutelen. Daar ben ik het mee eens.
nou dat idd, die gaan ook vaak veel te ver, en gaan allemaal zo op elkaar lijken, met allemaal dezelfde dikke lippen, donkere wenkies, vette nepwimpers, en dikke bossen extentions
996981 schreef:Mooi om te lezen hoe goed de sauna kan zijn voor het zelfvertrouwen. Ik geloof oprecht dat social media funest is voor het zelfvertrouwen van veel mensen. Op insta volg je bijvoorbeeld vooral vaak mensen die je inspireren, die zijn hoe jij wil zijn. Daardoor vertroebelt denk ik je realiteit. In de sauna zie je álle lijven zonder filters en touch-ups.
fokfanaat schreef:Suzanne F. schreef:Jonge meiden zijn vaak onzeker en die kunnen doorslaan hierin. Die zouden hun geluk meer van binnen moeten zoeken in plaats van buiten te blijven sleutelen. Daar ben ik het mee eens.
nou dat idd, die gaan ook vaak veel te ver, en gaan allemaal zo op elkaar lijken, met allemaal dezelfde dikke lippen, donkere wenkies, vette nepwimpers, en dikke bossen extentions
Popstra schreef:Je moet natuurlijk goed blijven nadenken maar heel eerlijk, ik zelf leef in het nu. Altijd al gedaan en het interesseerde me eigenlijk nooit hoe iets er uit ziet als ik 60+++ zou zijn.
Juist omdat het leven zo snel voorbij schiet lekker doen wat je denkt dat goed voor jou is.
Op je 20e denkt niemand nou als ik de 40 gepasseerd ben dan ben ik vast wel een keer blij met alles.
Zo denk ik niet over als ik 70 ben. Wellicht ik er dan geen eens meer ben.
Ayasha schreef:pien: Ouderdom is niet gegarandeerd. Voor hetzelfde geld sterf je op 20 of wordt je zwaar ziek op 20 (en ik weet uit ervaring dat dat niet alleen op een ander gebeurt.) en dan zit je daar met je goede gedrag en heb je die 20 gezonde jaren van alles niet gedaan om te zorgen dat je "gezond" oud wordt en is het nu te laat omdat je de luxe en de fysiek niet meer hebt om het te doen.
pien_2010 schreef:Ayasha schreef:pien: Ouderdom is niet gegarandeerd. Voor hetzelfde geld sterf je op 20 of wordt je zwaar ziek op 20 (en ik weet uit ervaring dat dat niet alleen op een ander gebeurt.) en dan zit je daar met je goede gedrag en heb je die 20 gezonde jaren van alles niet gedaan om te zorgen dat je "gezond" oud wordt en is het nu te laat omdat je de luxe en de fysiek niet meer hebt om het te doen.
Dat klopt, maar zo gezond mogelijk leven kan nooit kwaad.
En ik zie niet wat je bedoelt met van alles laten in dit kader vd discussie.
mysa schreef:Geloof maar dat je, ook al word je relatief jong ziek, je er veel slechter aan toe bent als je ook nog ongezond leeft, geleefd hebt. Juist als je al niet sterk bent zou het beter zijn gezond te leven om datgene wat je nog over hebt, in een zo goed mogelijke conditie te houden.
pien_2010 schreef:Ok Ayasha, dudlijk en bedankt daarvoor. Tatoos zie ik niet als ongezond risico, maar ik weet er te weinig van af , dat is een feit.
Ayasha schreef:pien_2010 schreef:Ok Ayasha, dudlijk en bedankt daarvoor. Tatoos zie ik niet als ongezond risico, maar ik weet er te weinig van af , dat is een feit.
De meningen zijn verdeeld. Sommige onderzoeken wijzen uit dat ze voordelen hebben voor het immuunsysteem. Maar daar staat tegenover dat de inkt natuurlijk lichaamsvreemd is. Hoewel de controle op die inkt enorm versterkt is. Is er nog steeds de mogelijkheid dat ze kanker verwekkend zouden kunnen zijn.
Ayasha schreef:mysa schreef:Geloof maar dat je, ook al word je relatief jong ziek, je er veel slechter aan toe bent als je ook nog ongezond leeft, geleefd hebt. Juist als je al niet sterk bent zou het beter zijn gezond te leven om datgene wat je nog over hebt, in een zo goed mogelijke conditie te houden.
Ik heb praktijk ervaring zat. Ik hoef geen denigrerende ‘geloof me maar’ wat dit betreft.
Het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet wat minder opgelet heb en minder voorzichtig geweest ben toen in die luxe nog had.
pien_2010 schreef:Ayasha schreef:De meningen zijn verdeeld. Sommige onderzoeken wijzen uit dat ze voordelen hebben voor het immuunsysteem. Maar daar staat tegenover dat de inkt natuurlijk lichaamsvreemd is. Hoewel de controle op die inkt enorm versterkt is. Is er nog steeds de mogelijkheid dat ze kanker verwekkend zouden kunnen zijn.
Ok dat wist ik niet. Weer wat geleerd!
pien_2010 schreef:Implantaten gaat toch wel vaak echt mis heb ik begrepen en gezonde vrouwen, helaas te veel al, zijn heel erg ziek door die krengen. Dat zou ik echt niet durven, terwijl mooie tattoo van de hoofden van mijn lieve 3 paarden, daar denk ik overna.