Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jaimy10 schreef:Vind k wel erg weinig borstnoot.. Heeft MFP dat berekend?
gribaldi schreef:Borstnoot, 1280 kcal lijkt mij wel erg weinig hoor.. Weet niet precies hoe zwaar je bent en hoe lang?
borstnoot schreef:jaimy10 schreef:Vind k wel erg weinig borstnoot.. Heeft MFP dat berekend?gribaldi schreef:Borstnoot, 1280 kcal lijkt mij wel erg weinig hoor.. Weet niet precies hoe zwaar je bent en hoe lang?
Jep, ik heb in moeten vullen hoe oud ik ben, hoe groot, hoe veel ik weeg, en hoeveel ik wil wegen. Ik heb toevallig twee weken geleden een nieuw paspoort aangevraagd, dus mijn lengte is zeker. Gisteren heb ik me gewogen dus dat ook.
Ik heb in gevuld:
- Vrouw
- 19 jaar oud
- 1.67 groot
- 69 kilogram
- streefgewicht 58 kilogram
- Ik niet veel beweging heb op een dag (student, daarnaast rijd ik wel paard maarja ik beweeg niet heel de dag door)
De app heeft me ook aan geraden dat ik 0,5 kilo per week moest verliezen. (kon ik zelf aangeven, maar 0,5 is dus aanbevolen dus dat heb ik ook aangeklikt)
IMANDRA schreef:@Borstnoot & kiwiwitje: check even de OP. Daar staat een link in om je 'goede' kcal te berekenen. MFP is over het algemeen wat laag in kcal
Ben nu net de docu aan het kijken, en irriteer me al aan het ding dat hij niet eens calorieën telt. Hoe hou je de 'condities' dan gelijk? Hij pakt oa 2,5 portie cereal, en in cereal zit vaak best veel calorieën... Ik durf te wedden dat hij in de suikerconditie al meer kcal eet. Dat kan ook een grote impact hebben.
gribaldi schreef:IMANDRA schreef:@Borstnoot & kiwiwitje: check even de OP. Daar staat een link in om je 'goede' kcal te berekenen. MFP is over het algemeen wat laag in kcal
Ben nu net de docu aan het kijken, en irriteer me al aan het ding dat hij niet eens calorieën telt. Hoe hou je de 'condities' dan gelijk? Hij pakt oa 2,5 portie cereal, en in cereal zit vaak best veel calorieën... Ik durf te wedden dat hij in de suikerconditie al meer kcal eet. Dat kan ook een grote impact hebben.
Hij krijgt net zoveel kcal binnen dan als hij normaal at met groente en fruit toch? Althans zo kwam het gisteren over op mij. Ze hebben hem dacht ik gewoon eten gegeven of aangegeven wat hij kon eten.
jaimy10 schreef:Yes ga mee met Gribaldi. Als je nu al op 1200 gaat zitten kan je nooit meer afbouwen.. Ik zou lekker omhoog gaan, ook lekker voor jezelf hihi
henshem schreef:Het 'gedegen' wetenschappelijk onderzoek dat er wel zou zijn, is gefinancierd door Coca Cola...
henshem schreef:Let wel, ik ben voor wetenschap en wetenschappelijk onderzoek en misschien gebruik ik niet de juiste woorden omdat ik in een andere academische richting werk, maar het enkele feit dat iets niet wetenschappelijk is bewezen wil nog niet zeggen dat het niet zo is.
henshem schreef:"De wetenschap" weet nl. nog heel veel niet ook niet t.a.v. de werking van het menselijk lichaam en de invloed van allerlei stoffen daarop. Dat is ook helemaal niet erg, zo blijft er ten minste steeds iets te onderzoeken en komt men steeds verder maar gebruik het dan ook niet als argument dat het dus niet zo is. Het staat hoogstens nog niet wetenschappelijk vast.
henshem schreef:Een ieder moet maar kijken wat hij/zij met de informatie doet. Het is inmiddels redelijk off-topic dus ik ben hier klaar.