Amoor, lekker bezig!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hyawatta schreef:Ik heb vanmorgen ook een rondje gelopen van bijna 5km. Ging wel lekker alleen op het laatst met neerkomen beetje last van m'n scheenbeen voor op. Met wandelen weer niet.
Het was heerlijk weer om te lopen.
hyawatta schreef:Ja dan doe ik dat
Veel te bang voor langdurige blessures.
Is er iets waar ik dan evt op kan/moet letten tijdens het lopen?
Schoenen zijn vorig jaar juli gekocht en net 200 km op gelopen. Zou het wel met demping te maken kunnen hebben? Heb ze toen aan laten meten, asics.
hyawatta schreef:Ik heb ook geen idee of dat ze dat bij jullie hebben. Is idd alleen voor vrouwen. Is een hele georganiseerde dag met verschillende stands en workshops enzijn. Ben benieuwd, heb nog nooit zoiets mee gemaakt.
hyawatta schreef:Ik wandel 5tot10 min en dan idd stretchen. En iedere dag wel paar keer als ik de trap op loop hak langzaam laten zakken en weer langzaam op.
Ik ga het van de week proberen met compressie kousen en als het pijn doet wandel ik terug.
En anders even naar de winkel met de schoenen en kunnen hun misschien beoordelen.
hwn schreef:hyawatta schreef:Ik wandel 5tot10 min en dan idd stretchen. En iedere dag wel paar keer als ik de trap op loop hak langzaam laten zakken en weer langzaam op.
Ik ga het van de week proberen met compressie kousen en als het pijn doet wandel ik terug.
En anders even naar de winkel met de schoenen en kunnen hun misschien beoordelen.
Als je met je hak omlaag stretcht, strek je je kuiten. Voor je scheenbeen zou je moeten je teen naar beneden doen als je trapafwaarts (bestaat dit woord ?) staat.
Supervixen schreef:hyawatta schreef:Ik heb ook geen idee of dat ze dat bij jullie hebben. Is idd alleen voor vrouwen. Is een hele georganiseerde dag met verschillende stands en workshops enzijn. Ben benieuwd, heb nog nooit zoiets mee gemaakt.
De marikenloop is prima om als eerste wedstrijd te lopen. Heb ik ook ooit gedaan. Ik ga hem voor de vierde keer lopen, maar pak nu de tien km. Nadeel was altijd dat je door de drukte niet goed kon doorlopen, maar nu is het parcours veranderd, dus heb goede hoop dat het verbeterd is.
Ik vind vooral de sfeer erg goed en lekker veel publiek langs de kant. Gewoon een gezellige wedstrijd.