Lau schreef:Mossel schreef:Ik las het op Facebook ja goed concept denk ik!
Wilde vanmorgen Mn standaard rondje met de hond maken, maar die weg was afgesloten, ik geloof dat mijn hond er meer last van had dan ik

en dan ben je een autisme hulphond

Wacht dan moet je mij toch even helpen, ik heb even geen idee wie je bent

Haha Ah gut arme hond hele ritueel verstoord. Dat heeft mijn kat ook hoor. Als die niet optijd zijn eten krijgt of ik niet om 11 uur ga slapen is hij helemaal van de leg.
Mossel schreef:Ik meld me ook.
Lichte vorm van autisme ( pdd- nos)
Bij veel prikkels sla ik dicht en krijg je er ook niet veel meer uit bij mij, Mn ouders laten mij, sinds ik een rijbewijs heb ook zelf naar feestjes ed rijden zodat ik zelf weg kan gaan als het me teveel wordt. Ook ben ik enorm licht ontvlambaar en kan daarbij echt gevaarlijk boos worden ( ga ik training voor krijgen) sociale contacten zijn een enorme drempel en verzin een legio aan smoesjes om er onderuit te komen, als het moment daar is ben ik wel verlegen maar zonder me niet af. Ook ga ik heel snel een winkel door en vergeet daarbij de helft van de boodschappen te halen omdat ik er zo snel mogelijk weer weg wil, kan dingen soms te letterlijk nemen. En werken hou ik niet lang vol als er geen afwisseling in zit dus een baan hebben is voor mij ook enorm lastig, ben op het moment ook toos werkeloos maar komt nu wel even goed uit met Mn gebroken enkel.
Verder hebben Mn ouders mij een paard gegeven zodat ik toch uit huis kom, hij helpt me daar enorm bij en is echt mijn maatje en voelt me enorm goed aan in alles. Daarnaast heb ik ook nog een hulphond die met mij mee gaat als ik, voor mij, iets spannends moet doen zoals dus naar de winkel gaan ed.
Normaal heeft hij er geen last van maar hij wilde toch wel heel graag die route nemen, wss ook omdat ik er zo op ingesteld was