Een grote voorgevel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 18:55

ierusju schreef:
Ik vind het idd het idee om geopereed te moeten worden eng. Maar om alleen voor informatie een afspraak te maken bij mijn huisarts vind ik ook onnodig. Ik wacht wel tot ik er een keer voor iets anders moet zijn om dan info te vragen.

Waarschijnlijk weet jouw huisarts prima dat je een grote voorgevel hebt en wil deze vast ook wel telefonisch een doorverwijzing geven. Een plastisch chirurg kan je beter en meer vertellen over de mogelijkheden in jouw geval. Dan zit je nog steeds nergens aan vast.

Ik ken niemand die na een borstverkleining gezegd heeft “had ik het maar nooit gedaan” wel heel wat die zeggen, “had ik het maar eerder gedaan”. Het verschil is niet uit te leggen, maar echt letterlijk en figuurlijk een verademing.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-18 10:47

Ik ben gister bij Betty's Boops geweest. Ik ben daar echt super geholpen! Bedankt voor degene die die tip gaf :D

Sorro

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:04

:j ja is een geweldige winkel en eigenaresse

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:50

Ik ben laatst echt super goed geholpen bij Lincherie! Naar huis gegaan met twee PrimaDonna’s en twee Aubade bh’s (en 1 bijpassend onderstuk). <3 Kostte wat maar volgens mij is het echt top kwaliteit. :j

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:07

Es_ther schreef:
Ik heb 70 E, maar ben best klein (1.60).
Ik schaam me ook echt suf, probeer ook shirtjes te kopen waarbij ze niet zo opvallen..
Lichamelijke klachten heb ik niet, maar wel dat ik me schaam..

dat ken ik, mijn dochter heeft het zelfde die wordt begin volgend jaar geopereerd, het is niet te doen een sport opleiding en van die grote borsten

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 10:48

Hier ook een operatie ondergaan. Van een grote 75E/F terug gegaan naar een kleine 75B. Na 3 zwangerschappen weer terug op oude maat. Ook weer veel nek- en schouderklachten. Is het stress of toch weer die borsten. Zou dolgraag weer terug willen naar de kleine 75C of B zelfs.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-18 22:50

Ik heb het er met de huisarts nog niet over gehad. Heb toch het idee dat er een taboe op ligt. Wil ook eerst afvallen en dan pas er eventueel iets aan laten doen.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 23:15

Ik heb er 1 bij bonprix besteld, en die zit super. en nog geen 20 euro. En ik heb ook lastige maat maar dan qua omvang

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 23:34

ierusju schreef:
Ik heb het er met de huisarts nog niet over gehad. Heb toch het idee dat er een taboe op ligt. Wil ook eerst afvallen en dan pas er eventueel iets aan laten doen.

Dat heb ik nooit zo ervaren en het is voor mij toch al een hele tijd geleden. begin jaren 90.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-18 00:08

Sweetgirl1 schreef:
Ik heb er 1 bij bonprix besteld, en die zit super. en nog geen 20 euro. En ik heb ook lastige maat maar dan qua omvang

Ik heb even gekeken, maar ik kan maar kiezen tot maat H. Dat is helaas te klein.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 00:28

Ging even iets mis, volgens mij heb ik iemand per ongeluk een PB gedaan...

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 00:29

Onderwerp: Een grote voorgevel

martine0503 schreef:
ierusju schreef:

Dat heb ik nooit zo ervaren en het is voor mij toch al een hele tijd geleden. begin jaren 90.

Mijn huisarts kwam er zelf al mee toen ik ongeveer 17 jaar oud was (1997), hij was toen begin 60 of zo, dus ook niet van de jongere garde. Hij vertelde (na een consult voor longontsteking) dat als ik een borstverkleining ooit overwoog, hij meteen een verwijzing zou maken. Ik had er toen nog nooit aan gedacht, maar toen ik 22 jaar (of zo) was, heb ik me door laten verwijzen. 1 telefoontje naar mijn HA was genoeg voor de verwijzing. Het resultaat heeft hij nooit gezien, toen was hij al met pensioen.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 10:41

Daphara schreef:
Ging even iets mis, volgens mij heb ik iemand per ongeluk een PB gedaan...

Ja mij hahaha en ik per ongeluk jou ook. Dikke vingers

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 13:43

ierusju schreef:

Vaak moet je eerst afvallen. Tenzij je echt op een gezond tot laag gewicht zit.

Ik had 75H/I. Ben afgevallen en zit nu weer op een 70h/ 70g.
Dat past mooi bij me, ik zou niet kleiner willen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:54

Ik heb 85H. :(. Ik was mooi ruim 10 afgevallen moeat er nog 5. Maar helaas is het erbij gekomen, en dat is zuur. En ik ben bang dat ala ik het weer doe en verkleining, het dan ook zo gaat! :(

Ik stap volgend jaar over naar een andere consulente. Van straight away naar cambrigde. Die van cambridge zit in mijn eigen woonplaats, en die andere was 20 minuten rijden, waar ik wellicht tegenop zag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:11

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-19 22:50

Dank je wel! Leuke site, zitten echt leuke bh's bij, voor niet zulke hoge prijzen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:44

ierusju schreef:
Dank je wel! Leuke site, zitten echt leuke bh's bij, voor niet zulke hoge prijzen :D

Dat vond ik dus idd nuttig genoeg om te delen. :D
Leuke kleurtjes en modellen. Ik kwam daarbij door YouTube filmpjes die ik zocht voor een vriendin over scoop&swoop uitleg.
Stenen winkel in Lelystad zie ik, verschillende merken. Hmzzz ik zelf vind het een ritje waard binnenkort.

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 19:18

Hier ook behoorlijk bedeeld..... Heb nu (geloof ik :D ) 75 g of h.
Vorig jaar is helaas een van mijn borsten geamputeerd wegens borstkanker. Ik krijg in maart een nieuwe borst. Die gaan ze maken van mijn eigen buikvet en huid, win-win dus :D *D >;)
Technisch gezien is het niet mogelijk om de nieuwe borst even groot te maken als de oude....een B of C cup is maximaal waarschijnlijk.
Mijn andere borst zal dus ook verkleind gaan worden. Eerlijk gezegd zie ik dit als een zegen of een geluk bij een ongeluk.....zo fijn zijn grote borsten nou ook weer niet zoals veel van jullie weten :n

Kijk er echt naar uit om over een tijdje een bh te kunnen kopen zonder eerst te moeten kijken of ie leverbaar is in grote maten.... :)

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:38

Midden april hoop ik dit topic te mogen verlaten. Begin januari ben ik bij de plastisch chirurg geweest en heb goedkeuring van de zorgverzekering. Dus dag 75i en hallo ??? Want dat is nog niet zeker. Chirurg wil geen uitspraak doen wat het gaat worden, behalve kleiner maar wel in verhouding met mijn lichaam.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:48

Sorro schreef:
Midden april hoop ik dit topic te mogen verlaten. Begin januari ben ik bij de plastisch chirurg geweest en heb goedkeuring van de zorgverzekering. Dus dag 75i en hallo ??? Want dat is nog niet zeker. Chirurg wil geen uitspraak doen wat het gaat worden, behalve kleiner maar wel in verhouding met mijn lichaam.

Ik geloof dat je 3 cupmaten kleiner kan, kleiner kan niet...wat ik me zo herinner

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:05

Cinnepin schreef:
Sorro schreef:

Ik geloof dat je 3 cupmaten kleiner kan, kleiner kan niet...wat ik me zo herinner

Dat ligt totaal aan het lijf waar die borsten aan zitten, daarnaast hoe breed je borstaanzet is.

Ik ging van 85 G/H naar 85 C, kleiner kon niet omdat ik dan in verhouding een te brede borstaanzet zou hebben.
Bij mij toch 4/5 cup maten kleiner :o

Nu heb ik overigens wel weer 85 D.
Veel mensen vinden dat ik "huge" borsten heb, maar ik vind het dus wel meevallen in verhouding wat ik 9 jaar geleden had ;)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:24

bij mij is het na de ingreep ook weer gegroeid idd

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 23:14

Cinnepin schreef:
Sorro schreef:

Het is wel te hopen....anders blijf ik asymmetrisch......
Maar volgens mij kunnen ze er 'gewoon' zoveel uithalen als nodig is.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 15:41

volgens mij zat dat niet zo, ik weet het niet meer precies....bij mij kon het niet kleiner gemaakt worden dan een d cup. En ik ben niet breed gebouwd