Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:34

Jennyj01 schreef:
http://drhelgavandenelzen.nl/2012/02/co ... e-fillers/

Dit item gaat over fillers. En dat ze niet zo veilig zijn als wordt beweerd. Over fillers waarvan we dachten dat ze safe waren maar op de langere termijn niet bleken te zijn. Dat zelfde verhaal kan natuurlijk ook aan de hand zijn met de huidige fillers.

Nee, de huidige fillers worden gewoon afgebroken. Dit artikel is al 5 jaar oud.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:52

Dat is met de kennis die we nu hebben. Dat kan over 5 jaar totaal anders zijn.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:04

Jennyj01 schreef:
Dat is met de kennis die we nu hebben. Dat kan over 5 jaar totaal anders zijn.

Maar dat kan je met alles in leven zeggen :')

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:24

LadyMadonna schreef:
Ik vind de kunst van het tattoo zetten ontzettend mooi (Kat von D heet ze geloof ik? Van LA ink?, vind ik geweldig wat zij kan.)
Maar verder vind ik tattoos over het algemeen niet mooi. Tunnels vind ik ook niet mooi, piercings ligt eraan waar ze zitten...
Ik ben maar een simpele boer: doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg :j

Heb je als volwassen vrouw cup AA, snap ik dat je naar een volle B of C cup gaat.
Maar als je C hebt en je gaat naar F, nee, snap ik niet....
Lippen opspuiten vind ik niet mooi. Ik vind die van elke dan mooier dan die van Rocky, maar ook die van Elke vind ik niet mooi..
maar Hey, hún moeten ermee lopen, ik niet...

steekt vinger op...

cup C hier als volwassen vrouw. Lege theezakjes met het volume onderin en tepels die naar mijn navel wezen, maar he, wél cup C. Dus omdat het cup C was had ik er niets aan mogen doen?
Vorig jaar opgevuld en nu de trotse bezitster van cup 70F! en dat lijkt heel wat, maar mijn borsten zijn serieus net zo groot (op het oog) als bij mijn ooit mooie C...
kort door de bocht dus deze reactie.

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:39

Waarom kort door de bocht?

Ze geeft eerlijk aan dat zij het niet snapt, dat is toch gewoon een mening?

Overigens lees ik ook nergens dat het niet mag... ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:01

pinto_1 schreef:
Waarom kort door de bocht?

Ze geeft eerlijk aan dat zij het niet snapt, dat is toch gewoon een mening?

Overigens lees ik ook nergens dat het niet mag... ;)

Dank u...

Benangelique: Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, maar als je een normale C cup hebt (wat bij jou niet het geval was als ik het zo lees) snap ik idd niet waarom je naar een F zou gaan....

Ik snap dat een aantal Posts hier ronduit kwetsend zijn, ik probeer echter mijn mening goed te onderbouwen, waarom ik iets wel of niet vind, ik zet er ook elke keer bij dat iemand moet doen wat ie zelf wil, maar dat ík het niet mooi vind of niet snap... dat moet toch geen probleem zijn?

benangelique

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:03

je zegt letterlijk; als je cup C hebt en je wilt naar F, dat snap ik niet. Dat bedoel ik met kort door de bocht. Ik wil aangeven dat de ene C de andere C niet is en je dus snel oordeelt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:28

Ik oordeel helemaal niet....
Moet je dan elke post alle mitsen en maren gaan omschrijven?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:49

Op bokt wel ja helaas...

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:01

Ik hoor bij clienten, die het medisch gebruiken, dat er toch nogal wat nadelen aan kleven.
Zij zouden het geen van alleen ooit nog gebruiken, als er geen medische noodzaak voor zou zijn.

En just my two cents, ik vind die volle lippen helemaal niet mooi.
En ik heb het eens gevraagd aan wat zonen van vrienden en mijn partner, die zien liever een natuurlijk meisje.

Ook de voor en na foto's hier, heb ik laten zien....maar nee, ze werden getrakteerd op vieze blikken.
Heb trouwens meteen gevraagd naar andere cosmetische ingrepen, die door jonge meiden worden gedaan, poepgaatje laten bleken, en gerommel met schaamlippen.
Maar unaniem, vonden ze het geen van allen iets.

Zoon van 14, van mijn partner zei:
Ik heb liever een meisje die zichzelf gewoon mooi vind en accepteert dat niemand perfect is.
Dan hoef ik tenminste ook niet perfect te zijn, want dat lukt nooit en is dodelijk vermoeiend.
En als er dan eens iets gebeurd, een ongeluk ofzo, met een van ons, hoeven we tenminste niet bang te zijn, dat zg mooi zijn maakt dat we op elkaar afknappen.
Het maakt de wereld leuker en veiliger.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:12

velvetblack schreef:
Volgens mij mogen ze onder de 18 jaar zoiets nog niet uitvoeren. Ik ben je ouder/oppas niet dus ik ga ook niet oordelen.
Ik heb mijn lippen nu 2x laten doen en ga de 14e terug voor de 3e keer.
Het word gedaan met hyolaronzuur. Dit is een lichaams eigen stof die het lichaam dus zelf weer afbreekt na ongeveer 8 maanden.

De behandeling is pijnloos en de 1e week is het dikker dan het daadwerkelijke eindresultaat door de zwelling.

Dat het altijd nep kijkt is echt een vooroordeel. Ze kunnen het heel natuurlijk doen en ermee corrigeren als je bv ongelijke lippen hebt. Ideaal dus voor vele.
Ik doe het omdat ik vrij platte lippen heb en met mijn beroep het mooier vind als je meer lip ziet.

Ik laat me behandelen bij Blush Botox & fillers in Best. Echt een aanrader. Het is een huisarts. Ik denk dus niet dat hij iemand van 16 gaat behandelen maar niet geschoten is altijd mis.

Hier een voor en na foto van mij. Ik heb er hier 1 ml inzitten (1 spuit) en de 14e zit ik dus op 2 ml (2 spuiten) omdat ik dat neppere volle persoonlijk erg mooi vind juist.

[ [url=m/P35gxq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor (hier had ik een jaar geleden fillers laten doen, dus ze waren er vrijwel helemaal uit)

[ [url=m/57eBYI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ochtend na de behandeling. Zwelling dus (wat ik mooi vind)

En nu

[ [url=m/8M0DCD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3eTFMK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-17 21:13

Ik snap dat het goed bedoeld is, maar ik heb al aangegeven niet veel te geven om de mening van anderen, en dan met name mannen. Wat jullie buurmannen/stiefzoons/partners/neven er van vinden doet er voor mij helemaal niet toe en ik denk dat dat voor de meiden in dit topic die het al hebben laten doen ook geldt.
Kunnen we nu op houden over of het nu wel of niet mooi is? Begin het een heel naar topic te vinden. Ik heb dit topic geopend om tips en ervaringen te vinden en nu dus ook om te posten voor de mensen die het wel interesseert. Ik heb het niet geopend om iedereens mening te horen over lipfillers.
Sorry als het bot over komt, maar ik word er een beetje chagrijnig van. Dit is overigens geen persoonlijke aanval naar iemand.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:25

Ik vind het eigenlijk best wel erg dat een argument om het niet te doen blijkbaar is dat het mannelijk geslacht het niet mooi vindt? Wat is dat eigenlijk voor iets walgelijks?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-17 21:26

Damned schreef:
Ik vind het eigenlijk best wel erg dat een argument om het niet te doen blijkbaar is dat het mannelijk geslacht het niet mooi vindt? Wat is dat eigenlijk voor iets walgelijks?

Vind ik ook. Alsof we alles maar voor hen doen zeg...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:29

Ts, ben je al wat meer te weten gekomen over fillers en je besluit?

Ik hoop toch echt dat mensen hun uiterlijk (laten) aanpassen omdat ze dat zelf mooi vinden en niet omdat een ander dat graag ziet.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:29

Damned schreef:

Nou...dat heb je mis. Ik vind het wél mooi en met mij heel veel andere mannen ook. Volgens mij is de mening van een 14 jarig jongetje die een stukje terug opgevoerd wordt niet echt representatief.

En hoe vol iemand haar lippen spuit moet ze echt helemaal zelf weten. Ze doet het voor zichzelf en niet voor een ander. Ik heb van een aantal van jullie eens foto's zitten zoeken en daar zitten behoorlijke grijze muizen bij. Dan heb ik toch liever de vrouw met de opgespoten lippen. No offence verder.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:31

Damned schreef:

Precies.. en eerlijk hoe kan een jochie van 14 nou gaan vergelijken wat mooier is en wat de beweegredenen ervoor zijn :)

Had je al antwoord op je email ts?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-17 21:33

Er wordt ook niet gezegd 'alle mannen' he janderegelaa :)

Nee, ik heb een pittig drukke dag gehad (school, huiswerkbegeleiding en zit nu in de sportschool), dus nog geen tijd gehad om de kliniek te mailen. Ik ben er voor mezelf wel uit dat ik het ga doorzetten, mits ik een betrouwbare kliniek vind die mij wil behandelen naar mijn wensen. :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:33

janderegelaa schreef:
Damned schreef:

Nou...dat heb je mis. Ik vind het wél mooi en met mij heel veel andere mannen ook. Volgens mij is de mening van een 14 jarig jongetje die een stukje terug opgevoerd wordt niet echt representatief.

En hoe vol iemand haar lippen spuit moet ze echt helemaal zelf weten. Ze doet het voor zichzelf en niet voor een ander. Ik heb van een aantal van jullie eens foto's zitten zoeken en daar zitten behoorlijke grijze muizen bij. Dan heb ik toch liever de vrouw met de opgespoten lippen. No offence verder.

Het is niet dat ik niet vind dat mannen er geen mening over mogen hebben, he! Alleen dat dat toch geen argument is : 'meisje doe dat niet want dan vinden veel mannen je niet meer aantrekkelijk en het enige wat je wil is toch een relatie en een man en een baby...' bah.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:00

Nou, TS is zelf nog geen 16, het lijkt mij voor veel meiden in de leeftijdscategorie wel belangrijk wat hun leeftijdsgenoten ervan vinden.TS niet.....ik waag het te betwijfelen op die leeftijd.

En ik ben eens navraag gaan doen, walgelijk?
Het lijkt me best belangrijk om te weten wat er leeft in de vijver waar je vist.

Het lijkt me belangrijker dan wat janderegelaar en ik ervan vinden, dat lijkt me pas walgelijk als het om zo'n jonge meid gaat.
Dus Jan, misschien moeten wij ons maar buiten deze discussie houden :+

Mijn partner, van 41 moet het zelf weten, maar wij zijn echt een andere generatie.
Uiterlijk speelt een rol, altijd, het is niet voor niks dat je valt op wie je valt, het is grotendeels gewoon een chemische reactie op wat je ziet en op wat je ruikt.

Overigens zeg ik nergens dat je het niet moet doen, ik zeg alleen wat het mannelijke geslacht in mijn omgeving er van vond, omdat ik wel benieuwd was naar hun mening, tis de vijver waar je in vist, zogezegd.
Maar misschien wil ze wel in een andere vijver gaan vissen, dat kan natuurlijk ook.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:10

A3a1 schreef:
Nou, TS is zelf nog geen 16, het lijkt mij voor veel meiden in de leeftijdscategorie wel belangrijk wat hun leeftijdsgenoten ervan vinden.TS niet.....ik waag het te betwijfelen op die leeftijd.

En ik ben eens navraag gaan doen, walgelijk?
Het lijkt me best belangrijk om te weten wat er leeft in de vijver waar je vist.

Het lijkt me belangrijker dan wat janderegelaar en ik ervan vinden, dat lijkt me pas walgelijk als het om zo'n jonge meid gaat.
Dus Jan, misschien moeten wij ons maar buiten deze discussie houden :+

Mijn partner, van 41 moet het zelf weten, maar wij zijn echt een andere generatie.
Uiterlijk speelt een rol, altijd, het is niet voor niks dat je valt op wie je valt, het is grotendeels gewoon een chemische reactie op wat je ziet en op wat je ruikt.

Overigens zeg ik nergens dat je het niet moet doen, ik zeg alleen wat het mannelijke geslacht in mijn omgeving er van vond, omdat ik wel benieuwd was naar hun mening, tis de vijver waar je in vist, zogezegd.
Maar misschien wil ze wel in een andere vijver gaan vissen, dat kan natuurlijk ook.

Misschien heeft ze wel een afwijking aan haar lip. De reden is namelijk nergens gegeven.

En lippen opspuiten kan in diverse gradaties. Bij Blackvelvet is dat zij het zegt anders weet je het niet eens.

En misschien is jullie vijver wel helemaal niet representatief. Er zijn heel veel verschillende vijvers namelijk.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:18

Ja, kan, daarom zei ik in mijn vorige post al "just my 2 cents"

Maar het kan geen kwaad wat relativering te brengen in iets als "ik ben mooier met volle lippen".

Er zijn mensen die een been af willen laten zetten, omdat ze vinden dat dat bij hun hoort....
Dus tja, ik ben behoorlijk sceptisch over dit soort onderwerpen.
Moet je je daarom afzijdig houden?
Ik denk dat wat frisse wind, hopelijk wat zelfrespect geeft aan mensen.
Alle gehandicapten waar ik mee werk vind ik prachtig ( niet als vijver waar ik in vis 8)7 ) maar omdat het prachtige mensen zijn, die niks te kiezen hebben, maar hun zelfrespect, daar zeg ik WOUW tegen.
Daar kunnen "gewone"mensen een hoop van leren.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:19

Maar wáárom zou je geen zelfrespect hebben als je je lippen laat opvullen?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:20

Er is een beetje overheen gekletst, maar ik ben toch nog nieuwsgierig :) Het gaat er dus niet om of het mooi of niet is! Ik heb even gegoogeld voor een voorbeeldplaatje.

Als je zo ver gaat als op deze foto of nog verder en je besluit te stoppen en geen injecties meer te nemen. Hoe komen je lippen er dan uit te zien nadat de fillers zijn geslonken? Hoewel lippen natuurlijk behoorlijk rekbaar zijn, denk ik dat daar ook een grens in zit. Zeker als je wat ouder word.

https://i.ytimg.com/vi/REEdADV8Hoo/maxresdefault.jpg
Ik heb even een voor en na foto gepakt om te illustreren hoe groot het verschil is.

Kun je in zo'n geval nog helemaal terug naar natuurlijk? Of gaat dit er vreemd uit zien doordat je te veel huid hebt? Weet iemand wat er in dit geval zou gebeuren?

Ps. Voor de nieuwsgierigen dit is Jordan Parkes

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:24

Judass schreef:
Maar wáárom zou je geen zelfrespect hebben als je je lippen laat opvullen?

Omdat je het imo dan niet laat opvullen.
Maar goed, ik vind een hazenlip ook niet lelijk, ik snap dat er een medische kant aanzit, en voor mij houd de noodzaak daar op.