Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Ik ben nog steeds gestopt.
Eigenlijk volledig zonder drang tot roken. Wel gebruik ik nog steeds zo af en toe mijn e-smoker voor de situaties waarin ik het idee heb 'iets vast te moeten hebben en ergens op te moeten zuigen' maar dat is steeds minder. Daar zit een zoet spulletje in dus geen tabakssmaak.
Ben wel echt vreselijk, vreselijk verkouden. Echt. Heb me in lange tijd nog niet zo verkouden gevoeld. De tranen blijven over mn wangen stromen, ik blijf maar niezen, neus helemaal dicht of het loopt eruit.
En nog steeds de meest vage dromen waar ik wakker van schiet. Dat is wel echt heel erg jammer. Zou gewoon graag weer een keer de nacht doorslapen. Maar wellicht als de verkoudheid beter is.
Ben tot nu toe heel erg blij met de Tabex. Het gaat zo vanzelf.
lifaya schreef:Als je 6 a 8 x per jaar een sigaret ofzo rookt noem ik dat niet echt meer roken als je periodes 20 per dag rooktedat heet een "gelegenheid roker" om het maar zo even te zeggen en ook dan heb ik er eigenlijk ook geen behoefte meer aan.
claudia85 schreef:Goed bezig ts vol blijven houden! Ik ben vandaag een week gestopt![]()
Helaas slaap ik al 3 nachten niet en plas ik mezelf een ongeluk s'nachts, vandaag toch maar tabletten gehaald om de slaap te ondersteunen. En we blijven lekker doorgaan met niet roken.
Iris82 schreef:Heel erg goed geestelijk. Weinig chagrijnig. Weinig behoefte ook aan een sigaret vooralsnog.
Lichamelijk minder, verstopte neus, benauwd, bloedneus, it's allemaal al langs gekomen.
Was de afgelopen dagen bezig met mn mantra vinden. Dat over die niet roker ging er bij mij dus niet in. Daar stak dat duiveltje een stokje voor. Maar rattengif met koeienscheten werkt prima.Vooral om mezelf min of meer uit te lachen. Hè ja, ga je longen lekker vullen met rattengif. Echt, geniaal idee. Not.