Zou het dan toch... zwanger?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovebente

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-17 19:44

Het is echt super spannend!! En vind het ook nog lang duren (nouja voor mijn gevoel dan.. := )

Zostraks had ik wel een beetje bloed verlies, heel lichtbruinig leek het wel. Toch wel een gek idee. Heb geen buikpijn of kramp. Wel voel ik mijn darmen enorm rommelen..

Vanaf wanneer hebben jullie het aan je ouders en schoonouders verteld?
Mijn ouders en schoonouders zullen het geweldig vinden!!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 19:51

Wij hebben het vrij vroeg verteld de eerste keer. Mijn vader al na een paar dagen omdat ik graag wilde dat hij mee ging naar huisarts voor iets anders. Man kon niet mee en 2 horen meer dan 1.
Schoonouders na de eerste echo.

2e keer had ik een miskraam, heel vroeg, dus niet kunnen vertellen.

En nu met 7 weken verteld, omdat mijn buik enorm explosief is. Ik kan het nu al niet meer verbergen, ben nog geen 8 weken.

Wel hebben we gewacht tot de echo (had een vroege echo ivm de miskraam) omdat we de opa's en oma niet blij wilden maken voor we iets gezien hadden. Vooral omdat alles wat er bij ons gebeurd is er behoorlijk heeft ingehakt bij ze.

Gefeliciteerd meid;

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 19:57

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

lovebente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-17 20:08

Michelle77 schreef:
Wij hebben het vrij vroeg verteld de eerste keer. Mijn vader al na een paar dagen omdat ik graag wilde dat hij mee ging naar huisarts voor iets anders. Man kon niet mee en 2 horen meer dan 1.
Schoonouders na de eerste echo.

2e keer had ik een miskraam, heel vroeg, dus niet kunnen vertellen.

En nu met 7 weken verteld, omdat mijn buik enorm explosief is. Ik kan het nu al niet meer verbergen, ben nog geen 8 weken.

Wel hebben we gewacht tot de echo (had een vroege echo ivm de miskraam) omdat we de opa's en oma niet blij wilden maken voor we iets gezien hadden. Vooral omdat alles wat er bij ons gebeurd is er behoorlijk heeft ingehakt bij ze.

Gefeliciteerd meid;

Mijn moeder weet het al.. dat komt omdat ze opeens binnen liep toen ik de test net had opgeruimd. Ik had natuurlijk nog een bigsmile van hier tot Tokyo! Haha

Ik wil het ook het liefst rond 7/8 weken vertellen aan mijn vader en schoonouders! Nee mijn moeder mag hier niks over zeggen, en zal ze ook niet doen. Vind het ook wel fijn om haar nu dingen te kunnen vragen. De rest van de familie pas na de eerste echo!

Jij ook gefeliciteerd!!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 21:45

Ik heb mijn zus beide keren eigenlijk de dag erna al verteld. Zo kon ik haar idd dingen vragen. Mijn moeder leeft niet meer, dus kan ik niet meer vragen.

Mbt tot het vertellen, doe wat goed voelt. Je kunt wachten, omdat de kans dat het fout gaat de eerste weken gewoon vrij groot is en je dan de mensen moet vertellen dat het fout is gegaan, wat niet makkelijk is voor jezelf. Maar je kunt er juist ook weer veel steun aan hebben.

Je kunt het gewoon vertellen, want ook na de eerste weken kan er vanalles gebeuren.

Doe vooral wat jij en je partner fijn vinden!

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 21:51

Onze ouders en mijn beste vriendin hebben we het bij de eerste 2 gelijk na de test vertelt. De rest na de eerste echo.

Mijn 3e zwangerschap was niet gepland en dat moest ik eerst even verwerken, maar toen ik het ongeveer een week wist toch maar vertelt.
Mijn broers enzo heb ik het toen met een maand of 4 vertelt.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 23:47

Gefeliciteerd !!!!

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 23:52

Gefeliciteerd!! Wij hebben het iedereen rond de 12 week verteld, en de eerste echo heb je rond de 8 weken zwangerschap (tenminste was hier zo) dan wordt je gevraagd wanneer je voor het laatst ongesteld was.

lovebente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 09:05

Ik ga vanmiddag bellen naar de verloskundige. Ben heel benieuwd hoelang wij moeten wachten tot onze eerste echo! Ik voel me eigenlijk wel erg goed! Moet enorm veel plassen, veel Dorst en moet over de dag verdeeld een beetje eten.
Gistet een beetje licht bruin verlies gehad, sinds dien heb ik veel minder krampjes. Ze zijn er nog wel, meer wanneer ik lang zit of veel doe.

Heeft iemand ook tips voor een goede bh? M'n borsten groeien best hard en zijn aardig gevoelig.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 09:07

Een beugelloze bh vind ik lekker zitten :j

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 09:20

Ik vond juist de voedingsbeha fijn zo rond twaalf weken. Heb er nu 4 van Noppies. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 09:38

Gefeliciteerd TS!!!! Wat leuk.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-05-23 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

lovebente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 09:50

Ik zal eens kijken naar wat bh's! Dank voor de tip!
Vanaf wanneer zijn jullie kleertjes en leuke dingetjes gaan kopen! Alles is zoooo lief leuk en schattig! <3

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 10:04

Als jij daar behoefte aan hebt gewoon kijken/halen. Zelf heb ik gewacht na mijn echo's, bij de laatste zelfs pas in week 34 ofzo: had zoveel gekregen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 10:04

Ik had toch al een buikje toen ik het eerste kruippakje kocht. Denk dus 6 maanden ofzo. Maar ik ben vast een uitzondering :P

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 10:05

Gefeliciteerd!!
Laatst bijgewerkt door _Annemiek op 11-04-17 10:10, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 10:06

lovebente schreef:
Ik zal eens kijken naar wat bh's! Dank voor de tip!
Vanaf wanneer zijn jullie kleertjes en leuke dingetjes gaan kopen! Alles is zoooo lief leuk en schattig! <3

Ik pas met 32wkn toen het kind al geboren was :') daarvoor wel wat gekregen.

lovebente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 10:15

Ik denk ook dat ik heel veel ga krijgen van mijn familie en al ook van mijn schoonfamilie, er zijn al een aantal baby's geboren vorig jaar. Alles blijft ook mooi! Maar mijn ouders en opa en oma zullen dr winkels leegkopen denk ik :oo
Lijkt me wel erg bijzonder om het eerste pakje te kopen :))

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 10:39

lovebente schreef:
Dank jullie wel!! *\o/*

Mijn borsten zijn wel aardig gevoelig, en ook al een stuk groter/steviger geworden.
Iemand tips? mijn linker voelt soms wat warm aan. Doet niet echt pijn.

Ik had dit ook en kreeg me toch een paar memmen := Van een kleine B naar F :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 11:23

Michelle77 schreef:
Ik heb mijn zus beide keren eigenlijk de dag erna al verteld. Zo kon ik haar idd dingen vragen. Mijn moeder leeft niet meer, dus kan ik niet meer vragen.

Mbt tot het vertellen, doe wat goed voelt. Je kunt wachten, omdat de kans dat het fout gaat de eerste weken gewoon vrij groot is en je dan de mensen moet vertellen dat het fout is gegaan, wat niet makkelijk is voor jezelf. Maar je kunt er juist ook weer veel steun aan hebben.

Je kunt het gewoon vertellen, want ook na de eerste weken kan er vanalles gebeuren.

Doe vooral wat jij en je partner fijn vinden!

Wat super leuk voor jullie zeg zwanger! Gefeliciteerd!
Wij hebben toen samen in het trouwtopic gekletst en had het toen meegekregen van je 1e zwangerschap...

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 11:43

Wij zijn kleertjes gaan kopen toen we wisten wat het zou worden.
Bij de eerste hebben we wel na de eerste echo een knuffeltje met een muziek doosje erin gekocht. We moesten gewoon wat kopen, hahaha.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:24

Gefeliciteerd!!

Ik had al een kinderwagen en wat kleertjes gekocht voor ik überhaupt zwanger was :o
Geniet er maar van, voor je het weet zijn het pubers :D

lovebente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 20:32

justdiesel schreef:
Gefeliciteerd!!

Ik had al een kinderwagen en wat kleertjes gekocht voor ik überhaupt zwanger was :o
Geniet er maar van, voor je het weet zijn het pubers :D

Haha dan ben je in ieder geval optijd!
Van mijn ouders krijgen wij een kinderwagen. Dan hebben ze ons al heel vaak verteld. We mogen een uitzoeken die we allebei erg mooi vinden!

Ik vond het altijd al leuk om even bij de babykleertjes te kijken. Ik ga er nu vast hebberig van worden

Iedereen bedankt voor de enorm leuke en lieve reacties! Vind het enorm fijn om er hier over te kunnen praten! :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:48

Wat leuk TS, gefeliciteerd *\o/*

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 21:29

Kijk vooral naar hoe functioneel het is. Kleur oid valt meest wel te regelen.
Maar met een poepsjieke wagen rijden waar je krom achter moet lopen s echt geen aanrader.