Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Ik begrijp daadwerkelijk niet waarom ze je niet meteen geopereerd hebben.
Waarom eerst zo tobben als je zeer waarschijnlijk toch onder het mes moet?
Ik duim voor je dat het goed komt.
Majabeestje schreef:Paardenmeisjes zijn zo stoer.. Bijna voorgoed gehandicapt en dan aan de dokter vragen wanneer je weer mag paardrijden..![]()
Love it
saga schreef:ja dit had ik zelf ook niet kunnen verwachten. Maar goed ik vind dat ik nu de beste keus voor haar maken. En ik ga niet stoppen met de paarden hoor. Ik wil wel rustig gaan kijken voor een ander paardje, maar dan wel voor een jonkie. Een 2 jarige waar ik in ieder geval dit jaar nog niet mee mag rijden. Dan kan ik daar aan het eind van het jaar met grondwerk mee gaan starten, dit is voor mij misschien ook wel een goede therapeutische oefening en een stok achter de deur dat ik niet te snel weer op het paard zit. Dit geeft me toch weer iets om naar uit te kijken. Maar goed eerst maar eens een goed huis voor CC vinden, ik heb er geen haast mee en daarna gaan we wel weer rustig rond kijken voor een ander paardje
rink schreef:Ik heb echt respect voor je dat je de keuze hebt gemaakt voor CC. Ik vind het echt heel knap dat je jezelf op zij kan zetten in deze moeilijk tijd en omdat ik weet wat ze voor je betekend. Je vind haar vast een geweldig thuis en kun jij je richten op beter worden. Hadden alle paarden maar zo'n baasje als jij
Quir schreef:Fijn dat het goed aan het herstellen is, maar ik herken wel wat je zegt. Dat je weer dingen mag en het (nog lang) niet kunt, ik vind dat enorm frustrerend.
Wat trouwens helpt bij het afkicken van de morfine (helaas grote ervaringsdeskundige hier, ben al tig keer afgekickt en weer opnieuw moeten beginnen). Is als je koorts verschijnselen krijgt (warm/koud, zweten, onrustig, enz) simpel paracetamol en/of ibuprofen pakken. Dat verminderd het een beetje. Slapen vind ik echt een hel, zooo enorm onrustig dat je er echt gek van wordt. Tijdens afkicken kreeg ik dan ook temazepam of xanax om te kunnen slapen, alleen voorzichtig mee zijn want die zijn ook verslavend haha.
Welke morfine (oxycodon?) heb je en in welke dosis?
Deugenietje schreef:Hoi
hoe is het nu met je?
Hoe gaat het afbouwen?