Meest beroerde foto ooit, maar heb hier geen goed licht. Dag 11: Estee Lauder Pure Color Envy - Desirable. Een zachtroze glanzende maar wel dekkende lipstick.
Anoniem
Geplaatst: 27-12-16 10:31
Dag 10; weer Colourpop Calypso maar met Colourpop Supercute gloss eroverheen. Geeft het net een andere uitstraling.
MerleSimone
Geplaatst: 27-12-16 14:42
Lino die rode staat je mooi! Op de andere foto lijkt t een subtiele nude, maar staat je wel mooi!
Kaygee wat een prachtige verschijning ben jij toch mooie look!
Liselot mooie kleur, staat je mooi!
Suus die glitters Diva past er mooi bij. En kijk wat hier net binnen kwam.. Ik gebruik m straks!
Shizzel mooie rustige kleur!
_Flower
Geplaatst: 27-12-16 14:49
.
Laatst bijgewerkt door _Flower op 01-04-24 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb je zelf weleens terug gezocht hoevaak je iets mankeert? Als t geen ontstoken oog of lip is is t wel weer griep of buikgriep. Als je echt daadwerkelijk zo vaak ziek bent lijkt het me tijd om eens een goede weerstand op te bouwen want dit is echt alles behalve gezond
Heb er ook goed de balen van dat ik zo vaak zien ben hopelijk gaan we er eens achter komen waardoor het komt dat ik gewoon geen weerstand heb. (Behalve dan dat ik geen spruitjes lust, bietjes wel ) Keelamandelen eruit was in ieder geval weer een stap in de goede richting. Nu nog zorgen dat de rest hier thuis gewoon niet meer ziek wordt, dan blijf ik ook beter
Binnenkort kom ik langs Elke! Zal op een vrijdag worden!