Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:En ben je daar tevreden over?
Dat met die modules aan en uitzetten, is dat net zo makkelijk als het lijkt?
Het is volgens mij 1 van de weinige zorgverzekeraars waarbij je kraamzorg kan schrappen..
Caesar schreef:Ik wil vanwege mijn zwangerschap en bevalling in 2017 ook eens gaan "shoppen" maar merk wel dat het niet zo makkelijk is als het lijkt. Ervan uitgaande dat alles goed gaat kun je beter de basis aanhouden en alles zelf betalen. Maar ja... dat risico nemen?
manonutjuh schreef:https://www.consumentenbond.nl/zorgverz ... erzekering
Hopelijk werkt de link! Stukje van de consumentenbond over de zorgverzekering en zwangerschap
Mallow schreef:Ik zit al 26 jaar bij dsw maar denk er nu toch aan over te stappen.
Eigenlijk maak ik zeg maar nooit gebruik van zorg, ga wel eens naar de huisarts en wil wel iets meeverzekeren van de tandarts maar daar blijft het eigenlijk bij. Ben nu top verzekerd en ik schrik eerlijk gezegd best wel van alle enorme bedragen![]()
De gewone halfjaarlijkse controle bij de tandarts, zit die in de basisverzekering?
Ik denk er ook over mijn eigen risico op te schroeven. Heb daar al 3 jaar op rij geen cent aan betaald
manonutjuh schreef:Keet schreef:Ik was wel blij met mijn aanvullende verzekering met een ziekenhuisbevalling plus overnachting en volledige kraamzorg plus extra uren en lactatiekundige
Afhankelijk van de verzekering denk ik, maar ook kraampakket, vergoeding borstkolf en vergoeding zwangerschapcursus.
laetitia schreef:Je kan vragen wat de kosten van de controle bij de tandarts zijn. Als je een goed gebit hebt en geen gaatjes denkt te krijgen, loont het wellicht de moeite om de tandartsverzekering eruit te gooien.
Ik heb net berekend dat ik per jaar € 183,- betaal aan tandartsverzekering.
Ik durf dat zelf niet aan, maar begin op een leeftijd te komen dat een mens wat meer gebitsproblemen kan krijgen