Bodybuilders op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Desty

Re: Bodybuilders op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 18:08

Ziet er netjes rond uit hoor Courses, niet zo onzeker :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 18:14

Maartje spierpijn zou dan voor de derde keer zijn pas. Ik moet voorkomen dat ik dat krijg ivm stijve spieren. Maar zou zo maar kunnen. :') bestek is best zwaar als je het moet vasthouden :P

BoydS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-16 19:36

Vandaag sinds mijn rugblessure weer 50kg kunnen deadliften, super blij! :D
Afbeelding

Ziet er goed uit Courses!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 19:49

karuna schreef:
Maartje spierpijn zou dan voor de derde keer zijn pas. Ik moet voorkomen dat ik dat krijg ivm stijve spieren. Maar zou zo maar kunnen. :') bestek is best zwaar als je het moet vasthouden :P

En? Spierpijn?

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 19:50

BoydS schreef:
[ Afbeelding ]

Jeeeeeej fijn is dat he? Ik ben ook weer m'n deadlift aan t opbouwen na operatie, heerlijk om weer te kunnen . Echt mijn lievelingsoefening

BoydS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-16 19:51

Spierpijn komt morgen. :') Ja, voor mij ook sowieso een van mn favorieten!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 20:16

BoydS schreef:
[ Afbeelding ]

Fiijjn :D Ik herinner me nog de opbouw van mijn deadlifts na de bevalling. Zo geweldig :D

BoydS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-16 11:57

Waar halen jullie het liefst je fitness kleding. Gymshark is mijn favoriete merk, niet te duur en blijft lang goed!

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 14:30

Heb jij nou thuis gewoon allemaal ijzer? Chill hoor!!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 14:53

Ah thanks guys :+ Ik vind het best gek allemaal want ik ben helemaal niet zo bekend in het wereldje en nog niet zo lang bezig :Y) Maar merk wel dat ik het heel interessant vind en sporten is echt een uitlaatklep (al vind ik cardio nog steeds echt niks aan, haha).

Ik haal mijn sportkleding voornamelijk bij de Nike Outlet store! Lekker goedkoop, strakke spullen en ziet er goed uit :) Ik sport wel altijd in lange leggings, heb gemerkt dat korte broekjes enzo voor mij nog niet echt lekker zitten :+

Ik kwam er vandaag achter dat we een Fitfood Bar in Utrecht hebben sinds kort, ziet er suuuuper goed uit :D

https://www.facebook.com/TheBluzone2go/

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 15:05

BoydS schreef:
Waar halen jullie het liefst je fitness kleding. Gymshark is mijn favoriete merk, niet te duur en blijft lang goed!

Nike, aim'n, stronger, i can i Will, body engineers, gymshark, labella maffia, freddy. Ik heb vanalles wel wat :D <3

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 16:10

Ga naar decathlon maar train in simpel t shirt of een goed passend hempje en een lossere bermuda. Bevalt het beste.

BoydS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-16 16:59

Mixje90 schreef:
Heb jij nou thuis gewoon allemaal ijzer? Chill hoor!!

Bedoel je de gewichten op mijn foto? Ja ik heb een hele kast vol (hele boel past niet om mijn stangen oeps) , maar allemaal 2dehands gekocht. Heb o.a. 2x15kg,2x20kg,4x10kg,8x5kg, 6x2,5kg,6x2kg,4x1,5kg en 6x1kg nu in gebruik. Heb nog heel veel 5kg en 2kg liggen die niet passen :(
Nieuwe mini sportschool (sport nu op een zolder) is in de maak, en is bijna af. Zal binnenkort een foto posten! :j

Courses, wat vet dat je de eiwitten etc zelf kan aanpassen! Das ideaal voor nadat je naar sportschool bent geweest :))

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:14

Ik vind de leggings van Body Engineers erg fijn <3 Ook squatproef :P

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:51

Courses schreef:
Ah thanks guys :+ Ik vind het best gek allemaal want ik ben helemaal niet zo bekend in het wereldje en nog niet zo lang bezig :Y) Maar merk wel dat ik het heel interessant vind en sporten is echt een uitlaatklep (al vind ik cardio nog steeds echt niks aan, haha).

Ik haal mijn sportkleding voornamelijk bij de Nike Outlet store! Lekker goedkoop, strakke spullen en ziet er goed uit :) Ik sport wel altijd in lange leggings, heb gemerkt dat korte broekjes enzo voor mij nog niet echt lekker zitten :+

Ik kwam er vandaag achter dat we een Fitfood Bar in Utrecht hebben sinds kort, ziet er suuuuper goed uit :D

https://www.facebook.com/TheBluzone2go/

Ideaal! Dat is 5min van mijn kantoor!! *\o/*

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:57

Dankzij jullie enthousiasme heb ik een intake bij een plaatstelijke gym aangevraagd. Niet dat ik ooit een bodybuilder zal worden maar als ik toch in ieder geval fitnessen leuk zou gaan vinden :')

BoydS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-16 19:20

CecileDV schreef:
Dankzij jullie enthousiasme heb ik een intake bij een plaatstelijke gym aangevraagd. Niet dat ik ooit een bodybuilder zal worden maar als ik toch in ieder geval fitnessen leuk zou gaan vinden :')

Welkom!! Super leuk dat je je hebt ingeschreven *\o/*. Met fitness kun je veel kanten op dus je vind vast wel iets wat bij je past! :j succes!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 19:26

Jaa welkom leuk. En gezond ook nog. Gewoon heel rustig aan beginnen en kijken wat je het beste ligt.

Is zo lekker je eigen plek thuis. Wel gehad in vorige huis. Fijn thuis trainen. Alleen hier niet een plek om neer te zetten, hebben toen alles moeten verkopen 9 jaar geleden.

Morgen avond heel kalm aan trainen weer. Maar schouder -O- dat gaat een lange adem worden voor die weer ok is. Heb er echt veel pijn aan. ;( en dat alleen door een "grapje" van een voor mij onbekende. Eikel. Als volgende week nog niet veel beter zal ik naar orthopeed moeten weer voor nakijken of er niet toch meer aan de hand is dan overbelasting, is op twee plekken dik en sponzig. Hoop zo dat ik niet weer de pineut ben. %)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:07

Hier komt binnenkort ook een homegym. Vooral om gewoon lekker aan huis mijn cliënten te kunnen trainen maar ik ga zelf ook niet klagen natuurlijk O:)

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:39

enzino schreef:
Skipper schreef:
Probleem blijft bij mij energie niveau op pijl houden ondanks dat ik echt niet heel laag in kal zit.
Val hierdoor langzaam af maar bouw nog wel mooi spiermassa op.

Als afvallen makkelijk was dan was iedereen wel slank.

Minder eten dan je verbrand gaat hand in hand met een lager energie niveau en meer vermoeidheid.
Caffeine kan helpen op de korte termijn.

Klopt, maar is sowieso aandachtspunt en calorie restrictie is dusdanig dat ik niet teveel zou mogen zakkein in energie.
Blijft schipperen.

Deadlift is ook favoriete oefening, zit na 2 maanden trainen (niet elke keer natuurlijk :D :+ ) op 35-40kg.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 16:50

Gebruiken jullie trouwens ook dingen als whey protein of smart protein? :)

BoydS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-16 20:03

Courses schreef:

Mijn broer gebruikt whey en vriendin gebruikte ook whey. Werkt goed, maar ik vind het niet te vreten :'). Ik gebruik het dus niet en haal mijn eiwitten uit voedsel. Als je het wel lust is het natuurlijk een goede aanvulling aan je dagelijlse voedsel als je veel traint. Zoek wel naar de betere whey (vaak dus ook duurdere), want daar zit minder troep in. Op internet is er veel over te vinden per merk over voor- en nadelen :j

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 21:31

Ik heb heel lang whey gebruikt maar krijg van die eiwitten/toevoegingen puistjes. Dus ben over gegaan op toch alles uit ei/kwark en kip etc te halen :j

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 22:31

Courses schreef:

Ik gebruik alleen plantaardige proteinen, dus geen whey.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 23:56

Ik zit aan die vieze amandel/zonnebloem/rijst meuk verplicht. De rijst variant gaat naar goede vriend ik blijf er misselijk van worden, hij kan hem door andere dingen draaien. Heeft vanavond een slok amandelmeuk gehad en zijn reactie was dezelfde dan die van mij, smaakt naar dunne behangplaksel en blijft aan de keel plakken. Hihi

Maar vanavond weer wat alternatieve oefeningen gekregen. Kan nu meeste wel doen op iets andere manier zonder schouder te belasten. *\o/* ben daar toch mogelijk nog weken mee zoet. Alleen schouders worden nu niet getraind en rug maar een oefening, de rest kan nu. Alleen armen pfff zijn toch minder ok dan gedacht. Au, drie soorten biceps doen en een triceps.