Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BoydS schreef:Vandaag sinds mijn rugblessure weer 50kg kunnen deadliften, super blij!![]()
[ Afbeelding ]
Ziet er goed uit Courses!
BoydS schreef:Vandaag sinds mijn rugblessure weer 50kg kunnen deadliften, super blij!![]()
[ Afbeelding ]
Ziet er goed uit Courses!
Mixje90 schreef:Heb jij nou thuis gewoon allemaal ijzer? Chill hoor!!
Courses schreef:Ah thanks guysIk vind het best gek allemaal want ik ben helemaal niet zo bekend in het wereldje en nog niet zo lang bezig
Maar merk wel dat ik het heel interessant vind en sporten is echt een uitlaatklep (al vind ik cardio nog steeds echt niks aan, haha).
Ik haal mijn sportkleding voornamelijk bij de Nike Outlet store! Lekker goedkoop, strakke spullen en ziet er goed uitIk sport wel altijd in lange leggings, heb gemerkt dat korte broekjes enzo voor mij nog niet echt lekker zitten
Ik kwam er vandaag achter dat we een Fitfood Bar in Utrecht hebben sinds kort, ziet er suuuuper goed uit
https://www.facebook.com/TheBluzone2go/
CecileDV schreef:Dankzij jullie enthousiasme heb ik een intake bij een plaatstelijke gym aangevraagd. Niet dat ik ooit een bodybuilder zal worden maar als ik toch in ieder geval fitnessen leuk zou gaan vinden
enzino schreef:Skipper schreef:Probleem blijft bij mij energie niveau op pijl houden ondanks dat ik echt niet heel laag in kal zit.
Val hierdoor langzaam af maar bouw nog wel mooi spiermassa op.
Als afvallen makkelijk was dan was iedereen wel slank.
Minder eten dan je verbrand gaat hand in hand met een lager energie niveau en meer vermoeidheid.
Caffeine kan helpen op de korte termijn.
Courses schreef:Gebruiken jullie trouwens ook dingen als whey protein of smart protein?