Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moska schreef:Dat is heftig [***]. Kan me voorstellen dat je dan niet op een gynaecoloog zit te wachten. Je zou anders misschien eens een afspraak met een overgangsverpleegkundige kunnen maken ( kan ook alleen telefonisch). Bloedonderzoek is ook een mogelijkheid, maar je slikt de pil nog, dus die optie is er (nog) niet voor je.
Napie schreef:Hoever in de overgang zijn jullie gestopt met anticonceptie? Het is bij mij nog niet van toepassing gezien mijn kunstmatige overgang maar ik ben benieuwd.
Cookies schreef:Ik ben sinds vorig jaar in de overgang. Ik ben nu 49. Ik heb 4 maanden opvliegers gehad en ben 1 x ongesteld geworden in maanden tijd.
Migraine is stukken minder geworden.Helaas m'n rusteloze benen wel erger geworden.
Ik hoop dat dat nog wat kalmeert.
Ik voel me eigenlijk top. Waarschijnlijk ook omdat ik geen 6 a 7 dagen in de maand geen migraine meer heb.
Napie schreef:Hoever in de overgang zijn jullie gestopt met anticonceptie? Het is bij mij nog niet van toepassing gezien mijn kunstmatige overgang maar ik ben benieuwd.
Pindabear schreef:Ik kom even binnen vallen om iets te vragen. Voor diegene die aan de pil zijn. Werd bij jullie de dag dat je ongesteld moest worden ook steeds met een dag verlaat?? Ik slik zondag mijn laatste pil en werd altijd woensdag ongesteld, toen werd het donderdag en nu tegenwoordig pas vrijdag.