Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Linn_ schreef:Hallo allen,
Een vriendin en ik willen dit jaar proberen om mee te gaan doen, kans is natuurlijk aanwezig dat we uitgeloot worden. We doen het dan beide voor de eerste keer.
Aangezien lopen sowieso niet slecht voor je is natuurlijk willen we vanaf volgende week beginnen met trainen. We beginnen gewoon met 10km, dat kunnen we toch zeker wel aan.
Alleen wat is nou een goede manier om je route te plannen en bij te houden? Daar is vast wel een app voor?
maylotje schreef:Start en finish is dezelfde plek en elke dag op de wedren.
maylotje schreef:Geen probleem hoor vragen staat vrij! Word ook mijn 2e keer pas dus herken je vragen nog van mezelf vorig jaar.
maylotje schreef:Linn gewoon proberen dan wet je vanzelf hoe het gaat! Eerste keer is wel wennen maar er zijn zoveel mensen je kunt altijd hulp vragen als je het niet weet.
Ik heb nu zelfs nog mn wandelschoenen bij de schoenmaker liggen om te rekken en nieuwe sandalen besteld om af te wisselen. Aangezien mn schoenen een van de problemen waren kwam ik achter.
Al doende leert men!
_Linn_ schreef:maylotje schreef:Linn gewoon proberen dan wet je vanzelf hoe het gaat! Eerste keer is wel wennen maar er zijn zoveel mensen je kunt altijd hulp vragen als je het niet weet.
Ik heb nu zelfs nog mn wandelschoenen bij de schoenmaker liggen om te rekken en nieuwe sandalen besteld om af te wisselen. Aangezien mn schoenen een van de problemen waren kwam ik achter.
Al doende leert men!
Ja ik heb er wel nieuwe schoenen voor nodig maar ik wacht wel met aanschaffen daarmee tot ik weet of ik ook daadwerkelijk ingeloot ben. Tot die tijd heb ik nog wel andere schoenen waarmee ik de kortere stukken nog wel red. Goede schoenen zijn inderdaad wel echt belangrijk!