Selket schreef:Yellowgrey & Nieky, same here.. Volgens BMI licht overgewicht, maar durf toch wel van mezelf te zeggen dat ik een gezond lijf heb wat hooguit iets strakker kanVorig jaar was ik 15 kilo lichter, hoorde ik van iedereen dat ik te dun aan het worden was en als ik daarvan de foto's terugzie was het met kleren aan idd mooier, maar ik was echt 'skinny fat', terwijl ik nu veel gespierder en gezonder ben
Ja lastig vind ik dat altijd
 Ik was tot mijn 18e altijd veel dunner, maar ook niet "fit". Toen had ik ook gewoon kwabjes, alleen woog ik daarmee dan 60 kg (ben 1.76m) omdat ik totaal niet sportte. Nu is het wel teveel, ik zou graag maat 40 hebben ipv 44, maar ik heb ook wel veel meer spieren gekregen.                                                         
 Vorig jaar was ik 15 kilo lichter, hoorde ik van iedereen dat ik te dun aan het worden was en als ik daarvan de foto's terugzie was het met kleren aan idd mooier, maar ik was echt 'skinny fat', terwijl ik nu veel gespierder en gezonder ben 
 , zodoende durf ik het wel aan om 't gewoon meerdere dagen achter elkaar te doen.                                                         

, dus vanmorgen ontbijt maar meegenomen naar stal en eerst even gereden (half uurtje maar). Uiteindelijk tegen 11 wat gegeten en toen had ik ook echt wel trek, maar het rijden en beetje rommelen op stal ging prima! Morgen heb ik zakenlunch, misschien kijk ik wel even of ik vanavond laat nog wat eet en dan doorpak. Zit alleen tussen m'n oren dat ik dan morgen zo lang al wakker ben voor ik weer ga eten  
!