Lillith24 schreef:Ik lees dat veel mensen het echt eens zijn met het stoppen met melkdrinken, en dat telkens blijven herhalen. Heel goed bedoeld en lief allemaal, maar TS heeft ook aangegeven hoe en wat. Ze is al aan 't einde van d'r latijn, ga nou niet ook nog zeiken over die melk denk ik dan. Je hebt altijd de 'koud water en slappe thee mama's' die het altijd beter weten, naast dat dat kind vreselijk moet hoesten heeft ze ook vreselijke angst om te slapen. Als nou het enige is waar ze rustig van wordt een paar slokken melk is, dan maar. Let it go denk ik dan.
Toch mooi dat mensen hun eigen en andermans ervaringen met melk als veel voorkomende oorzaak van hoesten zijn blijven delen. Het zou toch eeuwig zonde zijn geweest als iedereen maar gewoon zijn mond over melk had gehouden na de eerste opmerking dat het melkdrinken gewoon door zou gaan omdat dat nou eenmaal traditie/gewoonte - of na opmerkingen dat mensen die hun eigen ervaringen met melk bleven delen weggezet werden als 'koud water en slappe thee mama's die het altijd beter weten'...
Fijn om te zien dat zoveel Bokkers het welzijn van het kind te belangrijk vonden om hun mond te houden en dat het kindje er ook echt mee geholpen is.
Hopelijk krijgen moeder en kind nu eindelijk die ongestoorde nachtrust waar ze al zolang naar zochten!