De meest rare dromen van bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dawn1993

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 11:03

^Hilarisch haha :-P

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 11:10

Grappig om alle dromen te lezen van bokkers!
Ik had laatste ook een erg vage droom... en alhoewel ik eigenlijk elke nacht droom, en het me altijd kan herinneren, sprong deze er toch wel bovenuit en duurde deze is erg lang.

Ik zou met een vriend en mijn paard ergens heen gaan. Deze vriend had ineens een wit busje waar Sterre (mijn paard) wel achterin kon. Helaas kregen we de klep niet open en moest Sterre maar naast mij voorin gaan zitten. Prima, kan allemaal.
Helaas kwam ik er onderweg achter dat ik mijn cap en hoofdstel vergeten was dus hophop, weer terug naar huis. Paard gedumpt bij stal en we gingen wel met de vriendengroep zwemmen...
Dus op naar het zwembad met deze vriend en de rest zouden we daar wel zien. Toen we er bijna waren kwam ik er achter dat ik mijn bikini vergeten was... maar geen nood. Een andere vriend wou wel topless en ik mocht zijn bikini lenen!
Toen begon helaas een vriendin wel heeeel erg te zeuren want neeee, hij kon het echt niet maken om topless te gaan zwemmen? :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 11:36

Ik droomde een tijdje terug dat ik een 5 jarige dochter had. Nou voor iemand met totaal geen kinderwens en een ontiegelijk hekel aan kinderen was dit echt een ramp. Ik raakte zo in paniek dat ik haar weg wilde geven aan elk willekeurig persoon :')

Ook echt een best wel creepy one laatst, en al helemaal omdat het de derde keer op rij was dat ik over mijn eigen dood droomde. Ik droomde dat ik in een kleine oven gestopt werd. Gewoon een huis tuin en keuken oven. Tegelijkertijd keek ik ook toe hoe ik verbrande. Ik was pas dood toen mijn hele lichaam zwart verkoold was en merkte dit doordat de "ik", die niet in de oven was, een schok kreeg door mijn lichaam. Mijn huid werd wit en mijn ogen zwart. Ik was geen geest want ik kon nog wel met mensen praten maar ik was "gewoon" dood. Super weird. Oh en ik kon ook niks meer voelen dus om er nog een leuke draai aan te geven eindigde mijn droom ermee dat ik nog maar een tattoo liet zetten want ik voelde toch niks. En alles terwijl mijn zwarte verkoolde andere lichaam nog opgevouwen in de over zat.

En toch was die laatste geen nachtmerrie eigenlijk. Ik was heel kalm en had overal vrede mee. :')

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 12:18

Nou vannacht toch geen nare droom, eerder een hele mooie zelfs: droomde dat ik zowaar een dolfijn was die met andere dieren op jacht waren op visjes. Alleen deze visjes kon ik niet vangen omdat ik geen echolocatie had? Dus ik steeds heen en weer zwemmen, proberen om toch wat visjes te eten... maar nee... Toen kwam er ook zo'n grote bultrug aan die al onze visjes op at... Dus nu had ik nóg niks te eten, arme ik... Voelde me ineens zwakker en zwakker worden waarna ik door een orca geloof ik(?) gegrepen werd... Maar wonderwel kon ik mijzelf bevrijden door heel hard te stuggelen in zijn bek... (en toen ging alweer de wekker voor de 14 November!)

:)

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:48

Esaqar schreef:
Grappig om alle dromen te lezen van bokkers!
Ik had laatste ook een erg vage droom... en alhoewel ik eigenlijk elke nacht droom, en het me altijd kan herinneren, sprong deze er toch wel bovenuit en duurde deze is erg lang.

Ik zou met een vriend en mijn paard ergens heen gaan. Deze vriend had ineens een wit busje waar Sterre (mijn paard) wel achterin kon. Helaas kregen we de klep niet open en moest Sterre maar naast mij voorin gaan zitten. Prima, kan allemaal.
Helaas kwam ik er onderweg achter dat ik mijn cap en hoofdstel vergeten was dus hophop, weer terug naar huis. Paard gedumpt bij stal en we gingen wel met de vriendengroep zwemmen...
Dus op naar het zwembad met deze vriend en de rest zouden we daar wel zien. Toen we er bijna waren kwam ik er achter dat ik mijn bikini vergeten was... maar geen nood. Een andere vriend wou wel topless en ik mocht zijn bikini lenen!
Toen begon helaas een vriendin wel heeeel erg te zeuren want neeee, hij kon het echt niet maken om topless te gaan zwemmen? :')

_/-\o_ geniaal :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 21:20

Ik droomde een paar nachten terug dat ik mijn aardrijkskundedocent (coördinator van heel veel belangrijke zaken bij ons op school) tegenkwam bij een concert. Ik ging een gesprek met hem aan en toen vertelde hij me doodleuk dat mijn hele klas in het geheim al examen had gedaan en dat zij voor mij besloten hadden dat ik het beter volgend jaar pas kon gaan doen.. ik werd zo boos op de beste man dat mijn vriend wakker werd van mijn gedraai en geroep, en ik heb mezelf ook nog horen roepen toen ik half wakker was.

:+ ik ben zelf al 20 als ik mijn havo examen doe, dus ik heb echt géén zin om nog een jaar langer op het voortgezet onderwijs te spenderen. :')

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 21:33

Dit topic is voor mij gemaakt, heb de meest bizarre dromen. En onthoud alles ook ...

Gisternacht droomde ik echt vreselijk. Ik was samen met mijn vriend. Toen belde mn moeder dat mn broertje ziek was en hij ingeslapen moest worden. Dus ik was verdrietig en ging in de auto omdat ik erbij wilde zijn, alleen men auto remde niet meer en ik reed mn auto totallos. Toen belde ik mn moeder of ze even wilde wachten met inslapen omdat ik moest lopen. Toen ik er was besloot mn moeder dat iedereen die op dat moment ziek was ingeslapen moest worden dus mn paard, hond en broertje werden allemaal ingeslapen. Ik was zo verdrietig toen ik wakker werd het was echt naar..

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 21:48

Wat een nare droom finnens! Jouw droom doet me weer denken aan een droom die ik ooit had.

Ik droomde namelijk dat er een paard bij de manege naar de slacht moest. Hij werd op trailer gezet om daar heen te gaan. Ik liep rond de trailer en zag mijn zusje in de trailer zitten, samen met mijn nichtje. Zij hadden dikke lol, maar ik wist dat ze dus naar de slacht zouden worden gereden. Ik wilde ze waarschuwen en ging schreeuwen en slaan op de trailer, maar zij konden mij niet horen. Dus ik was radeloos en moest helemaal huilen. Hoe het verder is afgelopen weet ik (helaas) niet. Wel werd ik 's ochtends wakker met tranen op mijn gezicht :') Blijkt maar weer dat ik mijn zusje stiekem toch wel lief vindt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 08:18

Vannacht een hamster en slang bij elkaar int hok gedaan omdat ik dacht dat t zo hoorde.. 8)7

Dawn1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 16:26

Ik droomde dat ik gestalkt werd door een meisje, overal was ze, en ja ze was behoorlijk gevaarlijk dus ik moest opletten. Ineens stond ze in een wit gewaad met der zwarte haar voor der ogen keihard voor mijn neus te schreeuwen. Daarna lag ik met een andere man dan mijn vriend in bed en toen werd een vriendin pissed omdat ie man niet goed voor me was xD

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 17:35

Heerlijk topic dit!

Ik droom ook altijd heel erg raar. Meestal naast wat er gebeurt ook dat gebouwen/huizen/ruimtes heel vreemd zijn, dat kan ik niet eens beschrijven, maar als ik over thuis droom lijkt het echt niet op mijn echte huis haha :P Dan zijn er altijd allemaal extra kamers waar ik dan allang van wist natuurlijk, maar die voor andere mensen verborgen zijn/waren. En vaak kan ik die kamers ook niet op een normale manier bereiken, maar moet ik ergens doorheen kruipen of overheen klimmen. Heel vaag is dat.

Nog een rare van laatst: ik was in een park en kwam daar Robbie Williams tegen, die aan mij vroeg of we samen op een bankje konden gaan zitten. Ja, prima dacht ik. Dus zaten we samen op een bankje, terwijl er allemaal mensen langs liepen en toen dacht ik nog "wat raar dat ze niks tegen hem zeggen". Maar hij was heel relaxed en we hadden een leuk gesprek en het voelde alsof we gewoon vrienden waren :') Kwam denk doordat hij de laatste tijd nogal veel op de radio was haha.

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 17:38

Ik was afgelopen nacht zwanger..
Van een klasgenoot, en hij zorgde niet eens voor mij :') Toen het kind er uit gefloept was (het deed niet eens pijn, het was er gewoon in 2 seconde) toen wilde die mij een hand geven om mij te feliciteren :+ Toen heb ik hem geknuffeld en keek ik naar de baby, en dat was gewoon exact zijn hoofd op een baby lichaam geplakt...
Ik werd vanochtend wakker en dacht echt what the fiets happenend....
Vertelde het vanochtend aan een vriendin (ook in mijn klas) en die ging helemaal stuk en zei dat er misschien wel waarheid in gaat zitten :')

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:10

Ik heb echt zo raar gedroomd afgelopen week!

De meest bizarre was dat ik dacht dat ik Jeroen van Koningsbrugge was en dat m'n hele gezicht behaard was, inclusief voorhoofd >;) Toen ik me wilde scheren met een tondeuse lukte het maar niet om alles op dezelfde lengte af te scheren, dus m'n hele gezicht zat onder de ongelijke plukken haar := Ik werd wakker voor ik alles weg heb kunnen scheren :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:35

Ik weet vaak alleen dat ik gedroomd heb, maar nooit meer waarover.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 10:35

Ik was aan het dromen dat het openbaar vervoer een ramp was, en dat ik pas om half 12 op het werk geraakte. Het grappige was dan dat ik helemaal verward was deze ochtend toen ik moest opstaan voor het werk, ik helemaal in de war was omdat ik echt overtuigd was dat ik al op het werk was :')

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 20:50

*geeft topic een schop*
Laatst had jk zon rare droom, ik was neergestort met mijn vliegtuig, voor een eiland in de zee. Op dat eiland was een luxe hoteladhtig iets, maar er was niemand. Toen wij aan het proberen waren te ontsnappen, storte er nog een vliegtuig neer, op dezelfde plek. Toen we op onderzoek gingen in het hotel, vonden we een telefoon en gingen we 112 bellen, want we wisten niet waar we waren. De 112 vrouw wou niet helpen, dus toen kwam er een man die zei dat ze eraan kwamen, en net voor we gered werden werd ik wakker -O-

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 20:57

Ik droomde vannacht dat ik spaghetti at. Het was alleen vlak voordat ik wakker werd, dus ik werd wakker met een spaghettismaak in mn mond := Nou dat ik pas smerig op de vroege ochtend _O-

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 18:01

Wat je hier soms allemaal leest :')

Ik heb vannacht super vreemd gedroomd, over mijn ex. Dat ik mijn school spullen die nog bij hem lagen kwam halen en er een ander meisje was waar hij opeens mee samen was. Ik was helemaal hysterisch geworden en beginnen roepen en tieren tegen hem omdat hij me bedrogen had. Super vreemd, want ik denk niet eens meer aan hem :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 18:10

Oke, ik droom echt elke dag raar de laatste tijd :')
Van monsters vechten die precies om 8 uur 's avonds binnenkomen tot een deur waar op staat 'hier zit geen wolf' (en dan ben ik alsnog zo dom om die deur open te doen in m'n droom _O- )

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 19:02

Ik droomde van zaterdag op zondag dat mijn vriend vreemdging met wel 12 vrouwen, waaronder mijn ex-beste vriendin en de rest wist ik niet wie. En hij deed er super laconiek over in mijn droom en ik werd super boos en toen was hij ineens weg en kon ik hem nergens meer vinden.

Werd uiteindelijk dus wakker nadat dit scenario zich een aantal keer herhaald had en draaide me om en half in die droom en half op deze wereld realiseerde ik me dat hij gewoon lekker naast me lag te slapen en toen ben ik in tranen uitgebarsten daardoor. En toen moest hij me troosten omdat ik hem wakker had gehuild -O-

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 21:51

Ach dat is ook minder... Heb ook zo vaak gedroomd en dat ik dan echt boos was op deze persoon. Ook al was het maar een droom...

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 21:52

Ik heb gedroom over mijn ex, dat hij me terug wilde maar hij loopt met een vriendin van me.

Is nu al twee keer gebeurd deze droom en dan word ik zo verward wakker.

Ik droom alleen vreselijk en eigenlijk nooit leuk, happy me!

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 00:02

Ik had vannacht dat ik door iets werd aangevallen in m’n gezicht, meteen wakker geworden met een heel vreemd gevoel en een hand afdruk op m’n arm wat al helemaal vreemd is.

Ik slaap altijd bovenop mijn rechterarm en mijn linkerarm ligt achter me helemaal gestrekt.
Die handafdruk had ook een scheve ringvinger, dat heb ik niet.
Hij heeft er ook nog redelijk lang op gestaan, ik ging na een half uur dat ik wakker geworden was naar mijn vader en hij stond er nogsteeds op. Ook had ik echt goede afdrukken op m’n rechter pols waardoor je kon zien dat die dubbel onder me heeft gelegen.

Nu durf ik niet meer te slapen. :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 00:21

Ik heb ooit gedroomd over Mark Rutte. Ik moest met hem op date gaan. Maar eigenlijk heeft ie me soort van gered want net toen ik z'n hoofd zag kwam ik erachter dat ik me verslapen had :+

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 02:18

purny schreef:
Ik heb ooit gedroomd over Mark Rutte. Ik moest met hem op date gaan. Maar eigenlijk heeft ie me soort van gered want net toen ik z'n hoofd zag kwam ik erachter dat ik me verslapen had :+

Wat een gruwelijke nachtmerrie moet dat zijn geweest... _O-