Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esaqar schreef:Grappig om alle dromen te lezen van bokkers!
Ik had laatste ook een erg vage droom... en alhoewel ik eigenlijk elke nacht droom, en het me altijd kan herinneren, sprong deze er toch wel bovenuit en duurde deze is erg lang.
Ik zou met een vriend en mijn paard ergens heen gaan. Deze vriend had ineens een wit busje waar Sterre (mijn paard) wel achterin kon. Helaas kregen we de klep niet open en moest Sterre maar naast mij voorin gaan zitten. Prima, kan allemaal.
Helaas kwam ik er onderweg achter dat ik mijn cap en hoofdstel vergeten was dus hophop, weer terug naar huis. Paard gedumpt bij stal en we gingen wel met de vriendengroep zwemmen...
Dus op naar het zwembad met deze vriend en de rest zouden we daar wel zien. Toen we er bijna waren kwam ik er achter dat ik mijn bikini vergeten was... maar geen nood. Een andere vriend wou wel topless en ik mocht zijn bikini lenen!
Toen begon helaas een vriendin wel heeeel erg te zeuren want neeee, hij kon het echt niet maken om topless te gaan zwemmen?
geniaal
ik ben zelf al 20 als ik mijn havo examen doe, dus ik heb echt géén zin om nog een jaar langer op het voortgezet onderwijs te spenderen.
Blijkt maar weer dat ik mijn zusje stiekem toch wel lief vindt
Dan zijn er altijd allemaal extra kamers waar ik dan allang van wist natuurlijk, maar die voor andere mensen verborgen zijn/waren. En vaak kan ik die kamers ook niet op een normale manier bereiken, maar moet ik ergens doorheen kruipen of overheen klimmen. Heel vaag is dat.
Kwam denk doordat hij de laatste tijd nogal veel op de radio was haha.
Toen het kind er uit gefloept was (het deed niet eens pijn, het was er gewoon in 2 seconde) toen wilde die mij een hand geven om mij te feliciteren
Toen heb ik hem geknuffeld en keek ik naar de baby, en dat was gewoon exact zijn hoofd op een baby lichaam geplakt...
Toen ik me wilde scheren met een tondeuse lukte het maar niet om alles op dezelfde lengte af te scheren, dus m'n hele gezicht zat onder de ongelijke plukken haar
Ik werd wakker voor ik alles weg heb kunnen scheren