[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 21:03

ik heb nu de oorbel van mn 2e en 3e gaatje er ook uitgehaald.. ging helemaal ontsteken. 2e was er al een poosje uit want die zat eerst vast. het 3e gaatje ben ik nu achter dat de juwelier IN mijn kraakbeen geschoten heeft met de verkeerde oorbellen. ze zei nog " als het in je kraakbeen komt moet ik even een andere oorbel pakken.. oftewel een piercing in ht kraakbeen schieten. was ik niet blij mee want ik laat dat veel liever piercen. nu heeft ze toch met de verkeerde oorbel door mijn kraakbeen geschoten en heb ik last van het gaatje. ik krijg er geen nieuwe oorbel meer in want er zit een korstje op. ik hoop dat ik het kan laten dichtgroeien en dan opnieuw kan doen.. was er toch wel heel erg blij mee.

Tamzel

Berichten: 243
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Utrecht én Zwolle

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 07:52

Dat is dus precies de reden waarom de juweliers van de GGD geen derde gaatjes mogen schieten. Dat vertelde de man, die mijn derde gaatje had geschoten een paar jaar terug, mij vorige week. Ik: "Hoe lang al niet dan?" "Oh al jaren."

Nou tof man.. Gelukkig is het bij mij wel goed gegaan

SummerLess

Berichten: 1180
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Onder een Hunebed, met een laptop en een telefoon.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 08:29

Ik heb sinds zaterdag een helix. Kan er eindelijk sinds maandagnacht op slapen. Wel gevoelig nog.
Wat kan ik doen dan het niet zo gevoelig is met aanraken/aantikken. (M'n handdoek etc komt er wel eens tegen aan)

Tamzel

Berichten: 243
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Utrecht én Zwolle

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 08:55

Ik heb zelf (nog) geen piercing maar ik zou denken, niks.

Mag je trouwens met piercing ibuprofen nemen? Aangezien het ontstekingsremmend werk en pijnstillend

Mirjam1202

Berichten: 1060
Geregistreerd: 04-12-13
Woonplaats: Tilburg/Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:18

Tamzel schreef:
Ik heb zelf (nog) geen piercing maar ik zou denken, niks.

Mag je trouwens met piercing ibuprofen nemen? Aangezien het ontstekingsremmend werk en pijnstillend


Jahoor, tenminste ik zou niet weten waarom niet, daar zijn die dingen juist voor :Y) . Ik heb zelf een oorbel bovenin mijn oor laten schieten, en dat deed na een tijdje toch best wel pijn en heb toen wel ibuprofen genomen :) Na 8 weken had ik er eindelijk geen last meer van O:)

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 15:37

Carr_friesje schreef:
Meer mensen hier die wel eens bij crazy factory bestellen en cash points verzamelen?
Ze hebben bij 30 artikelen een hartje neergezet als valentijnsactie en per hartje verdien je 10 cash points.
Iemand die zin heeft om mee te helpen de site door te spitten? haha :+


Ik heb er eentje gevonden bij de hangers haha, zal mijn lijstje wel updaten als ik er meer vind. Deze is iig cf-vwbxma3.

[Edit]Alweer meer gevonden, dus ik ga even door op een lijstje.

Citaat:
cf-vwbxma3
cf-pehknkz
cf-nntd89d
cf-nceu7pd
cf-k4xqudr
cf-c9c54dx
cf-lqs348p
cf-fcq64y9
cf-mke7eu2
cf-hqz5ktc
cf-ewncmpq
cf-dyqefzj
cf-q8nhvxm
cf-btlyuks
cf-ype46kr
cf-6u68wh5
cf-rn7hkn2
cf-ujsh3nw
cf-e5xvgcz
cf-px9gxhf
cf-m8ap8nh
cf-pckjtef
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 10-02-16 16:15, in het totaal 6 keer bewerkt

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:02

DS ik wilde ook mee zoeken maar je gaat te snel :))

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:06

Ik heb geen leven :Y)

Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:15

Welke categorieën zijn er nu al geweest? Ik wil ook wel helpen ^^

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:16

Het kost me meer tijd om dat allemaal uit te zoeken, dan om het zelf te doen haha. Ben bijna klaar denk ik :D

[edit]Well, ik mis er dus 8 en heb alles doorgekeken. Dus good luck met de rest vinden iedereen haha. Ik heb blijkbaar te snel door alles heen gescrolld, maar is iig €2,20 haha.

Kijken jullie trouwens wel jullie nieuwsbrieven na? Daar zitten ook elke keer gratis 25 crazy points bij.

lifeofmarit

Berichten: 3141
Geregistreerd: 04-01-11
Woonplaats: Malung, Zweden

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 17:59

Afbeelding

Deze vanmiddag laten zetten! Super blij mee :D zit nu een groot ringetje in die ik binnenkort mag vervangen voor een kleinere :)

Suliko

Berichten: 4367
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:15

Vet! Staat je heel goed! :)

Al vind ik het niet heel verstandig dat het gezet is met een ringetje en niet met een knopje, raden ze toch vaak af omdat een ringetje zo beweeglijk is.

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:16

Bij mij wouden ze hem prima piercen met een ringetje. Ze zeiden wel dat het iets langer zou duren voordat het genezen was, maar ik heb hem nu sinds september en hij heeft al een hele tijd niet meer moeilijk gedaan :)

Suliko

Berichten: 4367
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:19

Ah oké, toen ik mijn wenkbrauw ging piercen was er een vriendin mee die een ringetje in haar neus wou en de piercer raadde dat echt heel erg af.

Later ondervond ik wel waarom, mijn wenkbrauw was genezen en ik wisselde het met een ringetje en in no time zat het extreem te etteren en toen ik er weer een staafje in deed was er algauw geen enkel probleem meer.

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:20

Het verschilt heel erg per piercer hoor, de eerste shop waar ik binnenliep wouden ze hem ook alleen met een staafje doen, maar ben toen naar een ander gegaan om het nog even 1 keer na te vragen voor de zekerheid en daar was het geen probleem.

Iris82

Berichten: 39873
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:21

Ohhh, die neuspiercing. Prachtig. :)

Suliko

Berichten: 4367
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:24

Ja, de shop waar ik eerst heen wou hadden zelfs verschillende prijzen voor een ringetje of staafje voor neus, oor, lip etc.
Maar daar hoorde ik echt bagger verhalen over dus ging ik naar een andere shop, daar werd het juist heel erg afgeraden.

Nu is het wel algemeen bekend dat een ringetje nou eenmaal beweeglijker is en het logisch is dat dat het genezen tegen kan zitten, maar als iemand daar verder niet om maalt maakt het ook niet uit natuurlijk.

Zelf blij dat ik geen ringetje in mijn wenkbrauw liet zetten (wou ik eigenlijk wel, nu er achter gekomen dan een staafje eigenlijk mooier is ) toen ik ondervond hoe vreselijk het ging etteren en mijn wenkbrauw was al best lastig met genezen. Ik denk dat als ik een ringetje had laten zetten ik het er weer had uit gehaald in de veronderstelling dat het niet ging werken. :P

lifeofmarit

Berichten: 3141
Geregistreerd: 04-01-11
Woonplaats: Malung, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:25

Dankjullie wel!! <3
Ringetje is eigen keuze geweest; vind diamantje biet echt bij mij staan haha :o

Suliko

Berichten: 4367
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:28

Ik snap je hoor, ik vind een ringetje in een neus vaak ook veel toffer staan dan een knopje!

Maar het staat je absoluut goed :D

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:45

lifeofmarit schreef:
[ [url=m/NMpr2S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze vanmiddag laten zetten! Super blij mee :D zit nu een groot ringetje in die ik binnenkort mag vervangen voor een kleinere :)


Wauw! Staat je echt mega goed :j Mooie ogen heb je ook!

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:00

niemand wilde me helpen met het ringetje wisselen voor een knopje want ze vonden dat ik er af moest blijven zodat het kon genezen.. maar ik heb een ringetje met patroon en dat patroontje zat IN mn oor en het platte deel wat in mn oor hoort zat aan de buitenkant.. deed best zeer ook. en het irriteerde flink. het ringetje bleef ook draaien. heb het met hulp van mn zusje (12 jaar :') ) een knopje in weten te krijgen.. hopelijk krijgt mn gaatje nu rust en kan het wel genezen.

Afbeelding
zo is het nu.. ben nog bezig met mn normale gaatjes oprekken zodat ik er stretchers in kan doen :)

edit: het gaat om het bovenste diamantje! de normale helix dus. daar zat eerst het ringetje in.

dit was het ringetje:

Afbeelding

Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 19:21

Ik vind het ringetje wel heel mooi, mag ik vragen waar je die hebt gekocht? O:) Hopen dat het nu goed gaat genezen!

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 20:06

Hmm lijkt me inderdaad naar als hij zo fout gedraaid zat. Hoop dat het nu meer rust krijgt.

Ik ben vanmiddag op controle geweest voor m'n tepelpiercings. Ze vond het er goed uitzien. Top dus.
M'n lip gaat ook al beter gelukkig.

Klis

Berichten: 2415
Geregistreerd: 13-09-08
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 20:55

Loolotte schreef:
Ik vind het ringetje wel heel mooi, mag ik vragen waar je die hebt gekocht? O:) Hopen dat het nu goed gaat genezen!

Ze hebben iets soortgelijks bij alloverpiercings, ik zat ook al te zoeken _O- vond hem op de foto van alloverpiercings wel iets goedkoper eruit zien dan deze.

SummerLess

Berichten: 1180
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Onder een Hunebed, met een laptop en een telefoon.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:08

Wie heeft er een foto van een heli oorbel met dikte van 1.2 mm? want dan kan ik even een idee op doen hoe dik dat is. Ik weet namelijk niet wat ik er in heb zitten. De mijne is namelijk geschoten.. geen idee wat de dikte is.. -O-