Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mioux schreef:ik heb mijn kind wel laten enten, mijn zoon is inmiddels 4. Ik zou juist andersom van [naam] willen weten als er een kind bij mijn zoon in de buurt komt die niet gevaccineerd is...
Anoniem schreef:Iedereen moet voor zichzelf weten of ze willen vaccineren of niet.
Ik zou het alleen wel graag even van tevoren willen weten wanneer iemand zijn kind in de buurt van mijn kind laat terwijl het pas gevaccineerd is met een levend virus want dan houd ik mijn kind daar een maandje bij weg.
Anoniem schreef:Ik vaccineer mijn kind niet.
Voordat er gesuggereerd wordt dat kinderziektes dodelijk zijn zouden jullie eerst eens kunnen uitzoeken wat die kinderziektes nou precies inhouden. Over polio is ook heel wat anders te vertellen als het RIVM je wijs wil maken.
Kinderen die niet gevaccineerd zijn liften helemaal niet mee op gevaccineerde kinderen. Kudde immuniteit is een fabel, wanneer je naar alle verschillende generaties en de vaccinatiegraad daarvan kijkt kan ieder mens met logisch verstand binnen twee tellen nagaan dat kudde immuniteit helemaal niet kan bestaan.
Het bericht daarover ts het heeft bestaat helemaal niet, misschien heeft ze een buitenlands bericht gelezen waarin men angst voor ongevaccineerd kinderen probeerden te creëren maar er zijn sowieso in Nederland geen kinderen overleden aan de gevolgen van een kinderziekte in een kdv oid.
Maar jee kunt natuurlijk heel professioneel vast blijven houden aan je angsten en gewoon door vaccineren.
Kijk wel uit wanneer je met een kind dat pas is gevaccineerd met levend virus (bmr bijvoorbeeld) in de buurt komt van kankerpatiëntjes of pasgeboren baby's, het gevaccineerde kind kan besmettelijk zijn.
Dan is zo'n gevaccineerd kind toch een stuk gevaarlijker dan en niet gevaccineerd gezond kind.
Daarbij kan een gevaccineerd kind nog steeds een besmetting oplopen en deze asymptomatisch doorgeven.
Mioux schreef:ik heb mijn kind wel laten enten, mijn zoon is inmiddels 4. Ik zou juist andersom van repelsteel willen weten als er een kind bij mijn zoon in de buurt komt die niet gevaccineerd is...
chanel1985 schreef:Dan moet je je kind maar in een isolement laten leven, want zowiezo gaat hij/ zij in contact komen met kinderen die juist gevaccineerd zijn . Ik zou dat bv al niet uit mijn eigen zeggen. Als jij dat zo wilt, moet jij het maar vragen (iets van omgekeerde wereld).
En zoals meerdere het ook al vragen, Zou je willen dat niemand nog vaccineerd in Nederland?
Anoniem schreef:Mioux schreef:ik heb mijn kind wel laten enten, mijn zoon is inmiddels 4. Ik zou juist andersom van repelsteel willen weten als er een kind bij mijn zoon in de buurt komt die niet gevaccineerd is...
Hij is volledig gevaccineerd? Dan is hij toch volledig beschermd volgens jouw geloof? Waar ben je dan bang voor? Dan kan hij toch helemaal niets meer oplopen van een niet gevaccineerd kind.
Flux schreef:Ik geloof overigens echt wel dat vaccineren ook verkeerd uit kan pakken en dat er wel degelijk kinderen ten gevolge van het vaccin komen te overlijden of levenslang schade oplopen. Ik geloof echter niet dat deze aantallen opwegen (dat klinkt bot, maar ik bedoel het niet zo) tegen de aantallen die mogelijk gaan ontstaan als heel nederland besluit te stoppen met vaccineren. Daarom vind ik zowel klakkeloos enten als ongefundeerd (niet jegens Repelsteel) niet enten dom.
janderegelaa schreef:Anoniem schreef:
Hij is volledig gevaccineerd? Dan is hij toch volledig beschermd volgens jouw geloof? Waar ben je dan bang voor? Dan kan hij toch helemaal niets meer oplopen van een niet gevaccineerd kind.
Gevaccineerde kinderen kunnen wel degelijk ziek worden van een niet gevaccineerd ziek kindje mevrouw tunnelvisie. Alleen is het ziekteverloop vele malen milder. Zou je toch moeten weten als je zo van de ins en outs bent...
Anoniem schreef:chanel1985 schreef:Dan moet je je kind maar in een isolement laten leven, want zowiezo gaat hij/ zij in contact komen met kinderen die juist gevaccineerd zijn . Ik zou dat bv al niet uit mijn eigen zeggen. Als jij dat zo wilt, moet jij het maar vragen (iets van omgekeerde wereld).
En zoals meerdere het ook al vragen, Zou je willen dat niemand nog vaccineerd in Nederland?
Waarom moet ik dat? Niemand zegt het wanneer zijn kind pas gevaccineerd is, tenzij het er ziek van is want dan gaan mensen klagen over hoe zielig het is.
Mijn kind speelt ook met niet gevaccineerde vriendjes hoor, die zijn er steeds meer namelijk.
janderegelaa schreef:[naam] schreef:
Gevaccineerde kinderen kunnen wel degelijk ziek worden van een niet gevaccineerd ziek kindje mevrouw tunnelvisie. Alleen is het ziekteverloop vele malen milder. Zou je toch moeten weten als je zo van de ins en outs bent...
janderegelaa schreef:Gevaccineerde kinderen kunnen wel degelijk ziek worden van een niet gevaccineerd ziek kindje mevrouw tunnelvisie. Alleen is het ziekteverloop vele malen milder. Zou je toch moeten weten als je zo van de ins en outs bent...
Anoniem schreef:Ik zou er geen bezwaar tegen hebben wanneer iedereen zou stoppen met vaccineren.
Ik geloof namelijk niet dat er dan ineens vreselijke uitbraken zouden komen omdat mensen kun kinderen niet meer vaccineren.
Het difterie vaccin is na 10 jaar uitgewerkt, ga eens kijken wie er tegenwoordig nog up to date is met zijn difterie vaccinatie. half nederland zou nu ter plekke daaraan dood moeten gaan als het daarop neer komt.
janderegelaa schreef:Flux schreef:Ik geloof overigens echt wel dat vaccineren ook verkeerd uit kan pakken en dat er wel degelijk kinderen ten gevolge van het vaccin komen te overlijden of levenslang schade oplopen. Ik geloof echter niet dat deze aantallen opwegen (dat klinkt bot, maar ik bedoel het niet zo) tegen de aantallen die mogelijk gaan ontstaan als heel nederland besluit te stoppen met vaccineren. Daarom vind ik zowel klakkeloos enten als ongefundeerd (niet jegens [naam]) niet enten dom.
[naam] heeft een super goede reden om niet te enten want ze is bang vanwege haar eerste kindje. Dan zou ik misschien ook bang zijn. Of die angst gefundeerd is dat is een tweede.
Resistance schreef:[naam] schreef:Ik zou er geen bezwaar tegen hebben wanneer iedereen zou stoppen met vaccineren.
Ik geloof namelijk niet dat er dan ineens vreselijke uitbraken zouden komen omdat mensen kun kinderen niet meer vaccineren.
Het difterie vaccin is na 10 jaar uitgewerkt, ga eens kijken wie er tegenwoordig nog up to date is met zijn difterie vaccinatie. half nederland zou nu ter plekke daaraan dood moeten gaan als het daarop neer komt.
Jij gelooft, meer zeg ik niet.