Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Havermout lust ik ook graag, met cranberries en rozijnen. Maar ik lees nu net in dit topic dat ik beter gedroogd fruit kan vermijden...![]()
Ook vind ik het lastig wat ik moet drinken; nu meestal christal clear of cola light... water is zo saai... koffie lust ik alleen met suiker en thee lust ik uberhaupt niet...
Nikass schreef:De water variant ga ik proberen! Thanksen een handje rozijnen en cranberries door de havermout zou dus op zich wel moeten kunnen?
oester schreef:Even een tip voor de cranberries, niet de gedroogde van de albert heijn nemen dus.![]()
"Dit ‘superfood’ bestaat voor 68% uit toegevoegde siroop en voor slechts 30% daadwerkelijk uit cranberries."
http://www.foodwatch.org/nl/onze-campag ... en-windei/
Brechtje_A schreef:Ik eet vaak Humous met avocado op brood, heerlijk!![]()
Ik eet nu 3 dagen "suikervrij" en ik moet zeggen, het gaat me makkelijker af dan ik dacht. Zeker het boodschappen doen viel me alles mee! Alleen die honger om iets lekkers...vooral als ik van het werk naar huis rij is het moeilijk niet alsnog iets te halen of naar de snackbar te gaan.
SusanH schreef:Is toch heel makkelijk om dat zonder suiker te doen? Gewoon de rijst klaar maken zonder suiker toe te voegen, en geen crabsticks gebruiken. Of het ook makkelijk te maken is weet ik niet, heb het nog nooit gedaan. Ik ga gewoon in het sushi restaurant eten. De sushi gaat eigenlijk altijd goed. Moet niet aan het vlees, de salades of de noodles beginnen. Daar gaat wel een sausje met suiker overheen, of een marinade.
denice schreef:Dat zoek ik inderdaad nog, een woksaus zonder suiker.
SusanH schreef:Is toch heel makkelijk om dat zonder suiker te doen? Gewoon de rijst klaar maken zonder suiker toe te voegen, en geen crabsticks gebruiken. Of het ook makkelijk te maken is weet ik niet, heb het nog nooit gedaan. Ik ga gewoon in het sushi restaurant eten. De sushi gaat eigenlijk altijd goed. Moet niet aan het vlees, de salades of de noodles beginnen. Daar gaat wel een sausje met suiker overheen, of een marinade.