Ah, ja ik ben zelf erg koel (I'm cool....oh yeah). Ik houd dus ook niet zo van warme kleuren als oogschaduw bijvoorbeeld. Pak altijd de koelere kleuren.
Anoniem
Geplaatst: 09-12-15 09:55
Dag 5: MAC Eugenie
Ben alleen nog niet helemaal wakker, dus het is een erg charmante foto...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-12-15 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt
_Dingetje_
Geplaatst: 09-12-15 09:56
Dankzij dit topic maar weer eens om een lippenstift gegaan, al jaren geen lippenstift gedragen en nu toch wel weer zin in Maar met 1 lippenstiftje kom ik niet zo ver. Vroeg me alleen af waar of jullie de Mac lippenstift kopen, bij ons bij de Douglas verkopen ze hem niet en kan ik alleen via internet bestellen, maar ben zo bang dat het echt mijn kleur niet is ?
Djilna
Geplaatst: 09-12-15 10:07
Inderdaad de MACcounters bij Douglas, Bijenkorf of de MACstores zelf. Of als je eenmaal een wishlist hebt en weet welke je wil, online bij Douglas MAC kan ook, maar dan spaar je geen punten.
Ik heb ook geen MAC bij mij in de buurt, en ik vind ze te duur om ze op de gok te kopen. Straks staat het niet en dan zit je ermee. Ach, zo blijft het voor mij lekker exclusief, als ik dan een MAC product koop, dan is het als ik een keer een dagje uit ben of op vakantie
Drunksheep
Geplaatst: 09-12-15 10:10
Als je al een aantal lipsticks hebt weet je meestal wel wat je goed staat, en online swatches opzoeken helpt een hoop. Dus ik bestel vaak online, en als ik in een stad ben met een MAC store of counter koop ik daar wat
Drunksheep, vind dat ook echt geen kleur voor jou. Dat wat grauwe staat je beter.
MAC bestel ik gerust op internet. Eerst veel swatches opzoeken en inmiddels wel beetje bekend wat wel en niet staat. Maar als ik in de buurt van een counter ben maak ik daar wel goed gebruik van.
Anoniem
Geplaatst: 09-12-15 10:18
Ik ben ook koel van ondertoon, maar draag vaker warme tinten oogschaduw. Staat me toch beter.
Qua lipstick kan ik een hele hoop wel hebben, door mijn donkere haar.
Ik heb gelukkig 2 MAC counters in de buurt, dus kan altijd testen Maar zo ondertussen weet ik ook wel wat me wel en niet staat en durf ik ook wel te gokken en online te bestellen.
Heb momenteel nog maar 1 op mijn wish, Stone, maar die is nergens meer te krijgen
Haarkleur maakt veel verschil. Ik kan als brunette veel meer hebben dan als blondine. Daarom ook bewust altijd mijn haaraanzet donker, de lengten wisselt nog wel eens.
Djilna
Geplaatst: 09-12-15 10:22
DS op de foto lijkt hij meer oranje
Mijn dag5: Hema nr 6
Nu sowieso iets meer opgemaakt Oa wenkbrauwen bijgetekend en Zoeva Rose Golden palette gebruikt.
Maar was even lastig foto kiezen. Op deze zie je weinig van het totaal maar klopt de lipstick kleur wel het beste.
Djilna
Geplaatst: 09-12-15 10:23
Ik heb een redelijk neutrale huidskleur, maar toch wel meer naar gelig (warm). Blond haar of rood/koper maakt idd ook verschil, maar eerlijk gezegd hou ik daar alleen met mijn wenkbrauwen rekening mee. Voor de rest draag ik gewoon alle make-up die ik heb en laat ik niet een deel liggen.
Veel taupe/bruine nudetinten, zoals die van Essence die ik hier al langs heb zien komen, staan mij dus echt niet. Cool Nude enzo. Zonde dat ik ze gekocht heb.
Ik kan ook echt wel veel hebben, behalve dus een hoop rozetinten. En ja hij lijkt zo oranje want geel kunstlicht en een gele huid... Oftewel alles krijgt een gele gloed lukte me niet om buiten een foto te maken. Echt irritant.
Volgens mij heb ik die ook en is hij bij mij heel paars... Ik ga thuis eens gluren, kan ook zijn dat ik hem met de verhuizing weg gedaan heb omdat ik hem nooit draag
Ik kan ook een hele hoop roze tinten niet hebben, vooral nude roze zoals Please me, Pink plaid, etc. niet. Velvet Teddy was helaas ook geen succes
Grappig he dat elke lipstick anders is bij elk persoon.. Bij mij staan warme kleuren ook beter, heb ook een gele ondertoon maar niet heel geel waardoor roze ook goed gaat maar dat hele grijzige kan ik echt niet hebben. Vanavond weer een lipstick
Anoniem
Geplaatst: 09-12-15 10:50
Dag 7 was kaal. Dag 8 HEMA Longer Lasting 06
Anoniem
Geplaatst: 09-12-15 10:59
Dag 4 - Deep Pink van New Look.
Suus___
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-15 11:00
Ik heb enkel mn lipstick dagen geteld das makkelijker voor jezelf
Haha, ik heb gewoon een lijstje op mn laptop met daarin 0 tm 30
Djilna
Geplaatst: 09-12-15 11:30
Suus___ schreef:
Grappig he dat elke lipstick anders is bij elk persoon.. Bij mij staan warme kleuren ook beter, heb ook een gele ondertoon maar niet heel geel waardoor roze ook goed gaat maar dat hele grijzige kan ik echt niet hebben. Vanavond weer een lipstick