Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knert schreef:Dames, vraag bij jezelf ook eens af waar dat emotie eten vandaan komt. Daarnaast is wat voller zijn dan gemiddeld niet Per definitie lelijk. Maar denken mensen dat wel snel. Wanneer je bewust op dieet wil omdat je echt 15+ kilo af wil vallen, is het misschien ook wijs om geestelijk aan jezelf te werken.
Huertecilla schreef:Knert schreef:Dames, vraag bij jezelf ook eens af waar dat emotie eten vandaan komt. Daarnaast is wat voller zijn dan gemiddeld niet Per definitie lelijk. Maar denken mensen dat wel snel. Wanneer je bewust op dieet wil omdat je echt 15+ kilo af wil vallen, is het misschien ook wijs om geestelijk aan jezelf te werken.
Mijn hemel.
15 kilo willen verliezen reden voor psycho-analyse??
Gelukkig is daar vast een ap voor.
Wie gewoon 15 kilo af wil vallen kan dat verder zonder psycho-analyse gewoon doen.
Opgelost
Lithya schreef:Las in het topic dat iemand het had over de juiste of goede theesoorten, kan Iemand uitleggen wat hier mee wordt bedoeld?
Er werden crackers aangeraden in plaats van brood, maakt het dan nog verschil welk soort crackers?
Huertecilla schreef:_Femkeeex schreef:Vandaag heb ik ook appeltaart gehad ... omgg maar het is zoo lekkerGelukkig niet aangekomen
Huh![]()
Duurt even voor appeltaart vet is geworden
Huertecilla schreef:_Femkeeex schreef:Vandaag heb ik ook appeltaart gehad ... omgg maar het is zoo lekkerGelukkig niet aangekomen
Huh![]()
Duurt even voor appeltaart vet is geworden
Simbaa schreef:Ik lees al wat dagen mee in dit topic en ik kwam tegen dat je je bmr moest berekenen.
Dit heb ik nu gedaan en ik kom op 1342.
Betekent dit dat ik maar 1342 kcal kan eten om op gewicht te blijven? Of gaat dit uit van het aantal kcal als je een hele dag niets doet.
Nou werk ik op kantoor dus doe ik op een dag niet veel en dan zou ik maar 1342 kcal kunnen eten? Hoop dat ik het verkeerd begrepen heb!
Awwijk24 schreef:Wat hier boven gezegd werd is dan ook niet gek. Als jij in korte tijd 15 kilo of meer bent aangekomen door een emotionele gebeurtenis is het niet vreemd om met iemand te praten. Rein lichaam reine geest. Als je de emotie alleen niet onder controle kan houden heeft afvallen geen zin.
bruintje123 schreef:rainbow8 schreef:Hierbij worden er een paar druppels bloed afgenomen en die worden geanalyseerd.. Op basis daarvan wordt de voeding bepaald.. Wat je wel en wat je niet mag en hoeveel.. Je krijgt een lijst met producten die je wel mag en voorbeelden van ontbijt, lunch en diner..
Doet zij/hij dan aan het bloedgroep dieet?
Awwijk24 schreef:Lithya schreef:Las in het topic dat iemand het had over de juiste of goede theesoorten, kan Iemand uitleggen wat hier mee wordt bedoeld?
Er werden crackers aangeraden in plaats van brood, maakt het dan nog verschil welk soort crackers?
Als ik je een advies mag geven, kies volkoren crackers. Dit vult goed. Wat belangrijk is bij afvallen is dat je jezelf vooral niet gaat uithongeren.
Veel mensen denken ineens minder te moeten eten maar je moet juist super veel eten. Alleen dan wel het goeie. Let vooral op de suikers die overal in zitten. Veel belangrijker dan calorieën. Hou jezelf niet vast aan het gemiddelde van 1500 calorieën. Heb je nog trek eet dan gewoon een cracker of fruit.
Sporten voelt het beste wanneer je snel verteerbaar eten eet. Niemand verbied je een keer een patatje te eten. Als je dit niet doet zo nu en dan verlies je een keer je zelfbeheersing waardoor je je onnodig 1 of meerdere dagen vol gaat proppen op ten duur. Eet je een keer vet avond eten kan je het beste niet sporten die avond. Ivm vele steken in je zij. Je merkt dat sporten juist lekker gaat op groente vlees en aardappelen.
Vermijd varkensvlees, varken is slecht verteerbaar. Je Lichaam doet daar zo'n 6 uur langer over om te verteren dan rund of kip. Eet gevarieerd en laat niet ineens het bloemkool of kaas sausje weg want je moet gewoon lekker eten en dat sausje maakt je niet dik (mits normaal portie).
Je houd het het beste vol als je gewoon normaal eet maar verander niet ineens in een healty freak. Doe iets wat je volhoud en niet iets dat je na 3 maand opgeeft. Afvallen is veranderen van je leefstijl. Tijdelijk afvallen bestaat in zo verre niet dat wanneer je in je oude eet patroon vervalt je 10x zo hard aan komt.
Wat hier boven gezegd werd is dan ook niet gek. Als jij in korte tijd 15 kilo of meer bent aangekomen door een emotionele gebeurtenis is het niet vreemd om met iemand te praten. Rein lichaam reine geest. Als je de emotie alleen niet onder controle kan houden heeft afvallen geen zin.