Ik las al poosje mee in je topic enkel nog niet gereageerd, wil je allereerst sterkte wensen en dat je wens uiteindelijk vervuld gaat worden.
Ik heb 3 jaar geleden miskraam gehad en na 2 cyotec pogingen toch een curatage gehad, mijn lichaam heeft erg lang de tijd nodig gehad om te herstellen het enige wat normaal bleef is de regelmaat van ongesteldheid maar de klachten die ik voorheen niet had werden nu telkens ruim een week van tevoren dat het voelde alsof ik zwanger was, en dan kwam na een week weer de ongesteldheid en eigenlijk vond ik dat dus vreselijk telkens weer het gevoel te krijgen van he zou het maar nee helaas ( nu moet ik wel erbij vermelden dat ik nooit echt een kinderwens had, ik ben gestopt met de pil om andere redenen maar wel samen besloten dat als ik zwanger werd het wel gewenst zou zijn , maar bewust ermee bezig waren we niet gebeurde het wel harstikke leuk zo niet was het ook goed)
Het heeft uiteindelijk wel eventjes geduurd maar sinds 9 november harstikke blij met onze kleine meid, en ik hoop dat dit jullie ook gegund is, en niet leuk dat jullie omgeving zo naar reageert, die reacties zijn denk ik ook onwetendheid dat ze niet weten wat voor impact het voor jullie heeft en het niks te maken heeft dat jullie het een ander niet gunnen, maar jullie willen ook graag die vreugde ( inclusief alle klachten, zeuren etc) delen, maar voor jullie was dat nog niet zo, maar hoop dat je dat toch snel wel kunt gaan delen