Hier dus nog een fanatieke crossfitter en ben stiekem toch wel een beetje trots om te zeggen dat ik train bij Sanne Rooijmans :p
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lijkt me gaaf om bij een grote naam te trainen. Wij hebben geen grote namen, wel een gezellige box haha
ben het verder helemaal met je eens!
omdat ik extreem lang bezig was?) Ik heb de WOD wel afgemaakt maar voor het eerst absoluut geen gevoel van voldoening gehad na een training
Nu nog een WOD bedenken die we thuis kunnen doen
Aan de andere kant is het 650m rennen naar het zwembad vanuit de box dus dat moet ik wel kunnen. Als we naar de natuurplas moeten wordt het een ander verhaal. 
kimmysan schreef:Ik ben vorige week na een 'zomerstop' ook weer gestart. Nog mensen die ingeschreven hebben voor Lowlands Throwdown?
ja lekker dus moest ineens alsnog het veld op en die WOD doen. Heb hem direct gescaled want voelde me niet happy met de squat snatches en ben tot tie break punt gekomen want kan geen pistol squats.
. Mijn conditie wordt echt met de week beter en ben ik echt trots op mezelf wat ik in zo'n korte periode al bereikt heb. Vorige week hebben we 2 benchmark trainingen gedaan en dat ging niet slecht, alleen van de Miracle Mile heb ik zooooooooooooooo vreselijk veel spierpijn gehad
Dat was echt too much........ Ochja wat doesnt kill you makes u stronger toch
we hebben een nieuwe coach sinds afgelopen week!
*mijn squats waren drama toen ik midden juli met CF begon* Daarna hadden we een benchmark WOD -> Annie, aangezien ik nog niet voldoende DU kan doen (PR is 10stuk p.m.) heb ik SU gedaan (dus x3 -150,12,90,40-). Damn wat ging het lekker en ik had een geweldige tijd 09:05...................Nu twee dagen later kruip ik bijna over de grond van de spierpijn
mijn hele buikregio voelt aan of die bont en blauw is................
Ik heb besloten om toch te gaan maar een versnelling langzamer ga werken ->FIGHT GONE BAD<-
poor legs