Mijn bovenlichaam valt redelijk mee.. maar mijn benen zijn toch altijd een ramp

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MalaQ schreef:Dit precies heb ik niet gehad, maar wel in het buitenland dat mensen naar me toekwamen "You must be Dutch!!". Blijkbaar heeft Nederland de langste mensen/vrouwen
Nalonyda schreef:Vind het toch altijd knap hoe zulke lange mensen dan nog zo netjes op kleine paardjes zitten![]()
Mijn bovenlichaam valt redelijk mee.. maar mijn benen zijn toch altijd een rampZelfs op een fries stak ik er altijd onderuit... 2010 was dit
Ik heb ook wel eens op ponies gezeten maar voel me dan zo in de weg zitten
![]()
[ Afbeelding ]
Amberr09 schreef:friesam schreef:Kan niet Quoten maar ik stond in Canada op een Gletsjer en daar riep de gids ook gelijk "You must be Dutch!!" en Japanners vroegen of ze een foto van me mochten maken
Dat is al helemaal awkward niet. Lijkt me dat je je dan al helemaal een bezienswaardigheid voelt..
MalaQ schreef:Dit precies heb ik niet gehad, maar wel in het buitenland dat mensen naar me toekwamen "You must be Dutch!!". Blijkbaar heeft Nederland de langste mensen/vrouwen
Amberr09 schreef:friesam schreef:Kan niet Quoten maar ik stond in Canada op een Gletsjer en daar riep de gids ook gelijk "You must be Dutch!!" en Japanners vroegen of ze een foto van me mochten maken
Dat is al helemaal awkward niet. Lijkt me dat je je dan al helemaal een bezienswaardigheid voelt..
Ymor schreef:Amberr09 schreef:
Dit is zo waar! Was afgelopen zomer in Marmaris, Turkije en daar werd ik aangestaard alsof ik een of andere bezienswaardigheid was.. En dan ook niet subtiel maar echt opvallend staren. Dan helpt het natuurlijk ook niet als je lang én blond bent
Dit heb ik dus nog nooit gehad. Dan vraag ik me toch af of jullie er dan op een bepaalde manier langer uitzien ofzo.
zoofje schreef:en even over op vakantie, mijn vader woont met zn 2 meter in china, ik ga met mijn zusje wel eens bij hem op bezoek. als je het wil hebben over een attractie zijn..... bij iedere tempel die we bezoeken komen er hordes mensen om met ons op de foto te gaan.
[img]m/r6JqiG.jpg[img]
Chay_Flame schreef:Vorig jaar voor het eerst op vakantie geweest. Ook in Turkije. Fotograaf van het hotel noemde mijn vriend en mij toen gelijk zijn favorite couple en vroeg aan mijn vriend of hij mij niet kon lenenHeb zelfs na de vakantie op fb een bericht van hem gehad of ik niet nog een vriendin had met mijn lengte
![]()
Vrouwelijke gids die mee was met een jeepsafari vroeg ook direct of wij Nederlands waren. Ze had nog nooit zo'n lang meisje gezien..
Toch grappig, hier in Nederland is het toch wel normaal tegenwoordig die lange meiden. Maar in andere landen kijken ze hun ogen uit..