Meer lange meiden op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:01

Vind het toch altijd knap hoe zulke lange mensen dan nog zo netjes op kleine paardjes zitten :oo

Mijn bovenlichaam valt redelijk mee.. maar mijn benen zijn toch altijd een ramp := Zelfs op een fries stak ik er altijd onderuit... 2010 was dit :P Ik heb ook wel eens op ponies gezeten maar voel me dan zo in de weg zitten :')

Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:02

MalaQ schreef:
Dit precies heb ik niet gehad, maar wel in het buitenland dat mensen naar me toekwamen "You must be Dutch!!". Blijkbaar heeft Nederland de langste mensen/vrouwen :+

Volgens mij klopt dat ook sinds een paar jaar...

Oh en tip voor in het buitenland. In Spanje en Italië (Frankrijk heb ik het niet zo ervaren) moet je zorgen dat je je decolleté een beetje bedekt. Vieze mannetjes daar... Zeker als ze op borsthoogte komen... -O-
In Turkije geen last van gehad. Daar doen je tieten er kennelijk niet echt toe. :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:02

Nalonyda schreef:
Vind het toch altijd knap hoe zulke lange mensen dan nog zo netjes op kleine paardjes zitten :oo

Mijn bovenlichaam valt redelijk mee.. maar mijn benen zijn toch altijd een ramp := Zelfs op een fries stak ik er altijd onderuit... 2010 was dit :P Ik heb ook wel eens op ponies gezeten maar voel me dan zo in de weg zitten :')

[ Afbeelding ]

Kwestie van oefening :) Het is niet heel erg moeilijk.

Amberr09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:07

friesam schreef:
Kan niet Quoten maar ik stond in Canada op een Gletsjer en daar riep de gids ook gelijk "You must be Dutch!!" en Japanners vroegen of ze een foto van me mochten maken :+

Dat is al helemaal awkward niet. Lijkt me dat je je dan al helemaal een bezienswaardigheid voelt..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:09

Amberr09 schreef:
friesam schreef:
Kan niet Quoten maar ik stond in Canada op een Gletsjer en daar riep de gids ook gelijk "You must be Dutch!!" en Japanners vroegen of ze een foto van me mochten maken :+

Dat is al helemaal awkward niet. Lijkt me dat je je dan al helemaal een bezienswaardigheid voelt..

Ik had ze allemaal uitgemaakt voor brutale apen. Ik haat dat.

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:10

MalaQ schreef:
Dit precies heb ik niet gehad, maar wel in het buitenland dat mensen naar me toekwamen "You must be Dutch!!". Blijkbaar heeft Nederland de langste mensen/vrouwen :+

Ik me van het zomer in Alanya Turkije maar afvragen waarom toch al die proppers precies wisten dat wij Nederlanders zijn :') Ik heb mijn lengte nooit zo door.

Vind de lange meiden op pony's hier geen raar beeld geven hoor.
Tuurlijk voor het plaatje moet je er niet opklimmen maar ik zie niemand die zijn pony echt in de weg zit volgensmij.

Gisteren trouwens nog een nieuw lange mouwen merk ontdekt; Benneton.
Vond het altijd een beetje 'ouwe banketstaaf merk' ofzo maar heb er gisteren en truitje en jas van gekocht.
Jas past echt perfect en truitje heb ik zelf lengte over van de mouwen *\o/*

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:24

Ik meld me ook! Ik ben 1.83 en 23 jaar. Gelukkig niet een hele rare schoenmaat, ik heb maat 39. De meeste schoenen pas ik gelukkig. Nadeel is wel dat ik heel graag op hakken loop en dat mijn mijn (onze) lengte soms wat raar staat tussen alle kleintjes :P . Hakken draag ik dan ook bijna alleen maar op kantoor, want dan zit ik toch de hele dag en valt het niet zo op.

Mijn ex was 2.04m, dat vond ik echt ideaal! Als ik hakken droeg, waren we ongeveer even lang xD. Mijn vriendje is iets kleiner dan mij helaas, maar wel veel leuker dan mijn ex! En dat is natuurlijk veel belangrijker. Lengte is niet alles ;) .

Broeken vind ik erg lastig te vinden. Ik heb best slank, mijn maat valt tussen 25/34 en 26/34, echt heel lastig te vinden. Eigenlijk pas ik alleen de broeken van LTB en die zijn gelukkig ook nog redelijk te betalen. Bovenkleding vind ik echt heel lastig, want serieus alles is te kort. Zeker in combinatie met taille e.d., ik heb maat 34, maar ja, de lengte is dan ook voor kleintjes. Ik draag bijna alleen maar t-shirts of iets met driekwart mouwen. Erg jammer, want ik draag graag blousen en colbertjes... Tips: graag!

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:35

Amberr09 schreef:
friesam schreef:

Jup voelde met net een aap in de dierentuin.

Mijn oom trouwde met een chinees en ze wilden een foto van alle nichtjes maken.
30 zwart harige koppies van 1.55/1.60 en ik met m'n blonde haar. Ziet er ook zeer vreemd uit.

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:35

amkeVH schreef:
WAAR HALEN JULLIE AL DIE MANNEN VANDAAN?!
VERTEL ME JULLIE GEHEIM! _O- _O-

ik denk dat ze allemaal naar hier gevlucht zijn, ik voel me nooit lang met uitgaan, eerder klein tussen al die reuze kerels *\o/*

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:37

Dit ben ik op mijn paard van 185 :D
En nee, om een een of andere reden heb ik helemaal geen andere foto's van wanneer ik op m zit -O- :+
Afbeelding

Women2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:42

Ik ben zowel in USA als op Balie gevraagd om op de foto te gaan... Busladingen vol Japanners die met je op de foto willen omdat je in hun ogen reusachtig bent :\

'halo halo, do you on pictuuuh with me togethee...'
>> No problem * denk er ondertussne het mijne van, zie mezelf al staan op Japanse Facebook'
'tank you tank you *vouwt handjes samen, buigt voor je, zet hoedje recht en gaat dr vriendinnen vertellen...*

3 minuten stond er een rij of ze ook met me op de foto mochten. Mijn redding... Een 2 meter grote Nederlandse jongen met een zus die een halve kop groter was als ik :o

* bedenk nu dat hij best heel knap was... gezocht, knappe jongen die vorig jaar met zijn lange zus in Bryce Canyon was :D *

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:43

Ziet er echt mooi uit op zo'n grooooot paarf van 1.80+ zeg!

Ben er toevallig net een half weekje weer van Turkije en al die Turken daar gingen direct Nederlands of Duits praten tegen me. En 1 zo'n Turk die daar werkte zei tegen m'n vriend 'Your girlfriend is beautiful' x) mmmm, lang en blond?

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:43

en even over op vakantie, mijn vader woont met zn 2 meter in china, ik ga met mijn zusje wel eens bij hem op bezoek. als je het wil hebben over een attractie zijn..... bij iedere tempel die we bezoeken komen er hordes mensen om met ons op de foto te gaan.

Afbeelding

Janine1990

Re: Meer lange meiden op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:44

Oooh respect dat jullie dat kunnen hoor!!!

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:44

Wel grappig, zie heel veel reacties van meiden van 1.80m en zelfs nog wat kleiner... Ik ben 1.80m en ik voel me dus helemaal niet lang... Was op de basisschool wel de langste van de klas, maar sinds de middelbare school niet meer, meer meiden van rond mijn lengte en de jongens schoten er al helemaal snel voorbij.
Heb jaren een fjordje gehad van 1.34m waar ik helemaal niet vreemd op stond en heb nu (kwpn)paarden van rond de 1,65m.
Maar zoals ik al zei, ik voel me helemaal niet (te) lang

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:51

Amberr09 schreef:
Wat een cuties Ymor!

Iedereen met z'n pony's, dit is mijn bijrijdpaard van +/- 1.82 :D
[ [url=m/ZKrz8x.jpg]Afbeelding[/url] ]

wij zitten in de ontkenning fase van het lang zijn . we geloven er allemaal heilig in dat we nog op pony's passen :p

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:12

Ymor schreef:
Amberr09 schreef:

Dit is zo waar! Was afgelopen zomer in Marmaris, Turkije en daar werd ik aangestaard alsof ik een of andere bezienswaardigheid was.. En dan ook niet subtiel maar echt opvallend staren. Dan helpt het natuurlijk ook niet als je lang én blond bent :+

Dit heb ik dus nog nooit gehad. Dan vraag ik me toch af of jullie er dan op een bepaalde manier langer uitzien ofzo.

Nou, het valt wel op ja :o En dat vinden hun (Grieken en Turken) natuurlijk wel leuk; een lange meid, blond haar en slank postuur... :P Dat valt voor hun wel op :')

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:18

Mijn ervaring in Turkije was gelijk hoor, ze kicken er bij wijze van spreken echt op! Ik moest ook regelmatig op de foto enzo :=

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:18

zoofje schreef:
en even over op vakantie, mijn vader woont met zn 2 meter in china, ik ga met mijn zusje wel eens bij hem op bezoek. als je het wil hebben over een attractie zijn..... bij iedere tempel die we bezoeken komen er hordes mensen om met ons op de foto te gaan.

[img]m/r6JqiG.jpg[img]

Haha, leuk om die foto's zo te zien zeg! :D Vooral die Japanners en Chinezen, die zijn gek op hun cameraatjes :')

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:20

Ik lijk ook nog erg lang omdat ik lange benen heb en heel smal ben.
En dan een behoorlijke bos blonde krullen en je bent een Japanse Attractie.

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:20

Vorig jaar voor het eerst op vakantie geweest. Ook in Turkije. Fotograaf van het hotel noemde mijn vriend en mij toen gelijk zijn favorite couple en vroeg aan mijn vriend of hij mij niet kon lenen :') Heb zelfs na de vakantie op fb een bericht van hem gehad of ik niet nog een vriendin had met mijn lengte _O-

Vrouwelijke gids die mee was met een jeepsafari vroeg ook direct of wij Nederlands waren. Ze had nog nooit zo'n lang meisje gezien..

Toch grappig, hier in Nederland is het toch wel normaal tegenwoordig die lange meiden. Maar in andere landen kijken ze hun ogen uit..

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:25

Chay_Flame schreef:
Vorig jaar voor het eerst op vakantie geweest. Ook in Turkije. Fotograaf van het hotel noemde mijn vriend en mij toen gelijk zijn favorite couple en vroeg aan mijn vriend of hij mij niet kon lenen :') Heb zelfs na de vakantie op fb een bericht van hem gehad of ik niet nog een vriendin had met mijn lengte _O-

Vrouwelijke gids die mee was met een jeepsafari vroeg ook direct of wij Nederlands waren. Ze had nog nooit zo'n lang meisje gezien..

Toch grappig, hier in Nederland is het toch wel normaal tegenwoordig die lange meiden. Maar in andere landen kijken ze hun ogen uit..

Daar sta ik ook altijd versteld van! Bij lange mensen gaan ze er meestal vanuit dat het Nederlanders zijn :P Maar denk dat ze dat ook wel kunnen zien, net zoals wij kunnen zien: 'die komt uit Polen, of die komt uit Rusland'. Nederland staat er ook bekend om dat wij lange mensen hebben, vergeleken met de rest van de landen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:38

Jeetje, 2 dagen oud topic en al 10 pagina's :=
Ik ben 1.80m, valt dus nog mee met sommigen hier. Maar toch steek je al snel boven de rest uit. Alleen mijn vader en half broer zijn langer (mijn halfbroer is 1.97m), verder is iedereen in de familie kleiner dan ik.

Weinig problemen met kleding gelukkig. Hoogstens inderdaad mouwlengte tov kledingmaat. Jassen neem ik al snel een maat groter omdat ze anders te kort op de armen zitten. Maar verschilt per merk. Broeken lengtemaat 34 idd gaat goed.

Kimmm_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:43

Waar kopen jullie je broeken?

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:44

Ik meestal bij pull&bear maar heb een tijdje terug twee hele leuke gewoon bij c&a gekocht. En lang genoeg! :)